Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 18/06/2017

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Vandaag de hele rondrit gereden.
255km, 3u55min gereden.
Abnormaal vette route :party:

Damn.. Met of zonder tussenstops? :D Ligt er toevallig ergens een tankstation op de route, in G.H. Luxemburg? :D
Geplaatst:
49 minuten geleden zei Ian:

Damn.. Met of zonder tussenstops? :D Ligt er toevallig ergens een tankstation op de route, in G.H. Luxemburg? :D

Anders moet je ergens tanken en gewoon doorrijden, nog goedkoper.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Ian:

So... You're the new guy then? :D

Geplaatst:
1 uur geleden zei Ian:

Zonder tussenstops. De rit is altijd uitgerekend op 4 uur rijtijd. Dus starten om 13.00, pauze om 15.00 tot 16.00 en dan nog 2 uur tot aan de BBQ.

Nieuw voor dit jaar is dat er een bezienswaardigheid is. Spectaculair is het niet echt, maar wel een leuk weetje. Aan die bezienswaardigheid is ook een terras vermeld die vrijwillig is, waar hopelijk nog plaats zal zijn. Indien niet, dan kom je nog terrasjes voor en na de tussenstop tegen, dus even chillen in de zon kan geen probleem zijn :)

Gezien de route door de Eifel gaat, acht ik de kans klein dat we stoppen in Luxemburg :P Je kunt wel de route van 2014 of 2015 rijden, dan heb je dat wel ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Just now, PJH said:

Nieuw voor dit jaar is dat er een bezienswaardigheid is. Spectaculair is het niet echt, maar wel een leuk weetje. Aan die bezienswaardigheid is ook een terras vermeld die vrijwillig is, waar hopelijk nog plaats zal zijn. Indien niet, dan kom je nog terrasjes voor en na de tussenstop tegen, dus even chillen in de zon kan geen probleem zijn :)

Was die er vorig jaar ook al niet? :D Die uitkijktoren aan dat stuwmeer?

Geplaatst:

Ja, en die werd nog vaker bezocht dan ik dacht, dus daarom nu opnieuw iets. Maar dit is wel iets specialer, als je interesse hebt in de natuur althans. Ik persoonlijk wist niet dat ik dat zo dicht bij huis kon zien :)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
7 minutes ago, PJH said:

Aan die bezienswaardigheid is ook een terras vermeld die vrijwillig is

@Tommie

Wat een mooie zin zeg!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

zot é, ik ben helemaal klaar om bij het nieuwsblad te gaan werken.

Geplaatst:
5 minutes ago, PJH said:

Ja, en die werd nog vaker bezocht dan ik dacht, dus daarom nu opnieuw iets. Maar dit is wel iets specialer, als je interesse hebt in de natuur althans. Ik persoonlijk wist niet dat ik dat zo dicht bij huis kon zien :)

Bizons?

Geplaatst:
6 minuten geleden zei PJH:

What is it?

Nu ben ik curieus.

Geplaatst:
5 minutes ago, PJH said:

Nieuw in de AM rondrit bedoelde je waarschijnlijk, want de 2 ritten waren vorig jaar verschillend zeker?  Ik vond dat al de moeite eigenlijk, wel een stevig stukje stappen :D 

Geplaatst:
6 minutes ago, DDke said:

Bizons?

Dogging

Geplaatst:
Ja, en die werd nog vaker bezocht dan ik dacht, dus daarom nu opnieuw iets. Maar dit is wel iets specialer, als je interesse hebt in de natuur althans. Ik persoonlijk wist niet dat ik dat zo dicht bij huis kon zien [emoji4]

Een geiser!
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb voor de gelegenheid ook 1tje gekocht :oops: , wel een nb 1.8'tje.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Misschien toch maar eens sponsoring vragen aan AHOI CLUB Aachen

Geplaatst:
4 minuten geleden zei PJH:

Misschien toch maar eens sponsoring vragen aan AHOI CLUB Aachen

Dat je zoiets kent :o

Geplaatst:
34 minuten geleden zei RRD:

Ik heb voor de gelegenheid ook 1tje gekocht :oops: , wel een nb 1.8'tje.

En gij komt daarmee ofwat :P

Wanneer gaan we ne keer cruisen door de Kempen :inlove:

Geplaatst:
3 minuten geleden zei RRD:

Wanneer die van jou ook weer rijdt :inlove: 

EY doe eens niet zo lellek :(

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in