Ga naar inhoud

VW Touareg


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Het profiel van de neus van deze nieuwe Touareg heeft wel wat weg van de Q7, gezien deze lager en breder is dan bij de vorige Touareg en de Q7 heeft dit heel fel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het dus echt een zielloze bak. 

Vooral dat interieur vind ik erop achteruitgegaan. Terwijl de vorige nog een gezellige luxeeus ogende bak was, is dit imo een XXL passat vanbinnen.

Neen, ben er niet wild van vanbuiten af. Terwijl de Tiguan R net zo knap is -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me ook afvraag: heeft dit ding nu minder "AutoPilot" tech aan boord dan zijn Audi broertjes ( a6 en a6), want de Touareg heeft die lelijke blokken niet in zijn grille.

 

Moet er wel op terugkomen: als ik die promo video's bekijk: dikke bak. Alleen die voorkant is echt stijlloos. Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat als de eerste generatie nog kon wedijveren met de concurrentie qua luxe SUV, dat de laatste generatie dat een pak minder goed deed. En ik zie deze de boel echt neit omkeren. Daarvoor is ie veel te weinig "in your face".

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rabbit said:

Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat als de eerste generatie nog kon wedijveren met de concurrentie qua luxe SUV, dat de laatste generatie dat een pak minder goed deed

Dat zie je ook in het straatbeeld. Hoe vaak zag je die 1st gen niet rijden destijds. Tegenwoordig kom je amper nog een Touareg tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat zie je ook in het straatbeeld. Hoe vaak zag je die 1st gen niet rijden destijds. Tegenwoordig kom je amper nog een Touareg tegen.

Dat ligt vooral aan het feit dat de eerste generatie met een 2.5TDI manueel de jouwe was voor 50k en het feit dat de nieuwe Touareg is uitgekomen 1 jaar voor de veranderingen in VAA in 2011-2012. Nadien is die nog maar weinig verkocht.

 

Qua kwaliteit en materiaalverbruik stond de tweede generatie een pak hoger dan de eerste imo.

De tweede generatie in facelift met R-line vind ik persoonlijk ongelofelijk dik.

Deze is mooi, maar de voorkant is imo zijn minste kant. Zeer benieuwd om hem irl te zien en te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zie je ook in het straatbeeld. Hoe vaak zag je die 1st gen niet rijden destijds. Tegenwoordig kom je amper nog een Touareg tegen.


Toen was er ook minder concurrentie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Cayenne was er ook al, en de X5 was toen al 3 jaar uit.


Ja maar nu heb je er veel meer hè.
Weet niet hoe de prijs verschillen toen en nu zijn.
Dat kan er ook nog mee te maken hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid