Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 hour ago, wooter said:

Het probleem is dat Elon wou dat robotten die connectoren in die doosjes zouden prikken.

Dat het een slecht idee was, daar hoeven we denk ik niet veel woorden meer aan vuil te maken.

Maar begrijp niet dat je zegt dat de concurrentie aan constante snelheid evenveel auto's kan produceren, die ingewikkelder zijn om te bouwen, maar dat ze daar niet mee zullen/mogen stoefen gezien de resultaten die Tesla haalt.

Geplaatst:

Omdat de concurrentie meer lijnen en meer fabrieken heeft voor meer modellen.

Als je naar de concurrentie kijkt, is 6000 stuks per week op 1 band de norm. Dat is ook wat Ford haalt aan F150’s of Toyota.

Geplaatst:

Wanneer komt dat spel nu naar europa?

Geplaatst:

Begin 2019.

Ik gok dus de mijne te bestellen in november/december 2018 en levering in maart 2019 ofzo.

Geplaatst:

Op een ander forum is er iemand die zijn model 3 in februari zou hebben. Kostprijs is 52k€ voor de longe range versie zonder autopilot.

Geplaatst:

Een Europees met Europese prijzen? Nog niemand uit Europa heeft kunnen bestellen. Eens dat dat wel zou kunnen zou dat groot nieuws zijn.

Geplaatst:

Hoe gaat 'm ze toch allemaal gebouwd krijgen? En wat als ook andere continenten gaan mogen bestellen? 

Geplaatst:

Ze gaan een gigafactory in China en in Europa bouwen. Maar dat zal wel tegen de model Y en later zijn. Nu zitten ze aan 6000 auto’s per week, en eens je dat hebt kan je eenvoudig net dezelfde lijn bouwen in een andere hal, om 12000 stuks te draaien op 2 lijnen.

Die lijn onder de tent is een groot deel van een 2e lijn voorzien voor in Europa. Bottlenecks zijn de verfstraat en de batterijen.

Geplaatst:
1 hour ago, wooter said:

Dat is toch een compleet vertekend beeld? Ze hebben een gigantische backlog aan bestellingen weg te werken, nogal logisch dat ze er dan massaal verkopen van mensen die er al jaren op wachten? Je kan pas iets zeggen als de ganse pre-order stream is opgedroogd en men aan normale bestelcycli zit (zoals bij een Model S).

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Misschien. Maar die backlog is niet weggewerkt op 3 maanden. En je argument verklaart niet de daling bij de andere merken.

Geplaatst:

Kan je überhaupt nog spreken over normale bestelcycli? En hoeveel maanden is dat dan ? 

Geplaatst:

In de VS en Canada kan je de Model 3 nu gewoon bestellen, en afhankelijk van model een levertermijn van 3 weken tot 3 maanden.

Geplaatst:
14 minuten geleden, wooter zei:

In de VS en Canada kan je de Model 3 nu gewoon bestellen, en afhankelijk van model een levertermijn van 3 weken tot 3 maanden.

Prijs?

Geplaatst:

Ga naar tesla.com, zorg dat je landinstellling VS is en ga naar de configurator.

Het kan ook zijn dat ik een VPN daarvoor heb gebruikt.

Geplaatst:
Op 23/8/2018 om 20:54, Stancke zei:

Wanneer komt dat spel nu naar europa?

Hij is onderweg, staat nu ergens te laden in Canada :D

Geplaatst:

Heb z'n tekst niet beluisterd. Heeft die Tesla uit zichzelf uitgeweken naar rechts?

Geplaatst:

Dat zegt ie ja.

Mijn Model X heeft dit ook eens gedaan, toen nog in de wegenwerken op de E313 in Herenthout. Iemand op het andere rijvak die plots uitweek, en mijn Model X die corrigeerde door te sturen en te remmen.

Geplaatst:

Als hij dan ook rekening houdt met eventueel verkeer dat rechts rijdt is dat inderdaad mooi!

Denk dat veel AM'ers ook wel zouden uitwijken maar voor de dromende chauffeur is dit een godsgeschenk.

Alleen die titels altijd, mijn leven gered :fp: 

Geplaatst:
3 minutes ago, dragonfly said:

Denk dat veel AM'ers ook wel zouden uitwijken maar voor de dromende chauffeur is dit een godsgeschenk.

Ik denk het niet eerlijk gezegd.

Geplaatst:
10 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik denk het niet eerlijk gezegd.

Ik heb nu zelf wel een zeer goed perifeer gezichtsveld waardoor ik al zo'n toestanden heb kunnen ontwijken.

Maar als je inderdaad even niet oplet mag je naar de garage na zo'n pipo dus AP heeft in zo'n geval zeker een meerwaarde.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid