Ga naar inhoud

17" Zilliom Silva Chrome velgen met band (8 stuks)


TCT

Aanbevolen berichten

Stel u eens voor dat je zoiets verkocht krijg aan een klant. Hoe hard zal daar wel niet 's avonds aan de eettafel gelachen zijn :lolz:

Dacht ik ook. :lolz: :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat diezelfde klant na een paar maand terugkomt met een deuk en je erin slaagt hem wijs te maken dat je die velgen enkel per 4 kan kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:facepalm:

ik ging net schrijven dat dat best een mooie cabrio was, en ik daar graag mee reed.

toch voor alle zekerheid eens gegoogled en 't is een G die ik bedoelde.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging net schrijven dat dat best een mooie cabrio was, en ik daar graag mee reed.

toch voor alle zekerheid eens gegoogled en 't is een G die ik bedoelde.

:D

ik vind het moeilijk. Als ik zoek in Google op afbeeldingen naar "Astra F cabrio" of "Astra G cabrio" krijg ik alleen maar getjoende nichtebakken te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh een irmscher kit was er wel reteknap bij. vooral die blue edition was knap vond ik. (blauwe buitenkleur en vanbinnen zwart leder met blauwe alcantara.) op het autosalon serieus staan twijfelen tussen die, de hyundai en een sportwagon. maar de sportwagon was te plastiekerig vanbinnen, de astra had bijhorende kosten nodig om hem echt af te maken ( de irmscher kit, een andere uitlaat, verlaging) en de hyundai was dan in mijn ogen al af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel u eens voor dat je zoiets verkocht krijg aan een klant. Hoe hard zal daar wel niet 's avonds aan de eettafel gelachen zijn :lolz:

Zeker aangezien daar waarschijnlijk 50% winstmarge op zit :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals kiezen tussen de Spaanse, de Mexicaanse of de vogelgriep dus?

ik spreek over 10j geleden. en ik was heel content van men aankoop toen. toen had ik hoegenaamd geen interesse in een 3hands E30 of iets dergelijks. (of iets zoals een mistubishi colt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Zijn dat geen multi-steek velgen, zo te zien op de fotos?

Passen idd op meerdere merken, ik zeg enkel de steek waarop ik ze gebruikte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je die niet gewoon per kilo verkopen aan een ijzermarchand? Je had al lang een nieuw bed kunnen kopen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je die niet gewoon per kilo verkopen aan een ijzermarchand? Je had al lang een nieuw bed kunnen kopen!!!

Ik heb hier ook nog een paar velgen van een seat ibiza evo 1 die k ook zo ga wegdoen,krijg k er nog 20 euro van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid