Ga naar inhoud

Honda S2000 concept (?)


Dimitri

Aanbevolen berichten

Citaat
In de Verenigde Staten heeft onze spionagefotograaf een bijzondere tweezits Honda op de foto gezet.
 

Het lijkt te gaan om een conceptauto die vooruitblikt op de 'baby-NSX' waar we in 2015 over berichtten. Toen verscheen er een patentschets van een sportcoupé met een hoop NSX-genen. De mysterieuze auto die we hier op de foto's zien, zou daar wel eens verband mee kunnen houden. Destijds zei een topman van Honda: "Ik kan je niks over de 'baby-NSX' vertellen... Ik kan het wel, maar dan zou ik waarschijnlijk ontslagen worden." Het heeft er dus alle schijn van dat de auto daadwerkelijk komt.

Op de uitlaat van de auto is het woord 'sport' te lezen. Dat is misschien de naam of een gedeelte daarvan. Mocht het hier gaan om een conceptauto met 'Sport' in de naam, dan gaat er bij ons een belletje rinkelen. De Honda S2000 borduurde namelijk voort op de 'Sport Study Model'. Misschien wat vergezocht, maar meer informatie is er op het moment helaas niet over deze bijzonder vormgegeven tweezitter.

Aangezien het hier om een conceptauto lijkt te gaan, zal een productieversie nog wel een jaar of twee op zich laten wachten. In dat geval zou Honda in 2019 het 70-jarig bestaan kunnen vieren met een nieuwe S2000. De originele S2000 verscheen in 1999 namelijk ter ere van het 50-jarig bestaan. We wachten in spanning af!

xfoy7nkb4ws6_800.jpg

ebbyy2obg4iu_800.jpg

p59ydp8b6e4l_800.jpg

gr3ypy0b3sif_800.jpg

rljy2eqbj4lu_800.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid