Ga naar inhoud

BMW G05 X5

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toch terug mooi geworden. Eerste glimp was ik niet bepaald enthousiast, maar zo in zijn geheel. Yum

zijn er ook foto’s van de non M uitvoering?

Geplaatst:
15 uren geleden, ir_fuel zei:

Aja, en wat doe je met iemand die 95% van zijn kilometers op de snelweg rijdt? 

Het overgrote deel van mijn km’s zijn op de snelweg en toch kom ik aan 25/30% elektrisch op een maand. Er is altijd nog de weg ernaartoe, tenzij je langs de snelweg woont .

ik “spaar” trouwens ook mijn batterij op voor zuiver stadsgebruik of wegen waar je constant moet starten/stoppen. Van zodra ik constant 70 kan rijden of meer voor langere trajecten schakel ik de motor in. Er is niets leuks aan om rond te rijden met een Phev met platte pillen batterij

Geplaatst:
1 uur terug, -Fred- zei:

zijn er ook foto’s van de non M uitvoering?

De eerste 'gelekte' foto's op pag.55 is vd standaard versie. Ook de blauw/grijze officiële introductie foto's zijn vd basis versie.

Basis bevalt me ook beter dan de M

Geplaatst:

@Tommie klopt het dat Integral Active Steering niet leverbaar is? Mijn schoonvader heeft een identieke X5 besteld als wat hij nu heeft. Het meest geweldige aan die auto is op zijn volgende niet leverbaar. Hij is not amused.

Geplaatst:

Is dat nu echt zo’n must have?

Geplaatst:

Ik twijfel me kapot … Tanzanit of Dravit ?‍♀️

Geplaatst:
On 2/8/2023 at 5:19 PM, Tommie said:

Laserlights bestaan niet meer he. Op geen enkel vernieuwd model, is niet recycleerbaar.

En dat is het argument?

Geplaatst:
9 uren geleden, Rabbit zei:

@Roox heef beiden in de familie

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, ir_fuel zei:

En dat is het argument?

Lage take rate als gevolg van hoge prijs, niet in elke markt toegestaan, matrix LED technologie die intussen eigelijk beter is....

Geplaatst:
9 uren geleden, vince522 zei:

Als je korte inrit hebt of veel moet manoeuvreren helaas wel  

Geplaatst:
41 minuten geleden, Audi S8 zei:

Lage take rate als gevolg van hoge prijs, niet in elke markt toegestaan, matrix LED technologie die intussen eigelijk beter is....

Ik ben daar nochtans ferm content van! 

Geplaatst:
10 uren geleden, vince522 zei:

Hij denkt eraan zijn X5 af te bestellen en een Range te bestellen. Dus blijkbaar voor hem wel belangrijk.

Geplaatst:
10 uren geleden, Rabbit zei:

Ik heb Tanzanit. Mooi kleur in de zon of als die proper staat maar anders lijkt het meer op zwart.

In het begin heb ik nog getwijfeld met phytonic, dat is iets feller blauw maar paste precies beter bij een 4 of 3 serie bv.

Mijn baas heeft nu eentje besteld in Manhatten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 minuten geleden, D Squaloid zei:

Hij denkt eraan zijn X5 af te bestellen en een Range te bestellen. Dus blijkbaar voor hem wel belangrijk.

Wat doet die active steering net?

Geplaatst:
2 minuten geleden, tuscani zei:

Wat doet die active steering net?

Meedraaiende achteras. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Audi S8 zei:

En dan is er nog 't feit dat het laser-gedeelte (bovenop de adaptive LED) in Vlaanderen zo goed als nooit actief wordt, door onze straatverlichting en verkeersdrukte.

Al die mensen die zo content zijn van hun laserlicht zouden dus even content geweest zijn van hun adaptive LED-koplampen want uiteindelijk rijden ze 99,999% van de tijd met enkel 't licht daarvan rond :D

Allez, dit dus:

(...) laserlicht er maar bij kwam in deze cumulatieve (!) omstandigheden:

1. grootlichtassistent triggert de grootlichten (dus manueel opzetten = sowieso GEEN laserlicht)
  2. het grootlicht schijnt helemaal (dus ZONDER verduisterde zones centraal of aan 1 van de 2 kanten owv voorliggers oid)
  3. voldoende lange weg rechtdoor & voldoende hoge snelheid (dacht 70 km/u), dus in praktijk rechte steenwegen of autostrades
  4. geen tegenliggers of vooral voorliggers in de smalle zone recht voor de auto waarin de lichtkegel van het laserlicht schijnt.

In alle andere gevallen is het grootlicht "beperkt" tot het dynamische LED-grootlicht. Wat ook zéér goed is.

1 uur terug, Challazer zei:

Ik ben daar nochtans ferm content van! 

Zie hoger. :D 

• Thanks Friendly 3
Geplaatst:
16 uren geleden, Rabbit zei:

Ik heb tanzanit op mijn i4 en mijn pa heeft dravit op zijn x6 . Ik blijf het dravit toch specialer en frisser vinden, ook is het tanzanit een ramp om proper te houden…

Geplaatst: (aangepast)
17 uren geleden, Rabbit zei:

Ik vind de opleg voor beiden veel, terwijl ze allebei niet echt "individual" te noemen zijn. Je vindt ze beiden op elke hoek van de straat. Ik vind manhattan persoonlijk een veel bijzonderder kleur... Maar als ik zou moeten kiezen tss die twee dan zoiezo dravit

Dravit

11299334083-32825775-2.jpg

Manhattan

IMG_9327-scaled.jpg

aangepast door -Fred-
Geplaatst:
7 uren geleden, kefkie zei:

Mijn baas heeft nu eentje besteld in Manhatten.

Amai da's ook niet bij de deur

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 7
Geplaatst:
Op 8/2/2023 om 21:31, dragonfly zei:

2023_X5_LCI_004.jpg

2023_X5_LCI_003.jpg

2023_X5_LCI_002.jpg

2023_X5_LCI_001.jpg

amai 

Welke kleur is dat? Lijkt me licht voor Tanzanite.

Geplaatst:
2 uren geleden, -Fred- zei:

Dravit

11299334083-32825775-2.jpg

En hoeveel % van de tijd zie je Dravit in België in deze tint?

Dat is echt enkel bij volle zon.

Geplaatst:

Voor mij Ametrin met Elfenbeenwit

7D238E79-D857-4A53-B2F9-71FF9CF7CB38.jpeg

F31CE2B3-5143-4230-BE19-4316C708949B.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid