Ga naar inhoud

Motorolie uitzuigen


Krikkie

Aanbevolen berichten

Ik was deze middag de vrachtwagen en tractor een oliebeurt aan het geven en vroeg me af of motorolie uitzuigen evenveel vuil/bezinksel/... opzuigt dan dat je het gewoon aflaat langs het carter?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me sterk lijken. Carter zal altijd het beste zijn. Zeker als de oliedop nog wat magnetisch is.

Bij mijn jetski kan ik niet anders dan uitzuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Krikkie said:

Ik was deze middag de vrachtwagen en tractor een oliebeurt aan het geven en vroeg me af of motorolie uitzuigen evenveel vuil/bezinksel/... opzuigt dan dat je het gewoon aflaat langs het carter?? 

 

Laten lopen is het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze de olie kunnen verversen zonder de auto op de brug te rijden of bodemplaat te verwijderen is dat voor een garage snel gekozen he. Met wat geluk zit de oliefilter nog wat toegankelijk en hoppah, onderhoudje op 20min!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet dat nog zien dat uitzuigen minder goed is. Heeft dat bezinksel dan, een motor? Dat er ijzer verzameld zit aan een magnetische dop, tot daar aan toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid