Ian 511 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Voor mij was het de eerste deelname aan een ardennenrit en zeker niet de laatste! Omdat de E30 niet op punt staat (naar mijn zin) om zo'n rit te doen, heb ik ongevraagd beslag gelegd op de auto van m'n broer (Z3 coupe). Die zag daar geen graten in, gelukkig . Uitstekende keuze, wat een zalige kar om dat soort ritten te doen. Ik ben nu nog aan het nagenieten. Vooral van de tuuuut in m'n oren Misschien toch wat harder proberen om tegen volgend jaar de E30 op punt te krijgen. Die kar verdient dat echt om zo eens uitgelaten te worden. En dan kan ik uiteraard alle kilometers sturen. Dikke merci aan de hele organisatie!Die Z3 coupé vond ik één van de coolste deelnemers gisteren. Samen met die E28 528i en W124 500E. Even die andere W124 achter me gehad ook, was wel leuk, ff in W124 colonne. Blijft ook zo'n zalig zicht in de achteruitkijkspiegel. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 31 minuten geleden zei Liquid Li0n: Ook nadien in een leuk groepje op dat smal baantje tussen de bossen met dat slechtere wegdek (leek wat op een hillclimb) Pak geamuseerd daar met m'n Frans ophangingscompromis Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Trouwens, voor zij die den Brubbel niet gezien hebben. [emoji3] (zoals mezelf) Als ik er was deed hij net een middagdutje. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Voor mij was het de eerste deelname aan een ardennenrit en zeker niet de laatste! Omdat de E30 niet op punt staat (naar mijn zin) om zo'n rit te doen, heb ik ongevraagd beslag gelegd op de auto van m'n broer (Z3 coupe). Die zag daar geen graten in, gelukkig . Uitstekende keuze, wat een zalige kar om dat soort ritten te doen. Ik ben nu nog aan het nagenieten. Vooral van de tuuuut in m'n oren Misschien toch wat harder proberen om tegen volgend jaar de E30 op punt te krijgen. Die kar verdient dat echt om zo eens uitgelaten te worden. En dan kan ik uiteraard alle kilometers sturen. Dikke merci aan de hele organisatie!Heb je deze in Wetteren nog gezien? Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 1 uur geleden zei Stephane: je staat wel op een gehandicapten plaats Oeps niet gezien, eerlijk waar. Ik ben het gewoon dat het teken voor een gehandicapten plaats op de grond staat, niet in de lucht. Mijn excuses! Vond het al verdacht waarom die goeie plaats nog vrij was terwijl de rest van de parking vol stond Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 1 uur geleden zei Phil: Trouwens, voor zij die den Brubbel niet gezien hebben. (zoals mezelf) Onderhalven euro jom! 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Wie een indrukwekkendere geiser wil zien moet eigenlijk iets verder rijden, naar Andernach: 60 meter hoogte Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Heb je deze in Wetteren nog gezien?Die zijn we net voor de afrit nog gepasseerd. Net iets te lang naar gekeken, de inzittenden hadden het gezien met een zelfvoldane smile als gevolg... Zat jij in die witte Sirocco? Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Ja, bij mij hebben ze de uitlaat eens laten brullen. Ze waren inderdaad blij dat ze gezien werden maar dat was echt niet moeilijk. [emoji3] 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Was jij bestuurder? Kwestie van gezichten te onthouden.. 1 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Was jij bestuurder? Kwestie van gezichten te onthouden.. Ja [emoji3] 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 2 uur geleden zei Phil: Bedankt trouwens @VanCamel voor het gezelschap. En wat een machien, zo'n E46 M3. Besturing, het schakelen, die motor, de staat, wat een pareltje. Bekende plaats. Daar ben ik eens naar een oldtimer 911 cabrio gaan kijken, een rode. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 @Niko80, was jij met die NC Miata? nummerplaat RIK-...? Is dat een 1.8 of een 2.0? hoe verhoudt dat zich tot de NA? rijdt dat nog even plezant of is het eigenlijk "te zwaar" geworden? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 2 uur geleden zei Ian: Die Z3 coupé vond ik één van de coolste deelnemers gisteren. Samen met die E28 528i en W124 500E. Even die andere W124 achter me gehad ook, was wel leuk, ff in W124 colonne. Blijft ook zo'n zalig zicht in de achteruitkijkspiegel. Jij bent dan ook eerder nostalgisch ingesteld. (zacht uitgedrukt) Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 1 minuut geleden zei Stephane: @Niko80, was jij met die NC Miata? nummerplaat RIK-...? Is dat een 1.8 of een 2.0? hoe verhoudt dat zich tot de NA? rijdt dat nog even plezant of is het eigenlijk "te zwaar" geworden? Dat ging vooral heel goed vooruit... Reed gisteren treintje met @HIM-250 dacht ik? Ik zou onmiddellijk die NA kiezen. Bochtenvreter met veel meer charme Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Ik weet alleen dat er een grijze MX-5 NC was met zo'n nummerplaat. En dat het leuker was om ze te volgen dan om er voor te rijden. 1 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 geen idee, vandaar mijn vraagBij hem is het alleszins een 2.0 [emoji3] Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Ik (Bern / him-250) reed samen met Rik.Een goede kennis met een vrij vlotte rijstijl en een 911 in de garage vandaar zijn nummer plaat.Polle petrol, jij reedt met de ze coupé zeker?Ik hoop dat ik u niet te zeer opgejaagd heb? Ik wou maar even beetje spelen met mijn 1600tje :-). Rik zijn NC is een 1800. (Wel skuzzle air intake en andere uitlaat lijn)Nc'ke gaat ook vlot ja, zeker omdat hij nog op stock schokdempers rijdt, en gewone banden van een b merk. Wel eibach verlagingsveren.Ik rij dikwijls ritjes met Rik, onze rijstijl komt vrij goed overeen. (Als dat positief is of niet laat ik even in het Midden-Oosten :-). Meestal beschaafde snelheden rechtdoor en gas er op in de bochten :-).Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Het leek er in ieder geval op dat jullie elkaars rijstijl goed kenden. Anders kan je niet zo mooi in combinatie rijden. Was tof om te zien! Ik zat toen niet aan het stuur op dat moment. Niet dat het zoveel zou uitmaken. Toch niet in die mate dat we da niet meer in de weg zouden rijden :). De Z3 is echt volledig origineel. Ik vond zo hilarisch dat ik op een bepaald moment meer zat te lachen dan te navigeren. 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 godverdomme, ik zit al heel de tijd op autoscout tijd te verschijten met auto's op te zoeken voor Ardennenritten 2 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Het leek er in ieder geval op dat jullie elkaars rijstijl goed kenden. Anders kan je niet zo mooi in combinatie rijden. Was tof om te zien! Ik zat toen niet aan het stuur op dat moment. Niet dat het zoveel zou uitmaken. Toch niet in die mate dat we da niet meer in de weg zouden rijden . De Z3 is echt volledig origineel. Ik vond zo hilarisch dat ik op een bepaald moment meer zat te lachen dan te navigeren. [emoji4]Echt dikke bak die z3coupe. (En nog veel andere auto gisteren)Leuk om te horen dat je plezier had om ons te zien gassen :-).Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk 1 Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 19 juni 2017 Geplaatst: 19 juni 2017 Wederom een prachtige route en het was piekfijn georganiseerd, waarvoor dank. De yaris heeft mogen werken om de S2k's te volgen maar die heeft dat goed gedaan, ongelofelijk Veel bekende gezichten gezien maar omdat ik een introverte haas ben met te weinig mensen gebabbeld uiteindelijk Ik kijk alweer uit naar de volgende editie! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.