Ga naar inhoud

Rolls-Royce Cullinan


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik krijg wel een hoog Canyonero(The Simpsons) gevoel bij deze kar. :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar neen!  Drie-asser erachteraan met je Boesch Portofino of Frauscher Fantom erop. :inlove:  Of een Brian James met een ouwe Italiaanse V12 racer erin. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Inderdaad, maar wat een lelijk gedrocht.

Er zijn weinig Rolls Royce's die onder de categorie 'knap' vallen. Top qua afwerking etc (vroeger althans, geen idee of dat nu ook nog het geval is), maar echt knap?

Deze lijkt nog mee te vallen, maar het blijft een Rolls (lomp/patserig en niet moeder's mooiste).
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, thor zei:

Inderdaad, maar wat een lelijk gedrocht.

Was ook een uitzonderlijk lelijke kleurencombo.

Maar idd, voor dat geld kan je al wat anders, mooier, kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, HCO zei:

Was ook een uitzonderlijk lelijke kleurencombo.

Maar idd, voor dat geld kan je al wat anders, mooier, kopen.

Ja, maar in die allerhoogste sferen is dat geen thema meer. Je haalt je die Cullinan of Phantom, gewoon omdat dat het summum is. Bar none. (In hun segment.)

Da's een beetje zoals in de absurd toevallige situatie verzeild geraken waar Claire Williams compleet en heeltegans verlekkerd op je is en héél haar hebben en houden, inclusief haarzelf, met jou wil delen, huwelijk en al. Dan zegt ge ook niet "mjah bedankt maar 'k ga mijn eeuwige trouw beloven aan een lower pedigree snol die er beter uit ziet". Toch? :D 

Edit: vorige paragraaf gaat enkel op als je ouder bent dan 35, vrees ik helaas :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
On 10/8/2018 at 11:09 PM, gTa said:

Ja, maar in die allerhoogste sferen is dat geen thema meer. Je haalt je die Cullinan of Phantom, gewoon omdat dat het summum is. Bar none. (In hun segment.)

Da's een beetje zoals in de absurd toevallige situatie verzeild geraken waar Claire Williams compleet en heeltegans verlekkerd op je is en héél haar hebben en houden, inclusief haarzelf, met jou wil delen, huwelijk en al. Dan zegt ge ook niet "mjah bedankt maar 'k ga mijn eeuwige trouw beloven aan een lower pedigree snol die er beter uit ziet". Toch? :D 

Edit: vorige paragraaf gaat enkel op als je ouder bent dan 35, vrees ik helaas :lol: 

En waarom enkel als je >35 bent, @gTa ? 

 

Deze video is echt wel goed: "een Chinees afkooksel van een Rolls" :lolz:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid