Ga naar inhoud

2018 Renault Mégane RS


fuxhound

Aanbevolen berichten

Zo hard benieuwd naar deze :ninja:

Maar sowieso zou ik het nu niet kunnen om er eentje te kopen, wetende dat er een Trophy uitkomt binnen een jaar en die sowieso nog beter zal rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, hoe goed de vorige ook was ik kon me maar niet over het design zetten en zou er zelfs eentje voor durven laten staan. Ik denk dat deze zelfs wat GTI of Golf R rijders kan afsnoepen want in een donkere kleur komt hij nog redelijk zakelijk over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een vraag, als wat fungeren die led lampen in de bumper nu?
De dagrijlichten zitten rond de lichtblok zoals bij de andere Megane modellen.

Dus ??

Ook nog, bij de GT hadden die "sleuven" in de bumper volgens de uitleg als doel om de remmen te koelen, maar de RS heeft die sleuven niet meer, dus die uitleg lijkt me niet te kloppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2018 om 22:39, Bouncing Bullet zei:

Hopelijk kan dat gepiep bij max toeren uitgeschakeld worden. Zo irritant.

Dat kun je uitschakelen ja, maar het is super handig, en eigenlijk totaal niet storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/8/2018 at 11:40 PM, ir_fuel said:

Alleen moet je met een Golf R afkomen om nog maar in de buurt van een Megane RS te komen. Met de GTI wordt zelfs niet vergeleken, dat is zoals een Porsche Carrera gaan vergelijken met een BMW 330i.

En wat kost een Golf R?

Met de korting af 41600€ staat op mijn offerte van eind december 2017.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vandaag voor het eerst eentje gezien in het centrum van Hasselt, ik wil mijn GT wel inruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gisteren ook eentje. De eerste in het wild. Tonicoranje met zwarte velgen en schuifdak open. Leek best groot zo! Maar ik zat ook wel in de Speedster dus dan lijkt alles groot. Dikke kar!

 

Ik wil de GT ook wel inruilen maar opleggen liever niet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag verleden week een vrachtwagen met nog 1 MEG 275/265 op. Ik dacht bij mezelf "Maken ze dat echt nog". En verder stond die vrachtwagen vol nieuwe 280's. Dat oranje :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, DuDe zei:

Ik wil de GT ook wel inruilen maar opleggen liever niet :lol:

Ik zou dat er wel voor over hebben denk ik.

Wel eerst uitgebreid testen natuurlijk.

Maar dat er geen grandtour versie van de RS is, is voor mij wel een groot nadeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral het torsen differentieel is een dikke plus op deze wagen. Enkel op de versie met handbak. Zo'n torsen differentieel is echt vele malen beter dan al die elektronische sperren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Rabbit zei:

Ik zag verleden week een vrachtwagen met nog 1 MEG 275/265 op. Ik dacht bij mezelf "Maken ze dat echt nog". En verder stond die vrachtwagen vol nieuwe 280's. Dat oranje :inlove:

Er staat zo ééntje in de Renault garage in Kuurne. Stond buiten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid