Ga naar inhoud

Vergeten speciallekes door de jaren heen


Timo

Aanbevolen berichten

Jo is jarenlang hulpje geweest bij carrosseriebedrijf van zijn nonkel.  Was kat en hond met Etienne. 

Later is Jo in de zaak van papa gestart, maar heeft daar de licentie van VW verloren door "niet conform" te werken. 

Els heeft het ook niet getroffen. Robby is al een paar keer failliet gegaan. Laatste keer dat ik hem zag verhuurde hij graafmachines. 

Het had allemaal anders kunnen lopen. Want de kinderen van Etienne hebben wel degelijk capaciteiten om de zaak van papa verder te zetten. 

Einde verhaal, en terug naar " de vergeten speciallekes"

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, utah said:

Jo is jarenlang hulpje geweest bij carrosseriebedrijf van zijn nonkel.  Was kat en hond met Etienne. 

Later is Jo in de zaak van papa gestart, maar heeft daar de licentie van VW verloren door "niet conform" te werken. 

Els heeft het ook niet getroffen. Robby is al een paar keer failliet gegaan. Laatste keer dat ik hem zag verhuurde hij graafmachines. 

Het had allemaal anders kunnen lopen. Want de kinderen van Etienne hebben wel degelijk capaciteiten om de zaak van papa verder te zetten. 

Einde verhaal, en terug naar " de vergeten speciallekes"

Els? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, utah said:

Gouden tijden voor Renault 

 

IMG_0401.JPG

Die auto laat bij mij altijd een ERG wrang gevoel.

Toen ik een jaar of 6 was reed er een jonge gast in ons straat daarmee rond. Op een nacht heeft hij de bocht op 50m van bij ons thuis gemist. Het was nadien alsof er een emmer bloed op de straat was gekapt. :( 'k Zie 37 jaar later nog steeds die vlekken en de sporen voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/11/2017 at 9:19 AM, Brunault said:

De R21 turbo was een beest in zijn tijd en een zeer mooie auto


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn ma heeft een Quadra gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen vergeten specialleke maar eerder een oddbal: Mitsubishi Debonair V 3000 Roya

5ZfWHZaP.jpg?0819

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had er ook nog nooit van gehoord, toevallig tegengekomen. Enkel JDM lijkt me. Sublieme 80s styling :lol:

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, 3000 said:

41 pagina's geknald, en nu is het stilgevallen blijkbaar. Zouden we ze allemaal gehad hebben? :)

Alleen degene die we vergeten zijn nog. :lol:

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Soul said:

Maar als een mod nu voor de titel het woordje "Bijna" zet, is het volgens de letter weerom dik in orde ! :)

bekanst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yvérance.

Dat ligt ergens in Frankrijk.

En in Duitsland liggen enorm veel dorpjes met de naam Ausfahrt.

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid