Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 18/06/2017

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden zei Stephane:

@Niko80, was jij met die NC Miata? nummerplaat RIK-...?

Is dat een 1.8 of een 2.0?

hoe verhoudt dat zich tot de NA? rijdt dat nog even plezant of is het eigenlijk "te zwaar" geworden?

Was er niet bij, was ook een andere kleur

Geplaatst:
1 hour ago, Stephane said:

@Niko80, was jij met die NC Miata? nummerplaat RIK-...?

Is dat een 1.8 of een 2.0?

hoe verhoudt dat zich tot de NA? rijdt dat nog even plezant of is het eigenlijk "te zwaar" geworden?

neen, ik heb een zilvere met nummerplaat VDA-010. Ik was er niet bij.

Maar ik heb een NA gehad voor mijn NC. Dat rijdt even leuk maar is "volwassener" geworden waardoor hij in mijn ogen "bruikbaarder" geworden is. Ik heb een 2.0 met 168pk en die 40 extra paarden zijn veel leuker vind ik.

Moest je voor een NC gaan zeker een 2.0 nemen, die hebben een 6-bak, sper en Bilstein ophaning. En 2.0 omdat die veel korter op het gas hangen tegenover een 1.8 en gewoon veel aangenamer rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn dagteller stond op 825 km toen ik thuis was. Daar moet ik 2.5 dag voor werken normaal :D

Was leuk om enkele oude bekenden terug te zien @Matthi @William Blake @Ian  @Gixxer @Ralph@TomT @Jupke @Lotuzzz

Ook leuk om enkele voor mij nieuwe gezichten te zien @PJH@janvkn @Stephane @Alexis

Heb verspreid over die ganse namiddag in 4 groepjes meegereden, begonnen bij de AF'ers met @cmon op kop, vervolgens achter @Daann en de 2 Mx-5'en gereden (wie waren dat?) waar het tempo serieus hoog lag. Op die weg in dat bos was het kicken, ik had moeite om de mx-5'en bij te houden. Dan even op kop moeten rijden met Britse West-Vlaming @ICM en anderen die volgden. Maar dat ging me niet goed af en heb hun voorgelaten. Heel lang dan achter Matthi en Simon gereden om met hun af te sluiten, bedankt voor het goeie gidsen!

Vergeet wss nog enkele mensen in de mention.

Het was een zeer leuke en aangename dag en eigenlijk de eerste keer dat ik zo lang en vooral hard met de Skoda gereden heb. 10 000 km gehaald tijdens de rit (binnenkort 1 jaar oud). Mijn banden doen het echt goed, geen tractieverlies en plakken goed aan de baan. Ik denk dat DSG serieus wat tijdswinst zou opleveren maar leuker om zelf te schakelen.

BBQ en vlees was ook dik in orde. Bedankt aan de organisatie.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

'T was nog leuk om die rode break in de spiegels door de bochten te zien gaan.
Dat rood staat hem goed.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden zei Gixxer:

'T was nog leuk om die rode break in de spiegels door de bochten te zien gaan.
Dat rood staat hem goed.

Op de rechte stukken kon ik de Scirocco niet bijhouden, er ontstond telkens toch een afstand :) Kist zag er goed uit, heel poper!

Geplaatst:
Kist zag er goed uit, heel poper!

Proper? [emoji51]

b3e18620280f0485da7d06159ae9f129.jpg

Vanmorgen al weer gewassen.
Kan nu weer de garage in tot de Zeeland classic.
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
41 minuten geleden zei Niko80:

neen, ik heb een zilvere met nummerplaat VDA-010. Ik was er niet bij.

Maar ik heb een NA gehad voor mijn NC. Dat rijdt even leuk maar is "volwassener" geworden waardoor hij in mijn ogen "bruikbaarder" geworden is. Ik heb een 2.0 met 168pk en die 40 extra paarden zijn veel leuker vind ik.

Moest je voor een NC gaan zeker een 2.0 nemen, die hebben een 6-bak, sper en Bilstein ophaning. En 2.0 omdat die veel korter op het gas hangen tegenover een 1.8 en gewoon veel aangenamer rijden.

als ik de lotto win, direct, maar nu zal ik me wel ff met de GTI gaan amuseren ;)

Geplaatst:
19 minutes ago, Gixxer said:

Proper? emoji51.png

b3e18620280f0485da7d06159ae9f129.jpg

Vanmorgen al weer gewassen.
Kan nu weer de garage in tot de Zeeland classic.

Gewoon rijden man! Komaan zeg :fp: Laat die eens wat meer buiten.

Geplaatst:
Mijn dagteller stond op 825 km toen ik thuis was. Daar moet ik 2.5 dag voor werken normaal [emoji3]

Was leuk om enkele oude bekenden terug te zien [mention=106]Matthi[/mention] [mention=332]William Blake[/mention] [mention=348]Ian[/mention]  [mention=1895]Gixxer[/mention] [mention=3163]Ralph[/mention][mention=179]TomT[/mention] [mention=119]Jupke[/mention] [mention=38]Lotuzzz[/mention]
Ook leuk om enkele voor mij nieuwe gezichten te zien [mention=82]PJH[/mention][mention=24]janvkn[/mention] [mention=59]Stephane[/mention] [mention=378]Alexis[/mention]

Heb verspreid over die ganse namiddag in 4 groepjes meegereden, begonnen bij de AF'ers met [mention=217]cmon[/mention] op kop, vervolgens achter [mention=34]Daann[/mention] en de 2 Mx-5'en gereden (wie waren dat?) waar het tempo serieus hoog lag. Op die weg in dat bos was het kicken, ik had moeite om de mx-5'en bij te houden. Dan even op kop moeten rijden met Britse West-Vlaming [mention=49]ICM[/mention] en anderen die volgden. Maar dat ging me niet goed af en heb hun voorgelaten. Heel lang dan achter Matthi en Simon gereden om met hun af te sluiten, bedankt voor het goeie gidsen!

Vergeet wss nog enkele mensen in de mention.

Het was een zeer leuke en aangename dag en eigenlijk de eerste keer dat ik zo lang en vooral hard met de Skoda gereden heb. 10 000 km gehaald tijdens de rit (binnenkort 1 jaar oud). Mijn banden doen het echt goed, geen tractieverlies en plakken goed aan de baan. Ik denk dat DSG serieus wat tijdswinst zou opleveren maar leuker om zelf te schakelen.

BBQ en vlees was ook dik in orde. Bedankt aan de organisatie.

In het groepje met Daan ( Mini ) reden ik ( Groene MX-5 NA ) en Pieterjan ( Blauwe MX-5 NB ) mee. We deden ons best [emoji14]

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei CharlesV:

In het groepje met Daan ( Mini ) reden ik ( Groene MX-5 NA ) en Pieterjan ( Blauwe MX-5 NB ) mee. We deden ons best emoji14.png

Achter jullie gereden toen ook die Subaru aangesloten was. Niet zo technisch toen dus dat viel precies goed mee nog?

Geplaatst:

Nog even een kort bedankje voor iedereen die dit georganiseerd heeft. @PJH @TomT @Wax-it.be etc. Was weer top, naar mijn mening de mooiste route tot nu toe en dan hebben wij nog een groot deel niet gereden. :)

De RF heeft dat goed gedaan, heerlijke auto voor dat soort baantjes. Ook merci aan @Tiep om co-piloot te spelen en af en toe ook een foto te pakken. (De foto's van tijdens de rit zijn allemaal door hem gemaakt!)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Tiep reed zelf niet? Die was toch als 1 van de eerste ingeschreven? Of vergis ik me zo erg?

Tiep doet dat niet slecht precies!

Geplaatst:
6 uur geleden zei Le Capri Mauve:

En wie mag dat dan weer opkuisen..

Niemand verschoten van dat stukje grind (wegenwerken) ? Ge denkt 'oh een paar steentjes' en dan rolt ge gewoon rechtdoor over de knikkers.

Zoals het een goede co-piloot betaamt, heb ik de piloot wat getemperd op dat punt. Leek me erg tricky als je verwacht dat het gewoon asfalt met wat steentjes is...

Geplaatst:
Achter jullie gereden toen ook die Subaru aangesloten was. Niet zo technisch toen dus dat viel precies goed mee nog?

Ja die heeft ook meegereden even. Hoe bedoel je 'meevallen'?
Geplaatst:
1 minuut geleden zei CharlesV:

Ja die heeft ook meegereden even. Hoe bedoel je 'meevallen'?

Tempo? Ik rijd ook niet constant vol hoor :lol:

Geplaatst:
Tempo? Ik rijd ook niet constant vol hoor :lol:

Het kon, voor mij toch, niet veel harder hoor [emoji28]
Geplaatst:

Ik heb tamelijk wat moeten zoeken onderweg, veel gestopt om te checken, en kwam pas aan de geiser toe toen er veel aan't vertrekken waren. Heb toen hier en daar wat aangesloten en trachten te yoyoën (wat laten gaan in de rechte stukken om dan in de bochten in te halen) maar vond het juiste tempo niet. Dan weer alleen, meer plaats, maar dan moest ik weer beginnen zoeken :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in