dane 1.986 Geplaatst: 15 mei 2017 Auteur Geplaatst: 15 mei 2017 Technische bijna voor 100% dezelfde als de voorganger buiten : headup display , G-Vectoring Control ,Adaptieve cruise control ,verkeersbordenherkenningssysteem ,Intelligente LED-koplampen ,Intelligente rijstrookassistent ,elektrische kofferklep ,... Dus een facelift na 3 jaar Quote
Mazdastruction 4.276 Geplaatst: 15 mei 2017 Geplaatst: 15 mei 2017 Klinkt misschien als stomme verkoperspraat en je mag me daar van beschuldigen maar: Ik dacht dat ook eerst. Tot ik er mee gereden had. Het verschil is best groot. Behalve de zaken die jij opnoemt: model ziet er toch best anders uit, enorme update in interieur, bredere middenconsole, zijruiten zijn gelaagd, voorruit is dikker, meer isolatie, een PAK stiller tijdens het rijden, afwerking ander niveau, beter zitcomfort, achterdeuren gaan wijder open, .... Enige dat hetzelfde is, is de 2.0 Sky-G. 2.2 Sky-D is nog een stukje stiller geworden, 2.5 een stuk zuiniger door cilinderuitschakeling. Deze laatste komt qua CO2-uitstoot zelfs lager dan de huidige 2.5, ondanks de WLTP-testen. Quote
dane 1.986 Geplaatst: 15 mei 2017 Auteur Geplaatst: 15 mei 2017 7 minuten geleden zei Mazdastruction: Klinkt misschien als stomme verkoperspraat en je mag me daar van beschuldigen maar: Ik dacht dat ook eerst. Tot ik er mee gereden had. Het verschil is best groot. Behalve de zaken die jij opnoemt: model ziet er toch best anders uit, enorme update in interieur, bredere middenconsole, zijruiten zijn gelaagd, voorruit is dikker, meer isolatie, een PAK stiller tijdens het rijden, afwerking ander niveau, beter zitcomfort, achterdeuren gaan wijder open, .... Enige dat hetzelfde is, is de 2.0 Sky-G. 2.2 Sky-D is nog een stukje stiller geworden, 2.5 een stuk zuiniger door cilinderuitschakeling. Deze laatste komt qua CO2-uitstoot zelfs lager dan de huidige 2.5, ondanks de WLTP-testen. Nog niet gezien en dus nog niet mee gereden maar de afwerking een ander niveau is , ok , mijn vorige Mazda 6 was beter afgewerkt . Quote
Koen42 0 Geplaatst: 15 mei 2017 Geplaatst: 15 mei 2017 Weet iemand welke maat van velgen er op bovenstaand exemplaar zitten? 17"? Ze lijken mij aan de kleine kant en ook niet echt mooi. Voor de rest ziet hij er zeer geslaagd uit! Ook het interieur is er sterk op vooruit gegaan. Quote
dane 1.986 Geplaatst: 16 mei 2017 Auteur Geplaatst: 16 mei 2017 10 uur geleden zei Koen42: Weet iemand welke maat van velgen er op bovenstaand exemplaar zitten? 17"? Ze lijken mij aan de kleine kant en ook niet echt mooi. Voor de rest ziet hij er zeer geslaagd uit! Ook het interieur is er sterk op vooruit gegaan. 19 " Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 plakt er maserati op, nog wat nep-chrome plastiek en ge kunt 50duusd meer vrage Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.