Ga naar inhoud

Porsche 993 RS CS


Mich

Aanbevolen berichten

Jammer genoeg niet neen. Of toch niet geweten..

Enige wat ik kan bijdragen is dat het waarschijnlijk de meest sensationele auto is die ik gereden heb. Alles is zo puur, alle zintuigen worden geprikkeld en je voelt elk steentje -  elk zandkorreltje - perfect in het stuur. Iedere 10rpm zingt de flat 6 nog iets mooier en brengt meer en meer kippevel met zich mee. Het was ook de eerste Porsche waar ik geen natuurlijke drang tot onderstuur voelde.

 

 

That said: het is zeker 5jaar geleden dat ik er mee reed...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

tellen ombouw en misschien namaak ook? :D

klant van mij heeft 993 met cup onderdelen, bij een andere klant zie ik elke zondag tijdens mijn loop,  eentje staan open en bloot onder een carport. (daarmee dat ik misschien twijfel of het gewoon logo's zijn)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Simoni zei:

Jammer genoeg niet neen. Of toch niet geweten..

Enige wat ik kan bijdragen is dat het waarschijnlijk de meest sensationele auto is die ik gereden heb. Alles is zo puur, alle zintuigen worden geprikkeld en je voelt elk steentje -  elk zandkorreltje - perfect in het stuur. Iedere 10rpm zingt de flat 6 nog iets mooier en brengt meer en meer kippevel met zich mee. Het was ook de eerste Porsche waar ik geen natuurlijke drang tot onderstuur voelde.

 

 

That said: het is zeker 5jaar geleden dat ik er mee reed...

Memories!:inlove:

 

Ben de eigenaar vorig jaar nog tegen gekomen op de eerste stop van de YCC-rit. 

Eeuwig dankbaar voor dat ritje. Auto voelde direct als gegoten rond je, sturen, tiphielen ging zo intuïtief, onwaarschijnlijk stuk auto.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit meegereden in één, heer-lijk ritje was dat. Wat een auto. :) Heb je de contactgegevens van de eigenaar bezorgd.

 

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2018 om 20:24, Mich zei:

Members hier die mensen kennen (eigenaars) van 993 RS Club Sport modellen?

is dat geen 964 met te dikke heupen??? :ninja::P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci alvast voor de replies. Dennis echt tof filmpje. Kerel heeft de wagen mooi in de hand en zit super relax achter t stuur. Top!

Wat ik me een beetje afvraag is het verschil tussen Touring, CS en Cup.

De Touring zal wel heel leuk zijn. De CS vrij uniek en zeldzaam... maar denk ni dat er nog veel verschil gaat zijn met een Cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 17/03/2018 at 6:53 PM, flupke73 said:

is dat geen 964 met te dikke heupen??? :ninja::P

 

lolzzz... ja. Maar wel (voor mij) het summum van de luchtgekoelde Porsche. Waar de 964 RS of Cup het leukst is om te rijden, is de 993 in sportieve versie het fermst on te "ownen". Kunst op wielen. Samen met de 911 2.x S. ook zo mooi in z'n eenvoud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid