Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minuten geleden, thiva zei:

Koopjes is veel gezegd. Ze verkopen aan correcte prijzen.

Ik had het op de fietsen vooral, dingen met soms een paar honderd km op  met serieuze korting. Waarom namen die mensen dan een leasefiets vraag ik me af😆

Geven ook 12m garantie

Geplaatst:
34 minuten geleden, Fr79 zei:

Ik had het op de fietsen vooral, dingen met soms een paar honderd km op  met serieuze korting. Waarom namen die mensen dan een leasefiets vraag ik me af😆

Geven ook 12m garantie

Omdat ze niet wisten dat ze ontslagen gingen worden?

Geplaatst:
22 minuten geleden, Tjeu zei:

Omdat ze niet wisten dat ze ontslagen gingen worden?

Een fiets moet je dan gewoonlijk overnemen 

Geplaatst:
33 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Bij ontslag??

Geplaatst:
1 uur terug, ex-Mooseman zei:

wij mogen kiezen: overnemen of teruggeven. Ongeacht of je zelf opstapt of ontslagen wordt of met pensioen gaat. 

Geplaatst:

Bij mijn vriendin ook bij ontslag openstaande waarde en restwaarde fiets te betalen.

Geplaatst:
9 minuten geleden, Ceke zei:

Bij mijn vriendin ook bij ontslag openstaande waarde en restwaarde fiets te betalen.

Lekker natrappen.

• Grappig 1
Geplaatst:

Toch niet als je ontslagen wordt? Dat lijkt me zeer vreemd.

Geplaatst:
6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Bij mijn broer was dat zo, omdat het voordeel al volledig gegeven is ofzo. Hij heeft dus een 2000€ ofzo moeten afrekenen.

Geplaatst:
12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Jawel, spreek uit ervaring. Ofwel contract afkopen (bij mij toen 3300€) of wel terug binnen geven en een vergoeding voor vroegtijdige stopzetting betalen...1052€ in mijn geval.

Ik lease nooit meer een fiets via de werkgever.

• Whut?! 1
Geplaatst:
1 uur geleden, ir_fuel zei:

Uit de policy van een grootbank:

Indien de arbeidsovereenkomst wordt beëindigd, worden de fiets en de bijhorende accessoires niet teruggevorderd en wordt de werknemer onmiddellijk eigenaar van de fiets en de bijhorende accessoires, tegen betaling aan *leasingmaatschappij* van een bedrag dat overeenstemt met de door *leasingmaatschappij* vastgestelde netto restwaarde van de fiets en de bijhorende accessoires. De werknemer verbindt zich ertoe de factuur binnen 10 werkdagen na ontvangst te betalen. De door *leasingmaatschappij* bepaalde berekeningsmethode van de restwaarde en een afschrijvingstabel worden bij de bestelling aan de werknemer bezorgd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stel je voor dat ze dat zouden doen met bedrijfswagens :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De eigen opleg, boven op je toegekend maandelijks budget, voor de rest van de looptijd, is bij ons toch ook verschuldigd, bij een vertrek op 'eigen initiatief' (en dus ook bij het gekende 'in onderling overleg'.

Geplaatst:

Hoe verantwoord je zoiets? Als die wagen verkocht wordt recupereren ze het deel dat je financiert met de eigen opleg toch?

Geplaatst:

als de auto doorgegeven wordt als aanloopwagen aan een (nieuwe) collega, dan kunnen ze die moeilijk de opleg door het keelgat duwen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
17 uren geleden, ex-Mooseman zei:

als de auto doorgegeven wordt als aanloopwagen aan een (nieuwe) collega, dan kunnen ze die moeilijk de opleg door het keelgat duwen

Bij een vorige werkgever ook, een collega wou en Passat R-Line, moest 6000€ voor extra betaald worden. Heeft dat bij vertrek direct mogen betalen.

De chauffeur na hem was blij…

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ben teruggekomen op de beslissing om een Tesla te bestellen. 

Heeft meerdere redenen, zal dus met de Enyaq blijven rijden. 

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 30/10/2024 om 19:13, Speedhunter zei:

Ben teruggekomen op de beslissing om een Tesla te bestellen. 

Heeft meerdere redenen, zal dus met de Enyaq blijven rijden. 

Zeer goede keuze! 
Als je toch afwisseling wil zou je beter een cheape oldie kopen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

of een beetje met die XX8 rondsjeezen. Zonde dat die verstoken in de garage moet blijven

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die staat volgens mij geen stof te vergaren hoor. Ik zie die af en toe rondrijden, of tis ene die er goed op lijkt

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die rijdt idd nog bijna dagelijks rond voor de boodschappen, enkel autosnelweg doet ze er niet graag meer mee. 

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid