Ga naar inhoud

Citroën DS7


Polygoon

Aanbevolen berichten

En de specs zijn ook wel knap. Maakt blijkbaar gebruik van dezelfde "magic ride" technologie als Mercedes op de S om de weg voor de wagen te lezen en de dempers aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond gisteren al te kijken naar die auto. Dacht eerst dat het een FL DS5 was, maar dus blijkbaar iets volledig nieuw. Best wel knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vaak dat Franse auto's knap zijn bij release, tot je ze in het straatbeeld begint te zien.

Ze verouderen vaak zo slecht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maxime S said:

Ik vind vaak dat Franse auto's knap zijn bij release, tot je ze in het straatbeeld begint te zien.

Ze verouderen vaak zo slecht...

Goh, is dat niet het geval met de meeste "normale" wagens? 

Het zijn meestal de iconische wagens die minder snel verouderen en de Duitse merken heb nu eenmaal meer markt voor iconische/exclusieve modellen dan de Franse (of Opel, Ford, ...). 

Ik zou elke wagen op zijn verdienste bekijken. De DS3 bvb vind ik helemaal niet verouderen. Hoe dit model het gaat doen, weet ik niet. Maar het ziet er in elk geval erg knap uit.

Spijtig wel dat er geen zwaardere motoren inkunnen. Al zal dat wel enkel een verzuchting van mezelf zijn en zal 99.9% van het publiek tevreden zijn met ene 4 cilinder benzine van 230pk of een diesel van 180pk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de DS7, en dan vooral in zijn flanken, er nu al redelijk ouderwets uitzien...

Interieur ziet er dan wel weer :inlove: uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat nu precies niet zo'n aantrekkelijk design? Precies een samenraapsel van een Audi Q7 en een Peugeot 3008.

Interieur kan er wel mee door.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat scherm vind ik maar niks. Ook jammer dat de temperatuur meer en meer in een touchpanel wordt verwerkt, ik heb liever knopjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vaak dat Franse auto's knap zijn bij release, tot je ze in het straatbeeld begint te zien.
Ze verouderen vaak zo slecht...

De eerste C5 is een mooi voorbeeld daarvan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Ian:

De eerste C5 is een mooi voorbeeld daarvan.

 

Die was toch niet knap bij de release? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Die was toch niet knap bij de release? 

Vond die destijds nog meevallen :oops: (maar ik was ook nog erg jong). Snap nu ook niet dat ik die nog knap vond. [emoji38] Zeker sinds de release van z'n opvolger. Ik denk dat het was met dat ie er iets minder Citroën-achtig uitzag in vgl. met de jaren '90 Citroën's, waar ik niet zo'n fan van was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lelijk, maar toch weinig  origineel. Bij de voorkant hebben ze goed naar de Audi Q lijn gekeken, en de achterkant komt bijna één op één van een Infiniti QX70.

Interieur ziet er wel schitterend uit voor dat segment, ben erg benieuwd naar de afwerking en materiaalgebruik daarvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 6 maanden later...
Op 9/12/2017 om 11:37, JanC zei:

Ik was dit ding echt vergeten, en nu ik die achterkant zie wou ik dat dat nog steeds het geval was. Wat een misbaksel zeg... 

Ha, ik heb die vandaag ook gespot en dacht net hetzelfde!

In tegenstelling tot de foto's die hier geplaatst zijn, bestaat er blijkbaar een versie met een overload aan chroom sierlijsten aan de achterkant. Ziet er nogal gedateerd en goedkoop uit zo vind ik.

2018_DS_DS7_Crossback_Ultra_Prestige_BHD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid