Germinal 448 Geplaatst: 14 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2018 Dat mag ja, maar eerst nog 30k afschrijven niet (meer altijd) ...Is gewoon een verhoogde eerste factuur ( zodat de maatschappij zich kan indekken tegen het eerste waardeverlies = de btw + 10% ongeveer ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 14 augustus 2018 Delen Geplaatst: 14 augustus 2018 Idd. Er wordt niks "afgeschreven". Enkel in kosten geboekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.934 Geplaatst: 14 augustus 2018 Delen Geplaatst: 14 augustus 2018 14 minuten geleden, ir_fuel zei: Idd. Er wordt niks "afgeschreven". Enkel in kosten geboekt. Ik zal de mijne eens naar jou sturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 14 augustus 2018 Delen Geplaatst: 14 augustus 2018 5 minutes ago, dragonfly said: Ik zal de mijne eens naar jou sturen uwe wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 15 augustus 2018 Delen Geplaatst: 15 augustus 2018 19 hours ago, Germinal said: Is gewoon een verhoogde eerste factuur ( zodat de maatschappij zich kan indekken tegen het eerste waardeverlies = de btw + 10% ongeveer ) Dat is de achterliggende argumentatie inderdaad, en ook de reden waarom de fiscus dat moet aanvaarden. De aanbetaling is 'op vraag van de LM' in functie van het risico van het contract. Bvb 80k voor een Rolls Royce. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.254 Geplaatst: 16 augustus 2018 Delen Geplaatst: 16 augustus 2018 Op 14/8/2018 om 12:32, ir_fuel zei: Moest ik vandaag een 911 kopen het zou een T zijn. De enige waar je kuipen in kan krijgen, je kan die met de juiste opties speccen qua chassis, en hij zou nog iet of wat in mijn budget passen. De rest kan mijne bruine helaas niet meer trekken. Stegen mijn inkomsten maar zoals de prijzen bij Porsche Productie T is gedaan hoor broere Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 16 augustus 2018 Delen Geplaatst: 16 augustus 2018 23 minutes ago, Alexanderr said: Productie T is gedaan hoor broere De rest niet dan? Je kan toch niks meer speccen dacht ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 17 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Dacht ook dat alles gestopt is...Ik vrees wel voor de veel hogere CO2 door WLTP bij de nieuwe modellen [emoji17]Anderzijds is een GT3 momenteel wel mijn droomauto en dan 140k aan een 4S/GTS geven omdat die 180 CO2 heeft en nog 70% aftrekbaar is lijkt me beetje wrang, vooral als ik hoor van@jokke_vlo dat een GTS niet alles is op circuit.. Een GT3 daarentegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.802 Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Ik zou toch zwaar twijfelen tussen een 991.1 GTS en een GT4 hoor, als het voor op straat is.Idd !!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.802 Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 GT4 in a heartbeat. Al met beide gereden? Verklaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.708 Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Persoonlijk vind ik dat die laatste kuipen zou moeten hebben.Die Sport Plus stoelen zitten perfect. Ik heb nu de carbon kuipstoelen, en die zitten zeker niet comfortabeler, en zijn kl@te om in uit te stappen. Enkel als je stevig op circuit wil rijden, bieden de kuipstoelen een meerwaarde. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.