Ga naar inhoud

Bentley Continental GT


Phil

Aanbevolen berichten

2 hours ago, gTa said:

Hemeltje, dat ziet er uit alsof een dennenwoud gisteren vervallen erwtensoep gedronken heeft en alles op een hoopje heeft ondergekotst. :shock: 

Doe mij dan maar dat interieur van BMWMB z'n config (minus de pianolak, er mag wat hout zichtbaar zijn).

Het punt is toch dat je het individualiseert naar je eigen smaak :roll:

Vind het gewoon zonde om dan zoiets generisch te pakken als zwart op beige...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek genoeg kan je de deurschelpen dus nooit in de primaire kleur krijgen, toch wel een misser. Stel dat je in bovenstaand voorbeeld ook de tapijten laat accorderen met de primaire kleur (linnen), dan blijft (los van bovenkant dashboard en deuren) zo nog een stukje zwart leder op de deur over. LIjkt er dan toch niet op, imo. :oops:  Voorbeeldje:

 

 

2017-09-05 14_16_23-Bentley Car Configurator.jpg

2017-09-05 14_16_38-Bentley Car Configurator.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gTa said:

Gek genoeg kan je de deurschelpen dus nooit in de primaire kleur krijgen, 

Denk je echt dat je dat niet voor mekaar krijgt bij Bentley? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ir_fuel:

Denk je echt dat je dat niet voor mekaar krijgt bij Bentley? :) 

Tuurlijk wel, maar dan zit je bij de commissioned interieurs en dat prijskaartje is absurd... Zelfs bij Porsche kost enkele cm² anders gekleurd leder ergens rond de 12u-markering van een stuurwiel al belachelijk veel geld, naar 't schijnt. :D  Bij een Rolls Wraith b.v. kost een interieur in exact dezelfde kleuren leder en exact dezelfde ledersoort rond de 18k méér als je de interieurlayout neemt waar je zelf paneel per paneel beslist in welke kleur het komt, vergeleken met de 6 à 7 duotone versies die Rolls zelf aanbiedt/kiest. Toch een beetje gek. Maar misschien malen Rolls- of Bentley-kopers daar niet om.

Nee, 'k vind het niet raar dat je geen monotone lichtgekleurd interieur kan nemen want dat reflecteert te veel in de voorruit, maar gek dat je dan bij de gewone interieurstijlen toch niet kan kiezen voor een monotoon (except bovenkant dashboard) interieurkleur.  Moet misschien nog komen, ding is net uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis kost de Naim audio in de Mulsanne 7,5k bovenop het standaard speakersysteem met al 16 speakers en een kleine 1.000 Watt versterking. De Continental heeft als basic soundsysteem iets dat minder specs heeft, maar je hebt nog een tussenliggend audiosysteem dat meer afgestemd is op moderne muziek (lees: onnatuurlijk veel bass en zeer krachtige kickbass, waarschijnlijk), geen idee wat die B&O en die Naim op de ContiGT kosten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook een mooie donkergrijze kleur of iets apart (paars). Ik zou het niet kunnen laten om iets uniek te kopen en geen unieke kleur te nemen. 

Al zou ik wel dolgraag een zilveren F430/F12/Gallardo willen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Phil:

Knap, maar dat hout is echt out of place, sorry. ;)

Allerminst, 't past er prachtig bij. 't Is gewaagd, dat wel, maar iedereen neemt pianolak these days. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Timo:

Voor mij ook een mooie donkergrijze kleur of iets apart (paars). Ik zou het niet kunnen laten om iets uniek te kopen en geen unieke kleur te nemen. 

Al zou ik wel dolgraag een zilveren F430/F12/Gallardo willen. :D

 

Aubergine, zat ik ook aan te denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vicious:

Aubergine, zat ik ook aan te denken

Damson.

2014_bentley_continental_gt_speed_convertible_51_1920x1080.jpg.ff7f02ca9f3b821c77faadb26fc56b3a.jpg

Kan je ook als contrastkleur voor binnenin nemen, combineert erg mooi met linen b.v.

2014_bentley_flying_spur_8_1920x1080.jpg.3ce9936728574dd3b9322eb69901db68.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, gTa said:

Allerminst, 't past er prachtig bij. 't Is gewaagd, dat wel, maar iedereen neemt pianolak these days. 

Mja, smaken verschillen uiteraard.

Maar ik vind dit hout gewoon veel te flashy voor een anderzijds nogal doffe kleurencombo. In real life kan het er beter uitzien natuurlijk, maar ik betwijfel het.

Hier zou ik echt een donker hout nemen, contrasteert ook mooier met het lichtbeige.

Als je toch Tamo wil nemen icm beige leder, combineer dan eerder met Magnolia, zit meer leven in dan Linen.

iris?COSY-EU-100-1713VV%25lXm0kYARNstL2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vind ik ook een leuke.

Iets sportievere, opvallendere en meer Bugatti-esque versie van m'n eerste config.

De main hide ton sur ton met het hout, en hetzelfde voor de secondary hide en de buitenkleur.

iris-2.jpeg.3177ebf405799a49e1cc75099ec187a2.jpeg

iris-3.jpeg.f9a7806c1ff0674fdc57cae738caa20f.jpeg

 

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Phil:

Deze vind ik ook een leuke.

Iets sportievere, opvallendere en meer Bugatti-esque versie van m'n eerste config.

De main hide ton sur ton met het hout, en hetzelfde voor de secondary hide en de buitenkleur.

iris-2.jpeg.3177ebf405799a49e1cc75099ec187a2.jpeg

 

 

 

Zalig zonder pianolak. Mooie config conPhil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Phil:

Knap, maar dat hout is echt out of place, sorry. ;)

Je zult het begrijpen als je wat ouder wordt, vroeger had ik het ook lelijk gevonden :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid