Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Typisch op zen amerikaans, laten we het op de rechte lijn uitvechten. Zet die 2 eens op de Nürburgring en kijkt wat er dan zal gebeuren.Voor mij is een dragrace evenveel waard als monopoly geld.Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk 4 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Natuurlijk zal de M3 beter presteren op de Nurburgring, hoewel ik het verschil wel eens zou willen zien. En dat is allemaal tof dat de M3 beter is op circuit, maar hoeveel % van de M3-rijders gaat rijden op circuit? Ik denk serieus de minderheid. Alle andere M3- rijders gebruiken hun M3 enkel op de openbare weg, en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. [emoji16] Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Wanneer ik naar mijn ongelezen berichten kijk zijn de laatste 7 autotopics allemaal elektrische auto’s. Kunnen we deze waanzin aub een halt toeroepen en ons terug focussen op auto’s waar wel mensen in geïnteresseerd zijn? 6 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Niemand wordt verplicht in deze topics te lezen of te posten. Er zijn hier nog heel veel meer topics van ‘echte’ auto’s. Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 1 minuut geleden, BMWMB zei: Natuurlijk zal de M3 beter presteren op de Nurburgring, hoewel ik het verschil wel eens zou willen zien. En dat is allemaal tof dat de M3 beter is op circuit, maar hoeveel % van de M3-rijders gaat rijden op circuit? Ik denk serieus de minderheid. Alle andere M3- rijders gebruiken hun M3 enkel op de openbare weg, en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. Ik heb de afgelopen jaren toch heel wat tijd op en rond de Ring doorgebracht en zie daar toch iedere keer weer heel wat M3’s en andere performante auto’s rondrijden van over heel Europa dus durf toch voorzichtig het tegendeel te beweren. Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Zojuist, BMWMB zei: Niemand wordt verplicht in deze topics te lezen of te posten. Er zijn hier nog heel veel meer topics van ‘echte’ auto’s. Maar ook in die topics wordt volop de leer van Elon gepredikt... Ik heb er mijn buik eerlijk gezegd behoorlijk vol van. 4 Quote
Gast wooter Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Zet EV rijders op je negeerlijst en hoop dat anderen niet in EV topics reageren. Simpel! Quote
Logic 538 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 43 minuten geleden, BMWMB zei: en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. Lijkt me sterk dat er iemand in z'n stuur gaat bijten. Een M3 koop je niet voor stoplichtsprintjes? Er moet maar een druppeltje regen vallen en je zit te dansen tot 120 per uur vooraleer je tractie hebt. Een Audi RS misschien... of zoals je wil, een Model S PxxxD (kwam mij ook veel goedkoper uit hoor, maar vond het niet zo leuk rijden, not even close). Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Een stuur herovertrekken is echt niet goedkoop 1 1 Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Een stuur herovertrekken is echt niet goedkoop250eur bij T&T in Lier [emoji16]Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 5 minuten geleden, Luv4DLM zei: 250eur bij T&T in Lier Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Zal dan van t soort stuur afhangen want toen ik een offerte vroeg wast bijna het dubbele. Sjans dat ik er niet in bijt. Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Zal dan van t soort stuur afhangen want toen ik een offerte vroeg wast bijna het dubbele. Sjans dat ik er niet in bijt.Alcantara sport stuur van een Renault Megane.Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
jvc 543 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 4 uren geleden, BMWMB zei: Natuurlijk zal de M3 beter presteren op de Nurburgring, hoewel ik het verschil wel eens zou willen zien. En dat is allemaal tof dat de M3 beter is op circuit, maar hoeveel % van de M3-rijders gaat rijden op circuit? Ik denk serieus de minderheid. Alle andere M3- rijders gebruiken hun M3 enkel op de openbare weg, en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. Een paar pagina's geleden heeft wooter al een filmpje gepost van een rondje Laguna Seca in een Model 3. Hij deed het in 1:46 wat 1 seconde trager is dan een Renault Megane 3 RS met een nieuwprijs de helft van een Model 3. Laguna Seca is dan nog een vrij snel circuit dus een M3 rijdt daar nog een stuk sneller Quote
Gast wooter Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 ... Gereden door een amateur met zijn eigen M3P. Geen idee wie er de tijd van de Megane 3 RS neerzette en wie de M3 had gereden, maar had wel al gehoord dat de M3 2 seconden sneller was. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 (aangepast) Op 24/9/2018 om 21:32, wooter zei: Elke maand tel je een jaar en 100km bij je voorspelling bij. Waarom zou BMW na 3 concepten en een iX3 die dezelfde teleurstellende specs als de competitie lijkt te gaan hebben plots in 2021 50% meer range kunnen leveren dat tesla? Tja, 5de generatie motoren van bmw en nieuwe batterijtechnologie van Catl ipv samsung. Vandaar. De i3 en ix3 doen het nog oldschool... https://insideevs.com/bmw-video-highlights-5th-generation-electric-powertrains/ 25 september 2018 aangepast door Dirk75 Quote
Gast wooter Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Artikel is van januari 2018. Vijfde generatie motoren vind ik wel grappig, de i3 is nog maar hun eerste generatie EV. Maar goed, laten we niet vergeten dat Audi eerst ook zei dat hun e-tron zeker 500km range ging halen, en Porsche heeft hun claims dat hun Mission E continu aan maximum vermogen rondes kan draaien op circuit ook al afgezwakt. Zien = geloven... Tot dan is het allemaal vaporware. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 21 minuten geleden, jvc zei: Een paar pagina's geleden heeft wooter al een filmpje gepost van een rondje Laguna Seca in een Model 3. Hij deed het in 1:46 wat 1 seconde trager is dan een Renault Megane 3 RS met een nieuwprijs de helft van een Model 3. Laguna Seca is dan nog een vrij snel circuit dus een M3 rijdt daar nog een stuk sneller En hoeveel rondjes kan je zo knallen met die Model 3. Enfin als er moet getest worden, ik wil het gerust proberen Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 18 minuten geleden, wooter zei: Artikel is van januari 2018. Vijfde generatie motoren vind ik wel grappig, de i3 is nog maar hun eerste generatie EV. Maar goed, laten we niet vergeten dat Audi eerst ook zei dat hun e-tron zeker 500km range ging halen, en Porsche heeft hun claims dat hun Mission E continu aan maximum vermogen rondes kan draaien op circuit ook al afgezwakt. Zien = geloven... Tot dan is het allemaal vaporware. Tijd speelt in hun voordeel... brengen ze hem, koop ik. Anders iets anders. Voor de rest zijn het zinloze discuties. Welles, nietes. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Hoeveel moet zo'n tankbeurt dan kosten? "Superchargen op basis van betalen per gebruik" Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Just now, kefkie said: Hoeveel moet zo'n tankbeurt dan kosten? "Superchargen op basis van betalen per gebruik" https://www.tesla.com/nl_BE/support/supercharging In België is het tarief 0,23€ per kWh. Als je dus op reis laad van 10% tot 75% met een 100kWh batterij ga je zo een 65kWh per laadbeurt laden of 14,95€ per laadbeurt moeten betalen, en daarmee kan je in een Model S 100D meer dan 325km ver geraken. Dit is enkel voor de mensen die nu een Tesla kopen. Je krijgt als je een referral code gebruikt ook nog 100€ supercharger-waarde gratis erbij, dus dat is een 434kWh oftewel meer dan 2170km gratis rijkrediet. Om je een idee te geven: het goedkoopste consumenten tarief aan elektriciteit is bij Ecopower en wij betalen 0,238€/kWh. Om je een idee te geven: met mijn Z4M betaalde ik +70€ per tankbeurt en geraakte ik 350km ver. Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 19 uren geleden, BMWMB zei: Natuurlijk zal de M3 beter presteren op de Nurburgring, hoewel ik het verschil wel eens zou willen zien. En dat is allemaal tof dat de M3 beter is op circuit, maar hoeveel % van de M3-rijders gaat rijden op circuit? Ik denk serieus de minderheid. Alle andere M3- rijders gebruiken hun M3 enkel op de openbare weg, en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. Dan hebben die stoplichtsprinters toch niet te goed gekozen, want zo'n M3 is daar niet echt schitterend in, omwille van zijn tractie. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 10 minuten geleden, Rabbit zei: Dan hebben die stoplichtsprinters toch niet te goed gekozen, want zo'n M3 is daar niet echt schitterend in, omwille van zijn tractie. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 20 uren geleden, BMWMB zei: Natuurlijk zal de M3 beter presteren op de Nurburgring, hoewel ik het verschil wel eens zou willen zien. En dat is allemaal tof dat de M3 beter is op circuit, maar hoeveel % van de M3-rijders gaat rijden op circuit? Ik denk serieus de minderheid. Alle andere M3- rijders gebruiken hun M3 enkel op de openbare weg, en velen zijn stoplichtsprinters... Die gaan nu toch in hun stuur bijten. Zegt degene met een kuch gt3 kuch denk dat de biohazard functie in de Tesla's net een virus blaast ipv tegenhoud. 2 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.