Parsifal 4.575 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 Benieuwd welke impact zo’n zaken hebben op de build quality van zo’n model 3... echt geruststellend is dat natuurlijk niet.. Quote
DHL 43 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 1 uur geleden, wooter zei: Omdat je gewoon foutieve informatie verklaart. In casu Je hebt het dashboard van een Model 3 nog nooit in het echt gezien. En: Waarom blijf je dan telkens je zever verklaren over de Model 3? Ho ho, niet alleen passioneel maar nog heel gevoelig ook Ben jij nu echt zo iemand die niet tegen een kritische kijk kan ? Maar wel alle topics volspamt met je eigen gedachtengoed ? Het gaat hier over Tesla drie, het is geen ode aan Tesla drie. Dan kan het gebeuren op een forum dat je mensen tegen komt met een ander idee over de zaken. Snap je echt niet dat je me opviel omwille van je nogal uitgesproken mening in vele topics en ik het op d'een duur leuk vind een beetje te trollen ? Ik verklaar foutieve info, maar zeggen dat de Tesla 3 een dashboard heeft da's pas durven... Om je nog wat meer op je paard te zetten (hihi paard... snapte hem?), slingeren hier 4 van die iphonedinges in huis. Niet omdat ze mooi zijn, ze zijn fragiel en de concurrentie is Apple een stapje voor. Maar ik gebruik die omdat ezels zoals ik daar vlot mee kunnen werken. Sorry dat ik nu ook dit Amerikaans produkt niet verheerlijk want ergens vermoed ik dat zo'n uitspraken nogal hard klinken voor jou. En als laatste, ja ik hou van sturen zoals ik al zei. Jij duidelijk niet. Wellicht heb je andere interesses, zoals die iphone gebruiken tijdens het rijden ? Ik neem u anders graag eens mee voor een leuke rit in eigen land. Met of zonder Tesla, als we maar zelf aan dat stuur kunnen draaien en het gaspedaal beroeren. Ik hou daarvan. Ze moeten me niet alles uit handen nemen, mijn verwarming bedien ik met een appje, mijn nieuwe tv wordt aan huis geleverd, het gras wordt netjes afgereden door een robot en als ik een beetje zweet gaat de airco aan en bergop neem ik wel de ebike...Weeg intussen bijna 100 kilo nu alle werk me uit handen wordt genomen. Dus alsjeblief, laat me dat laatste toch nog zelf doen. Ik geniet daar van. Net zoals mijn gat afkuisen, dat ook volautomatisch kan maar geef mij maar ouderwets papier zodat ik kan wrijven en frotten tot ik zeker ben dat het hele zaakje proper is. Over bepaalde dingen hou ik zelf heel graag de controle... gewoon om zeker te zijn . Inderdaad, we spreken mekaar over tien jaar. Autonoom rijden zal mogelijk zijn daar gaat de discussie eigenlijk niet over. Maar of men dan nog met 1000 dollar zal aanschuiven voor een Tesla 3-achtige durf ik in vraag stellen... Is het nu zo moeilijk om te zien dat Tesla 3 er echt veel minder uit ziet en dat ze een groot risico nemen hiermee tov hun vorige produkten die wel een uitstraling hebben ? (alhoewel ze overpriced zijn, maar dat is een discussie voor het Tesla X en S topic...) Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 Jij beslist voor mij dat ik autonoom rijden aangenaam zal vinden ? Ik tokkel niet op mijn gsm tijdens het rijden en heb geen groot tokkelding in mijn wagen. Wel een lekker stuur... Je blijft steeds dezelfde zwakke argumenten aanhalen in een poging te bewijzen dat Tesla de beste is (momenteel met X en S wellicht wel) maar wat ik erger vind, dat ze dit ook zullen blijven. Terwijl we nu nog over een niche markt spreken... Een Iphone is inderdaad een goed produkt waarvoor sommigen uren op voorhand aanschuiven aan de winkel (ik wacht wel tot het kalmer wordt), maar je vergeet dat een smarthphone een algemeen goed is. En zelfs Apple krijgt last van de concurrentie... Ze zijn niet vooruitstrevend meer. Ik kan dat gerust zeggen, zelfs al wemelt het hier van de Apple produkten. Hetgene ik heb hoeft naar buiten toe niet persé het beste op de markt te zijn [emoji6] Euhm... ik denk dat de stand zowat 143 - 2 is in het voordeel van Tesla als het gaat over passioneel een punt verdedigen. Nog ne keer 143 -3 is de stand nu: die deurrubbers hebben ze bij Dacia ongeschikt verklaard en Musk heeft er een koopje aan gedaan, net zoals Citroen het stuur niet wou [emoji14].Je volharding is bewonderenswaardig. Respect 2 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 Volgens mij zit hij hier nog niet lang 2 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 6 minutes ago, DHL said: en de concurrentie is Apple een stapje voor. Ola ola! https://www.macrumors.com/2018/03/20/apple-two-year-lead-rivals-3d-sensing/ Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 Nog 1 week en dan loopt hij ook met een boog omheen dit topic.Tijd voor nieuw kanonnenvlees 1 Quote
DHL 43 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 1 minuut geleden, Jokke_vlo zei: Je volharding is bewonderenswaardig. Respect 1 minuut geleden, ir_fuel zei: Volgens mij zit hij hier nog niet lang Haha, lees hier al lang mee zulle... Inderdaad Wooter is een hele uitdaging en ik ga hem niet blijven plagen. De topics die over andere electrische zaken gaan of over autonoom rijden worden overschaduwd door steeds weer tussenkomsten in de richting van Tesla... Maakte mij nieuwsgierig om eens contact te leggen. ik geloofde eigenlijk niet dat er in werkelijkheid mensen waren die Elon Musk aanbeden. Bewonderen, dat wel... Tenzij hij voor een paar 100k aandelen heeft gekocht en op deze wijze z'n winsten wil verzekeren nu bij de banken weinig of niets te rapen valt Quote
DHL 43 Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 8 minuten geleden, ir_fuel zei: Ola ola! https://www.macrumors.com/2018/03/20/apple-two-year-lead-rivals-3d-sensing/ Was van plan een X te kopen, maar deze ga ik skippen... Komt dit jaar nog ene uit met groter scherm dan de plus versies zonder boorden las ik. Wellicht zonder gezichtsherkenning maar denk dat dit bij mijn smoel toch niet goed zou werken. Dat ding zou schrik hebben Quote
Joske 922 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Een Iphone is inderdaad een goed produkt waarvoor sommigen uren op voorhand aanschuiven aan de winkel (ik wacht wel tot het kalmer wordt), maar je vergeet dat een smarthphone een algemeen goed is. En zelfs Apple krijgt last van de concurrentie... Ze zijn niet vooruitstrevend meer. Ik kan dat gerust zeggen, zelfs al wemelt het hier van de Apple produkten.Een goed produkt? Als Tesla lovers dezelfde eigenschappen als iPhone lovers is Tesla zwaar overroepen. Ik heb van mijn werkgever een iPhone gekregen, nog nooit eerder vast gehad. Da is dus echt niet beter als mijn 200€ kostende privé Motorola smarthphone. Kunt er maar t zelfde mee en is een pak zwaarder. Voor de rest zie ik nog steeds geen reden om zoveel geld aan appel te geven. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 #FAKENEWSJe zegt het misschien sarcastisch, maar dat artikel staat inderdaad vol van de fouten en leugens... Quote
DHL 43 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 2 uren geleden, Joske zei: Een goed produkt? Als Tesla lovers dezelfde eigenschappen als iPhone lovers is Tesla zwaar overroepen. Ik heb van mijn werkgever een iPhone gekregen, nog nooit eerder vast gehad. Da is dus echt niet beter als mijn 200€ kostende privé Motorola smarthphone. Kunt er maar t zelfde mee en is een pak zwaarder. Voor de rest zie ik nog steeds geen reden om zoveel geld aan appel te geven. Eerder zeg ik dat ik het niet kocht omwille van de kwaliteit van het toestel, wel om het gebruiksgemak. Met goed produkt bedoelde ik eigenlijk het laatste, maar inderdaad, als ik het zo herlees was het verwarrend. Ik vind het goed omdat die appelprodukten (iphone, macbook, tablet, watch,... heel makkelijk 'samen' werken, met mijn vroegere Samsungs en gewone laptops kon ik minder goed overweg (zal wel aan mij liggen, ik weet het ). Mij een lover noemen zou verkeerd zijn lol. Gewoon een gebruiker, net zoals mijn auto. K ga d'r nu niet over uitweiden om Wooter's topic niet al te zeer te vervuilen . Quote
Parsifal 4.575 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 2 uren geleden, wooter zei: Je zegt het misschien sarcastisch, maar dat artikel staat inderdaad vol van de fouten en leugens... Dat wist ik niet. Kan je me ook zeggen wat allemaal niet waar is? Quote
Marvin 250 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 (aangepast) 18 hours ago, wooter said: Ik hoor dat er nog andere topics op dit forum zijn. Misschien kan je daar iets lezen wat meer jouw voorkeur draagt. Je mag mij ook volledig quoten hoor. Wat ik zei was: "True, maar het is minder aangenaam voor anderen als het altijd gaat over waarom x zoveel beter is dan y." Verder heb ik geen probleem met wat je zegt. Het is inhoudelijk vaak interessant. Alleen is het jammer dat je je laat opnaaien door de criticasters. Waarom wil je per se die mensen hier overtuigen? Het omgekeerde geldt trouwens ook. Het is even irritant van alle anderen die wanhopig proberen om het Tesla-verhaal onderuit te halen. Maar ja; het is en blijft een discussieforum misschien hoor ik hier inderdaad niet omdat ik mijn dagen niet kan vullen met geleuter over auto's in een industrie waar we amper iets kunnen aan veranderen, laat staan voorspellen. En nu naar een ander topic toedels! 22 maart 2018 aangepast door Marvin 1 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Dat wist ik niet. Kan je me ook zeggen wat allemaal niet waar is? Alles wat niet pro Tesla is. Geen dank Quote
Marvin 250 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 (aangepast) De review van Engadget hier al gepasseerd? https://www.engadget.com/2018/03/01/tesla-model-3-review/ Edit: waarschijnlijk wel aangezien hij van begin maart is. Oeps :-) 22 maart 2018 aangepast door Marvin Quote
Framfy 559 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 34 minuten geleden, Marvin zei: Edit: waarschijnlijk wel aangezien hij van begin maart is. Oeps :-) Er worden ook minpunten genoemd, dus waarschijnlijk niet. Quote
DHL 43 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Tja, dat is wellicht de reden om die zo snel mogelijk autonoom te krijgen. Zo'n bediening is vragen naar ongevallen. De interface ziet er knap uit iig, maar ze vergaten dat het zeer moeilijk is om zoiets al rijdende te manipuleren. Je moet eens proberen op een scherm die kleine icoontjes aan te raken op een een typisch Belgische betonbaan. Hoe dit door de homologatie raakte is de grote vraag. Mijn vorige wagen had een grote tablet waarop je allerlei zaken kon bedienen. Maar geen fundamentele zaken zoals ruitenwissers, verwarming... Mooi was het wel, maar niet echt bruikbaar tijdens het rijden als je je hoofd een beetje bij het verkeer wil houden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 3 hours ago, Parsifal said: Dat wist ik niet. Kan je me ook zeggen wat allemaal niet waar is? Wil je dat echt? Ik kreeg net signalen dat iedereen dat beu was. Ik vind het overigens wel makkelijk dat zo een publicatie zonder bronvermelding de grootste onzin kan verklaren, maar dat ik punt per punt mijn bronnen telkens moet aanhalen. Ik zie graag de rollen omgekeerd. Maar eigenlijk boeit het ook niet. In 2019 rijdt mijn vrouw in een Model 3 en ik met mijn Model X en het kan me niet boeien wat de rest doet. Meer nog, hoe meer van dat negatieve nieuws andere kopers afschrikt, hoe vroeger wij onze Model 3 krijgen. Dus doe maar door met die negatieve reclame. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Conclusie : jij gaat dan ook stoppen met de positieve reclame ? Quote
Parsifal 4.575 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 58 minuten geleden, wooter zei: Wil je dat echt? Ik kreeg net signalen dat iedereen dat beu was. Ik vind het overigens wel makkelijk dat zo een publicatie zonder bronvermelding de grootste onzin kan verklaren, maar dat ik punt per punt mijn bronnen telkens moet aanhalen. Ik zie graag de rollen omgekeerd. Maar eigenlijk boeit het ook niet. In 2019 rijdt mijn vrouw in een Model 3 en ik met mijn Model X en het kan me niet boeien wat de rest doet. Meer nog, hoe meer van dat negatieve nieuws andere kopers afschrikt, hoe vroeger wij onze Model 3 krijgen. Dus doe maar door met die negatieve reclame. Is dit dan een betere bron? https://www.cnbc.com/2018/03/14/tesla-manufacturing-high-volume-of-flawed-parts-employees.html Quote Tesla employees say automaker is churning out a high volume of flawed parts requiring costly rework Tesla employees say the company is manufacturing a high ratio of flawed parts and vehicles that need rework and repairs. The electrical vehicle maker has had to ship some flawed parts to remanufacturing facilities to avoid scrapping them, rather than fixing them in-line, according to sources; Tesla denies this. CEO Elon Musk is under pressure to ramp up production of the Model 3 sedan, Tesla's first mass-market electric vehicle. Quote
Parsifal 4.575 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 Lijkt me toch normaal dat ik me vragen stel bij de bouwkwaliteit van die kisten. Zou graag als volgende bedrijfskist een model 3 hebben. Maar niet om in een rammelkot te zitten vol brolonderdelen. Ik heb namelijk al een Alfa gehad. 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 5 minutes ago, Parsifal said: Is dit dan een betere bron? https://www.cnbc.com/2018/03/14/tesla-manufacturing-high-volume-of-flawed-parts-employees.html Het blijft een anonieme bron, en als je verder gaat graven blijkt het hetzelfde nieuws en ogenschijnlijk dezelfde bron te zijn als in februari. Het is dus niet dat er 2 keer problemen zijn, maar dat hetzelfde nieuws 2 keren opgerakeld wordt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 4 minutes ago, Parsifal said: Lijkt me toch normaal dat ik me vragen stel bij de bouwkwaliteit van die kisten. Zou graag als volgende bedrijfskist een model 3 hebben. Maar niet om in een rammelkot te zitten vol brolonderdelen. Ik heb namelijk al een Alfa gehad. Proof of the pudding is in the eating. Zo stelde David geen vragen in mogelijk gerammel van een Mercedes... Ik heb van mijn X niet te klagen qua gerammel, en zit op een Tesla fora met wat Model 3 eigenaars en de consensus is dat als er wat van waar is, dat die dingen niet tot bij de klant geraken. Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 22 maart 2018 Geplaatst: 22 maart 2018 7 minutes ago, wooter said: Het blijft een anonieme bron, Dat zegt Trump ook altijd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.