Ga naar inhoud

Dallara Stradale 2018


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Zowel als Spyder, coupe, cabrio, targa en touring verkrijgbaar. Prijs zou rond de €155.000 zijn.
2018-dallara-stradale.jpg
2018-dallara-stradale.jpg
2018-dallara-stradale.jpg
2017111601_DallaraStradale.jpg
2018-dallara-stradale.jpg
 
 
Dimensions
Lenght: 4185 mm
Width: 1875 mm
Height: 1041 mm
Wheelbase: 2475 mm
Dry Weight: 855 kg

Powertrain e Layout
Drivetrain: Rear-wheel
Engine position: Rear Mid-engine
Cylinders: 4
Engine Size: 2300 cc
Valves: 16
Maximum Torque: 500 Nm @ 3000-5000RPM
Power: 400 cv @ 6200RPM
Aspiration: Turbocharged
Emission Class: Euro 6d
Chassis: Monocoque and Bodywork in Carbon Fiber, Alluminium frames

Aerodynamics
Downforce @ TopSpeed: > 820 kg (*)
Aero Efficiency: >2,4  (*)

Suspensions
Diagram: Double wishbones
Dampers: 3 way adjustbale with EPA electric system

Perfomance
Top Speed: 280 km/h
0-100 km/h: 3,25s
80-120 km/h in 5th gear: 3,49s
100-200 km/h in 5° Gear: 8,5s
100-0 km/h: 31 m
Maximum lateral acceleration: > 2g  (*)

(*) referring to the track day configuration road homologated
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Krikkie said:

Toch geen Ford motor hoop ik (2.3)

Kans is groot, zolang ze maar de juiste dichtingen steken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
On 26/01/2018 at 11:10 PM, Monterey Jack said:

Kans is groot, zolang ze maar de juiste dichtingen steken :D 

gaat niet over de dichtingen, blok zelf is open deck design...naar performance applicatie is dat echt big NO NO. Subaru heeft er ook ervaring mee in de 2.5wrx sti.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Ice_Ken said:

gaat niet over de dichtingen, blok zelf is open deck design...naar performance applicatie is dat echt big NO NO. Subaru heeft er ook ervaring mee in de 2.5wrx sti.

Leg eens uit aub? Open deck design?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Ice_Ken said:

gaat niet over de dichtingen, blok zelf is open deck design...naar performance applicatie is dat echt big NO NO. Subaru heeft er ook ervaring mee in de 2.5wrx sti.

Was een verwijzing naar de problemen met de focus RS, waar ze in bepaalde exemplaren de verkeerde koppakking gestoken hadden, wat voor problemen zorgde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 13/02/2018 at 6:56 PM, Monterey Jack said:

Was een verwijzing naar de problemen met de focus RS, waar ze in bepaalde exemplaren de verkeerde koppakking gestoken hadden, wat voor problemen zorgde. 

dat weet ik, maar het ontwerp van het blok is gelijkaardig aan dat van die latere sti's althans naar versteviging van de cilinderwanden. Ford steekt dat op koppakkingen, welk merk gaat er nu toegeven dat hun motoren ronduit zwak gebouwd zijn.

subaru voorbeelden:

Image result for semi closed deck block

ford 2.3 ecoboost:

Image result for 2.3 ecoboost ford BLOCK

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid