Mazdastruction 3.750 Geplaatst: 3 november 2017 Delen Geplaatst: 3 november 2017 Quote According to Mazda, there’s nothing inherently bad about this knocking phenomenon. It’s a necessary concession to the complex, on-the-fly switchover between ignition types. The automaker plans to mask the sound, likely using insulation around the engine to make it less noticeable. Beter isoleren dus. Heel benieuwd naar de uitwerking in elk geval! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saabi 3.280 Geplaatst: 4 november 2017 Delen Geplaatst: 4 november 2017 Op 1-11-2017 om 14:29, wooter zei: En door de vooruitgang in batterijtechnologie, de eenvoud van elektromotoren en de strengere uitstoot-eisen op verbrandingsmotoren is de verbrandingsmotor ten dode opgeschreven... Mazda's breakthrough engine zal het dus nog geen 10 jaar uithouden. Ik hoop dat ze er tegen dan hun R&D kosten hebben uitgekregen. Er zijn gelukkig nog andere toekomstvisies..., voor als Tesla straks de boeken neerlegt ? https://arstechnica.com/cars/2017/08/carbon-neutral-synthetic-fuel-a-dream-for-car-makers-facing-tighter-standards/ https://www.bosch.com/explore-and-experience/synthetic-fuels/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saabi 3.280 Geplaatst: 4 november 2017 Delen Geplaatst: 4 november 2017 (aangepast) Verwijderd dubbel 4 november 2017 aangepast door saabi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saabi 3.280 Geplaatst: 4 november 2017 Delen Geplaatst: 4 november 2017 (aangepast) Verwijderd dubbel 4 november 2017 aangepast door saabi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.