Ga naar inhoud

991.2 GT3 vs 991.1 GT3RS


Daggie

GT3 vs GT3   

31 leden hebben gestemd

  1. 1. GT3 vs GT3



Aanbevolen berichten

3 hours ago, Mich said:

RS. Weinig koppel in middengebied. Je moet 'm echt op toeren jagen.
Een teleurstelling voor Porschisten die de Mezger gekend hebben

Zeker gezien de cilinderinhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Daggie said:

Nieuwe RS wordt dus "bonkers" ... tenzij ze er een LE van maken ... 

Als je "bonkers" wilt, en waardebehoud moet je een GT2RS zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mich:

Er is een verschil tussen een auto speccen hoe je hem zelf wil, en hoe met oog op waardebehoud (niet onbelangrijk gezien het kapitaal dat erin kruipt).
 

Is dat op een GT3 nog zo'n probleem? Ik denk dat je dat in de huidige tijden altijd kwijt raakt aan wat je er voor gegeven hebt....

(tenzij je van plan bent om compleet loco te gaan zoals sommige morgan eigenaars natuurlijk: https://www.autogespot.com/morgan-aeromax-coupe-1/2017/04/12

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je na 2 jaar verkoopt... Langer, twijfel ik toch aan. Kijk naar de prijs van de eerste 991 gt3s. Was ook zo bij 997.

 

Als je koopt om langer te houden, zal de RS de betere investering zijn. Kijk maar naar de 997s...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist voor waardebehoud is het altijd de RS he 

 

Maar.....aggghrrr daar gaan we weer, waardebehoud, hoewel ik het snap, ik krijg er telkens de seskes van als ik me probeer in te leven in de puur passionele keuze. Ik vind de RS ook "overdone" zeker als je er graag eens een roadtrip mee doet. De GT3 is dan een pak meer "elegant sportief" en als ik de tests van de GT3.2 lees dan zou de keuze qua rijden voor deze keuze een echte no brainer zijn. 

Zijn er nu al parkeersensoren te verkrijgen op de GT3? :D:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja seg! Als ik geweten had dat iemand anders voor die RS ging stemmen had ik het niet gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jokke_vlo said:

Juist voor waardebehoud is het altijd de RS he 

 

Maar.....aggghrrr daar gaan we weer, waardebehoud, hoewel ik het snap, ik krijg er telkens de seskes van als ik me probeer in te leven in de puur passionele keuze.

Ja goed man. Er zitten er hier die dik 5500km PER JAAR bollen met een 911. Toch niet niks denk ik dan!

 

:P 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid