Ga naar inhoud

Porsche Panamera 4 e-hybrid kleur/ velg


iRicky

Velgen  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke keuze

    • Optie 1
      32
    • Optie 2
      1
    • Optie 3
      9


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie het mooist op een Panamera 971?

Optie 1: GT zilver, Sport Design Pack zwart hoogglans, zwarte sport design wielen. Interieur: zwart leder.

Optie 2: Agaatgrijs, Sport Design Pack zwart hoogglans, zwarte sport design wielen. Interieur: zwart leder

Optie 3: Agaatgrijs, Sport Design Pack zwart hoogglans, 911 turbo wielen. Interieur: zwart leder

Alvast bedankt. 

1.

GT Silver 2.jpg

1.

Porsche-Panamera-Turbo-GT-Silver-2.jpg.a88feeedad3e962cb9e23a103372c2d2.jpg

 

 

 

2.

IMG_6292.JPG

2.

IMG_6289.JPG

3.

porsche-971-panamera-turbo-c426614082017194404_4.jpg

3.

porsche-971-panamera-turbo-c426614082017194404_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Timo:

Ik ben dat donkergrijs al beu gezien na al die keren dat het hier gepost is. 

ZIlver (met normale velgen in een normale kleur) of een zwarte. 

Exact de reden dat ik het liet vallen, ook na een paar opmerkingen van andere mensen die zo een kleur kozen (ik heb trouwens zo een grijs op mijn Exige en kan dat enkel beamen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Jokke_vlo said:

Exact de reden dat ik het liet vallen, ook na een paar opmerkingen van andere mensen die zo een kleur kozen (ik heb trouwens zo een grijs op mijn Exige en kan dat enkel beamen. 

En ik dacht dat uwen Exige groen was :fp::lolz:

Welke kleur Porsche hebt ge gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 (BMWMB; full black met wielen van 3) .... en anders 3

(persoonlijk zou ik ook voor 1 kiezen maar gezien het veto van moeder :) )

 

ps. hier is de combo (is deze kleur toch ?) volgens mij live te zien (in de exclusieve niet meer te verkrijgen dieselversie :ninja:)

https://hoefnagels.nu/aanbod/porsche-panamera-7/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lichtzilver met zwart sportpakket vind ik niet zo mooi in de neus. En als je zo'n pano dak neemt kan je eigenlijk niet anders dan een donker buitenkleur nemen.

Het mooiste  imo is donkerder zilver (GT zilver?) met enkel sport design sideskirts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei iRicky:

Hoe doe ik dat?? Excuses

 

Als je dat vriendelijk vraagt aan @Jupke gaat hij dat misschien alsnog toevoegen. :D

Om eerlijk te zijn: ik weet het ook niet van buiten. :oops:  Normaliter moet je iets aanklikken in het schrijfvenster van je eerste post van een nieuw topic (poll aanmaken) en dan krijg je na klik op OK een tweede scherm waarin je de poll-details toevoegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, gTa said:

Als je dat vriendelijk vraagt aan @Jupke gaat hij dat misschien alsnog toevoegen. :D

Om eerlijk te zijn: ik weet het ook niet van buiten. :oops:  Normaliter moet je iets aanklikken in het schrijfvenster van je eerste post van een nieuw topic (poll aanmaken) en dan krijg je na klik op OK een tweede scherm waarin je de poll-details toevoegt.

Zo was het vroeger. Nu is er een tabje bovenaan je post die je naar een blad brengt waar je dat kan instellen. Als ik niet meer mobiel ben voeg ik het toe. ;)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid