Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 16/10/2018 om 10:17, ir_fuel zei:

Hoeveel particulieren hebben zoveel zonnepanelen liggen dat ze en hun elektriciteitsverbruik kunnen coveren en het laden van een elektrische wagen? Volgens mij quasi niemand. Dus of ze tanken "gratis" en betalen de elektriciteit voor hun woning, of vice versa. Vestzak broekzak.

Hoeveel particulieren kunnen hun auto thuis opladen. Of al die firma wagens thuis op zonnepanelen opladen? Die mensen gaan 's nachts gaan werken ofzo?

Als zonnepanelen stroom leveren is de gemiddelde mens niet thuis...?

Geplaatst:
Ik vraag me soms af of Ik niet per ongeluk op autofiscaliteit.be zit.

Als het gaat om TCO koop dan gewoon een goedkopere wagen he.

Inderdaad.. als de aankoop 5k is dan ben je pas goed bezig TCO gewijs.. [emoji106]

Alleen in wat zit je dan [emoji848]
Geplaatst:
Oh maar ik heb ook altijd gezegd waar het op staat en zeg nergens dat ik nu groener ben of het een betere wagen is.

Meer nog fiscaliteit is de enige reden dat ik die hybride kocht. Anders reed ik wel met de turbo.

Simpel. Mij hoor je niet hautain doen over mijn keuze ....

Heb jij die van u al ooit opgeladen jokke ? [emoji23][emoji23][emoji23]

Ik vermoed dat jij die ook gewoon rijdt als een benzine-wagen ? Gemiddeld gebruik van om eb bij de 14 liter ? Ik reed hem meer als een elektrische auto voor de korte ritjes en dan ergerde ik mij aan die kleine batterij en die miezerige 136pk elektro motor.

Ja, ik stoorde mij wel een beetje aan dat hybride gegeven.. mossel noch vis!

Mijn krenterigheid zal er ook wel voor iets tussenzitten [emoji5]

Geplaatst:

Mensen met een reservering van de 3, die al een screenshot kunnen van hun inlogpagina met meer info?

Geplaatst:
Mensen met een reservering van de 3, die al een screenshot kunnen van hun inlogpagina met meer info?

Dirk, in de Q3 call werd gesproken over december 2018...
Geplaatst:

Dus dat is 3 jaar wachten op nen auto? ?

Geplaatst:

Dat is net zoals de mensen die na de voorstelling van de Mission E bij Porsche ook eentje ‘besteld’ hebben, behalve dat het bij Tesla wat formeler is omdat er zoveel vraag achter is.

Geplaatst:

Akkoord, maar je zit met klanten die niet in TCO rekenen. BMW adverteert ook niet hoeveel je nog gaat kwijt zijn aan diesel.

Maar ik ben akkoord en ik kijk ook niet naar de nep prijs...

Geplaatst:

Inderdaad.. als de aankoop 5k is dan ben je pas goed bezig TCO gewijs.. [emoji106]

Alleen in wat zit je dan [emoji848]
Voor mijn moeder een hybride gekocht voor dat geld. Dat is geen straf hoor [emoji6]
Geplaatst:
19 minuten geleden, josenjef zei:

Voor mijn moeder een hybride gekocht voor dat geld. Dat is geen straf hoor emoji6.png

lexus ?

Geplaatst:
lexus ?
Honda. Enkel de zetels zijn wat wennen tegenover Volvo. Kosten zijn belachelijk laag.
Geplaatst:

Ben nu nog even een stukje aan het lezen....

Bots hier wel op een zeer rare redenering:

Electrische wagens hebben geen uitstoot. 

Straf.

Geplaatst:

Een elektrische auto kan geladen worden met 100% hernieuwbare energie, wat met een diesel of benzine nooit mogelijk is. Het probleem ligt niet bij de auto, maar met ons verouderd elektriciteitsnetwerk. We gaan de komende jaren een energietransitie tegemoet met alsmaar meer hernieuwbare energie. Als je vandaag een elektrische auto aan het net hangt, heeft ‘m indirect zeker uitstoot, maar de toekomst zal veranderen.

Ik laad mijn Tesla voor 90% met onze zonnepanelen, dus mijn uitstoot is zeer veel lager dan van eender welke diesel of benzine.

Geplaatst:
Ben nu nog even een stukje aan het lezen....

Bots hier wel op een zeer rare redenering:
Electrische wagens hebben geen uitstoot. 
Straf.

Ok, ik bijt.

Welke uitstoot?

En geeft een klassieke auto met benzine of diesel dan minder uitstoot? Die dingen worden magisch in mekaar gestoken, verscheept en die benzine/diesel geraakt automagisch zonder uitstoot bij het lokale tankstation?
Geplaatst:

Altijd dezelfde zever van iemand denkt slimmer te zijn, maar erbij geen uitleg klaar heeft voor wat de cyclus van een ICE veroorzaakt.

Geplaatst:

En als ik mijn kinderen ga afhalen aan de school, dan word ik versmacht van de uitlaatgassen, terwijl mijn Tesla daar niets uitstoot.

Geplaatst:
5 minuten geleden, wooter zei:

Altijd dezelfde zever van iemand denkt slimmer te zijn, maar erbij geen uitleg klaar heeft voor wat de cyclus van een ICE veroorzaakt.

Lees je wat er staat? 

Hij zegt helemaal niets over een ICE of het al dan niet minder uitstoot hebben daarvan t.o.v. EV.
Hij zegt, en ik quote letterlijk,:"Electrische wagens hebben geen uitstoot. Straf." 

En dat lijkt mij geen foute uitspraak. Elektrische wagens hebben een uitstoot. In het productieproces, het transportproces of zelfs het opwekken van vuile elektriciteit (wanneer van toepassing). ICE wagens hebben gewoon méér uitstoot, ja.

Geplaatst:

Elektrische auto hebben geen uitstoot als ze rijden.

Geplaatst:
Lees je wat er staat? 
Hij zegt helemaal niets over een ICE of het al dan niet minder uitstoot hebben daarvan t.o.v. EV.
Hij zegt, en ik quote letterlijk,:"Electrische wagens hebben geen uitstoot. Straf." 
En dat lijkt mij geen foute uitspraak. Elektrische wagens hebben een uitstoot. In het productieproces, het transportproces of zelfs het opwekken van vuile elektriciteit (wanneer van toepassing). ICE wagens hebben gewoon méér uitstoot, ja.

Tuurlijk lees ik wat er staat en weet ik de insinuatie, maar het argument gaat nooit verder dan dat...
Geplaatst:
1 hour ago, wooter said:

Tuurlijk lees ik wat er staat en weet ik de insinuatie, maar het argument gaat nooit verder dan dat...

Je wacht op argumenten voor een stelling die niet aan de orde is.

Jouw reply is hier wel het toonvoorbeeld van whataboutism.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid