Ga naar inhoud

Volvo XC60


tuscani

Aanbevolen berichten

Vreemd dat er nog geen topic over deze is. 

De huidige xc60 is volgens mij toch een verkoopstopper in zijn soort. En ziet er voor zijn leeftijd nog steeds niet slecht uit. Maar de vernieuwing die Volvo aan het doorvoeren is kan hem alleen maar knapper maken. Want de xc90 en V en S reeks zijn toch wel serieus mooie modellen geworden. 

De snoet van de XC90, gecombineerd met een iets sportievere achterkant (de schuinere koffer) zal niet lelijk zijn. Want het gat van de 90 is voor mij het minst mooiste. 

http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc60/96101/new-volvo-xc60-suv-teased-ahead-of-geneva-reveal

 

volvo-xc60-007.jpg

 

16903325_10154345399547083_8428146505517

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat er nog geen topic over deze is. 
De huidige xc60 is volgens mij toch een verkoopstopper in zijn soort.


Hoe vaak je die ziet rijden, niet normaal. Zeker in het zwart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei tuscani:

Vreemd dat er nog geen topic over deze is. 

De huidige xc60 is volgens mij toch een verkoopstopper in zijn soort. En ziet er voor zijn leeftijd nog steeds niet slecht uit. Maar de vernieuwing die Volvo aan het doorvoeren is kan hem alleen maar knapper maken. Want de xc90 en V en S reeks zijn toch wel serieus mooie modellen geworden. 

De snoet van de XC90, gecombineerd met een iets sportievere achterkant (de schuinere koffer) zal niet lelijk zijn. Want het gat van de 90 is voor mij het minst mooiste. 

http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc60/96101/new-volvo-xc60-suv-teased-ahead-of-geneva-reveal

16903325_10154345399547083_8428146505517

Waar heb je deze teaser gehaald ? Of is dit een render ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenin een kleine xc90, zoals te verwachten. Ik ben allezins benieuwd, om hem in het echt te zien. Qua grootte ideaal, sportiever gelijnd en betaalbaarder dan zijn grote broer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Bompa:

En de V60 mag deze stijl ook volgen.

idd, volvo is echt goed bezig. een mooie verjonging en modernere look. waar ze vroeger wat bleven hangen aan het teveel klassieke.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2017 om 17:18 zei Bompa:

En de V60 mag deze stijl ook volgen.

Op het autosalon meegereden met een V40, chauffeur wist me te vertellen dat alle toekomstige modellen dat scherm en interieur zullen hebben. Hij was er geen voorstander van omdat je die schermen niet blindelings kan bedienen tov druktoetsen. En gelijk heeft hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, kleine XC90, wat de bedoeling was. Binnenin zie ik voorlopig zelfs weinig verschil. Vanavond eens in detail bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

had natuurlijk klanten, maar gelukkig bleef de video online :lol:

een printscreen

Naamloos.jpg

 

knappe kleur en velg trouwens.

 

sportiever en jonger dan de XC90, door de spitsere snoet en schuinere voorruit en kofferklep.

en de achterlichten kunnen me direct ook meer bekoren, waar ik bij de XC90 nog steeds moeite heb. mooi totaalplaatje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid