Ga naar inhoud

Compressor gezocht


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Iemand een voorstel? Ik zoek een compressor om banden mee op te blazen (dus niet voor een verfpistool :p).

Ik weet niet of alles wat ik ga opsommen haalbaar is, maar idealiter:

- 12V aansluiting 

- digitaal aflezen druk

- automatisch stoppen bij ingestelde druk

- alles van snoeren en accessoires moet op het toestel zelf kunnen opgeborgen worden

- als het effe kan het snoer op een makkelijke manier opbergen, en niet zo een gat waarin je alles moet zitten proppen tot je met veel moeite het klepje erover geklemd krijgt. Iets dat typisch enkel de allereerste keer mooi zit, als het uit de doos komt. Ideaal zou zijn dat het oprolt zoals bij een stofzuiger ofzo.

- een klem om op het ventiel te zetten, en geen schroefsysteem zoals bij de huidige. Daar ben ik al 0,2 bar kwijt tegen dat ik dat ding helemaal heb losgevezen.

- Te gebruiken ook op bredere banden (ben er net tegengekomen die je niet mag gebruiken op banden van breder dan 215mm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autominded. Waar je als je vraagt waar je een nieuw hemd kan kopen je direct 20 antwoorden krijgt, maar als je eens iets auto-related vraagt .... :lolz: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.amazon.de/Digitaler-Kompressor-Bodecin-Digitalanzeige-Basketbälle/dp/B06XHHCT5Q/ref=sr_1_10?s=automotive&ie=UTF8&qid=1502316885&sr=1-10&keywords=compressor+luft&language=de_DE

 

Quote

Luftpumpe kann schnell bis zu normalen reifen bei 32 PSI druck in 8 bis 10 minuten

"schnell", 8 tot 10 minuten voor 2.2 bar???

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ir_fuel:

Autominded. Waar je als je vraagt waar je een nieuw hemd kan kopen je direct 20 antwoorden krijgt, maar als je eens iets auto-related vraagt .... :lolz: 

Niet moeilijk als je het zelf al niet weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ir_fuel:

Autominded. Waar je als je vraagt waar je een nieuw hemd kan kopen je direct 20 antwoorden krijgt, maar als je eens iets auto-related vraagt .... :lolz: 

Vreemd vind ik dat...

Normaal hebben we hier een alwetende god die zo'n dingen meteen weet... Zijn naam is iets van infrarood benzine of zoiets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ir_fuel:

Ja

Bij Tal hadden ze alleen gouden in een maat te klein

Verwondert mij wel dat je onze pagina goed volgt :lolz:

Maar nee, meneer is geen fashion queen hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien fuel deze hier zet, dan moet hij op FB onze boel volgen... En er zijn al meerdere opmerkingen gekomen van hem op dat gebied. Dus hij volgt het zeker.

Trouwens die koerspakjes gaan als een trein, kan allicht weer een nieuwe bestelling gaan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Naish said:

Aangezien fuel deze hier zet, dan moet hij op FB onze boel volgen... En er zijn al meerdere opmerkingen gekomen van hem op dat gebied. Dus hij volgt het zeker.

Nee, "iemand" sharet altijd die posts van die FB page.

Wie zou dat toch kunnen zijn .... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een draagbaar geval met 2 cilinders, die gaat snel...Is eigelijk voor offroad banden, dus zeker geschikt voor die kleine bandjes die wij hebben invergelijking met die blaften.

Het voldoet niet aan al je eisen maar ik ben er wel content van voor het geld:

http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Professional-Large-Volume-4XWD-Air-Compressor-Car-Van-Tyre-Inflator-451714-/272073931097?epid=1487573294&hash=item3f58deb959:g:dwsAAOSwFqNZTRYz

Direct op de accu aan te sluiten, wat een vereiste is aangezien je door een 12v aansluiten meestal maar 15amp kan trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Quote

Michelin's device offers extra functionality, allowing you to charge your phone (via a USB socket) and inflate your tyres simultaneously. 

Daar zat iedereen op te wachten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid