Ga naar inhoud

Welke nieuwe zomervelgen ? OEM of aftermarket ?


Speedhunter

Oem 18'' turini wit of Aftermarket Dotz 19'' revvo dark ?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. 18'' Oem of 19'' aftermarket

    • OEM 18'' turini wit
    • Aftermarket 19'' Dotz


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Polygoon:

Ik wou zeggen, ik ga ze halen voor u maar dat zal niet veel goedkoper zijn dan die 150 euries :D 

Thx voor het aanbod, da is het he, het is 8u rijden ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Speedhunter:

Thx voor het aanbod, da is het he, het is 8u rijden ofzo.

10 euro per uur + naft wou ik zeggen maar dan kunde ze beter laten opsturen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Speedhunter:

De kogel is door de kerk.

 

Als je een poll opent moet je wel de beslissing van het forum afwachten. :P

 

Forumregels. :inlove:

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Framfy:

Als je een poll opent moet je wel de beslissing van het forum afwachten. :P

 

Forumregels. :inlove:

 

:D

Het is erg, nu ja heb daardoor wel ingezien dat ik een andere keuze moest maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wit zou ik afraden. Als je kiest voor een racelook bij bevoorbeeld een Fiesta ST of Clio RS dan kan dat nog wel vet zijn, maar voor een gezinswagen vind ik dat maar niets.
Net zoals velen anderen hier precies. Of je voor OEM of aftermarket moet gaan hangt af van je smaak en budget, kunnen wij eigenlijk niet over oordelen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu pas de post van de MTM velgen. Hebben ze die ook in 19"? Dan zou ik daar voor kiezen. Anders zit je twee keer met 18" en dan ga je spijt hebben dat je niet dat maatje groter gekozen hebt. Toch als je nog banden moet kopen. Ikzelf heb pas nieuwe 18" velgen gekocht en ondanks dat ik er heel tevreden van ben blijf ik een setup met de 19" Focus RS velgen toch nog heel wat vetter vinden. Maar ik had al nieuwe 18" Michelin banden liggen, en dat verkopen voor een appel en een ei zag ik ook niet zitten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei ST TDCi:

Ik lees nu pas de post van de MTM velgen. Hebben ze die ook in 19"? Dan zou ik daar voor kiezen. Anders zit je twee keer met 18" en dan ga je spijt hebben dat je niet dat maatje groter gekozen hebt. Toch als je nog banden moet kopen. Ikzelf heb pas nieuwe 18" velgen gekocht en ondanks dat ik er heel tevreden van ben blijf ik een setup met de 19" Focus RS velgen toch nog heel wat vetter vinden. Maar ik had al nieuwe 18" Michelin banden liggen, en dat verkopen voor een appel en een ei zag ik ook niet zitten ;) 

Hebben ze ook in 19'' idd. Maar ik vind die velg nogal groot uitkomen, denk dat 18'' veel sportiever zal zijn en geen overkill.

Dit zijn 18'', ok zijn oudere wagens maar is voor mij groot genoeg.

s-l1600.jpg

MTM+Bimoto+Audi+Youngtimer+S2+S4+S6+V8+1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn Sportec 18'', ook wel mooi maar geen zin om dingen van Zwitserland te laten afkomen. Maar geeft wel aan dat 18'' de maat is die ik moet nemen, heel sportief.

e1a756047a53b42a668a2bd747ef6f28.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets mis met 18" als maat hoor, gewoon je zin doen is de boodschap ;) 
Het hangt er ook gewoon vanaf welk model van velg, sommige tonen groter dan andere.
De set 18" die ik nu heb oogt ook groter dan ze in werkelijkheid zijn, was een bewuste keuze van me.
Ik zou sowieso ook wel een setje verlagingsveren laten monteren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei ST TDCi:

Er is niets mis met 18" als maat hoor, gewoon je zin doen is de boodschap ;) 
Het hangt er ook gewoon vanaf welk model van velg, sommige tonen groter dan andere.
De set 18" die ik nu heb oogt ook groter dan ze in werkelijkheid zijn, was een bewuste keuze van me.
Ik zou sowieso ook wel een setje verlagingsveren laten monteren.

Dat is op termijn de bedoeling idd om verlagingsveren te monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MTM bimoto velgen zijn besteld in 18''.

Binnenkort goede banden uitkiezen en de foto's zullen dan wel in m'n topic verschijnen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei ST TDCi:

Mag ik vragen wat je kwijt bent? 

Dat mag, iets in de 1200 euro voor de velgen zonder banden.

Prijzen staan er gewoon bij op de website ;)

Moet wel nog 150 euro betalen voor levering naar BE. Heb nog gezocht of het goedkoper kon via bepaalde koeriersdiensten maar zat allemaal rond die prijs.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's toch stevig, maar 't is wel makkelijk dat je 't allemaal door de verkoper laat doen. Als je zelf shipping moet regelen om nog een 70-80 EUR uit te sparen...

Via DPD kan je normaliter 4 velgen OF 4 banden (niet 4 wielen, dat weegt doorgaans te veel) verzenden van DE naar BE voor 80 EUR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Da's toch stevig, maar 't is wel makkelijk dat je 't allemaal door de verkoper laat doen. Als je zelf shipping moet regelen om nog een 70-80 EUR uit te sparen...

Via DPD kan je normaliter 4 velgen OF 4 banden (niet 4 wielen, dat weegt doorgaans te veel) verzenden van DE naar BE voor 80 EUR.

Idd, bij mij was het een surplus van 20 euro voor verzending naar BE. Verzending binnen DE was inbegrepen in de setprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Da's toch stevig, maar 't is wel makkelijk dat je 't allemaal door de verkoper laat doen. Als je zelf shipping moet regelen om nog een 70-80 EUR uit te sparen...

Via DPD kan je normaliter 4 velgen OF 4 banden (niet 4 wielen, dat weegt doorgaans te veel) verzenden van DE naar BE voor 80 EUR.

Klopt, het is minder gedoe nu.

Nu hoop ik dat ik niet té lang moet wachten, ze verzenden de velgen pas als ze de betaling ontvangen hebben, heb vrijdag overgeschreven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overschrijving naar DE is maar 1 bankwerkdag. Maandag hebben ze 't op hun rekening, dus pakt dat ze 't dinsdag zien, woensdag versturen, dan kan je ze komende vrijdag al hebben, of de maandag erop ... ha nee da's paasmaandag ... dinsdag dan. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei gTa:

Overschrijving naar DE is maar 1 bankwerkdag. Maandag hebben ze 't op hun rekening, dus pakt dat ze 't dinsdag zien, woensdag versturen, dan kan je ze komende vrijdag al hebben, of de maandag erop ... ha nee da's paasmaandag ... dinsdag dan. :D

Super daarmee ben ik tevreden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Op 22-4-2017 om 16:19 zei B3noît:

En, liggen ze er al onder?

Nee nog niet, ben gisteren mijn banden gaan bestellen. Volgende week vrijdag gaan ze eronder :)

Heb gekozen voor de banden Michelin Pilot Sport 4S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Speedhunter:

Nee nog niet, ben gisteren mijn banden gaan bestellen. Volgende week vrijdag gaan ze eronder :)

Heb gekozen voor de banden Michelin Pilot Sport 4S.

Deze zijn toch niet te verkrijgen in 18"? Zou deze ook wel willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 2017-5-6 om 23:12 zei jvc:

Deze zijn toch niet te verkrijgen in 18"? Zou deze ook wel willen.

Klopt heb een foutje gemaakt. Heb de Pilot Super Sport.

20170512_161359.jpg

20170512_162432_1.jpg

20170512_162443_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid