Ga naar inhoud

2017 Toyota Land Cruiser


fuxhound

Aanbevolen berichten

Werk je voor de Verenigde Naties of sleep je weleens een paard achter je aan? Dan is dit je nieuwe auto.

 

Ah fijn. Goed om te weten dat er tussen alle hypermoderne Müsli ook nog ruimte is voor een ouderwetse rouwdouwer als de Toyota Land Cruiser. Die EV’s mogen er dan voor zorgen dat de zondvloed nooit komt, maar als het nou toch gebeurt staan ze allemaal te trippen van de kortsluiting terwijl je in deze Toyo gewoon lekker doorrolt. Een 2.8 liter D4-D vierpits diesel onder de kap en een ladderchassis dragen daar wel zorg toe. In 12,1 seconden knal je naar de honderd en daarna rijd je door tot in de eeuwigheid. Bonfire mag daarnaast flink wat hooi eten, want je mag maximaal 3.500 kilo aan de trekhaak hangen. Kom daar nog maar eens om in een EV. Kortom, dit is de Skyfall onder de auto’s: terug naar de roots en op die manier glorieus overwinnen.

Toch ontkomt zelfs zo’n Land Cruiser uiteraard niet aan de nodige updates dezer dagen. In het interieur vind je een nieuwe multimedia-systeem met een 8-inch groot touchscreen terug. Tevens is de auto voorzien van Toyota Safety Sense met allerlei moderne actieve veiligheidssystemen.

 

De nieuwe Land Cruiser wordt leverbaar als drie- en als vijdeurs. In het laatste geval bestaat er een optie om met zeven inzittenden op pad te gaan.

toyota-land-cruiser-003.jpg

toyota-land-cruiser-004.jpg

toyota-land-cruiser-005.jpg

toyota-land-cruiser-006.jpg

toyota-land-cruiser-007.jpg

toyota-land-cruiser-008.jpg

toyota-land-cruiser-009.jpg

toyota-land-cruiser-010.jpg

toyota-land-cruiser-011.jpg

toyota-land-cruiser-012.jpg

https://www.autoblog.nl/nieuws/een-icoon-in-het-nieuw-de-toyota-land-cruiser-102136

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei The Swede:

Wel weinig innovatie

Moet natuurlijk ook niet in deze aparte klasse, zolang de auto maar oerdegelijk is en op het terrein zijn mannetje kan staan is het goed. 

Wel alweer jammer van het spuuglelijke interieur, heeft mijn vader in het verleden ook altijd tegengehouden om er één te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierin volg ik je. Spuuglelijk zou ik het niet noemen, maar mooi ook niet.

Bovendien verwacht ik voor deze categorie wat meer sensatie binnenin. Ook al zit in den enen madame met haar hoge hakken en in den anderen den boer tussen het beige aardestof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Krikkie:

Geen V8 diesel meer, of is dat al langer zo?  Knap is hij niet...

Is al een paar jaar zo...

Was ook alleen maar verkrijgbaar in de LC100 dacht ik, maar die is hier ook al enkele jaren terug van de markt gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei CAS:

Is toch een Land Cruiser Prado? 

Dit is de 2017 Land Cruiser:

unnamed-112.jpg

Klopt is een Prado maar bij ons en wss nog andere Europese landen verkopen ze die als Land Cruiser omwille van marketingtechnische redenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid