Ga naar inhoud

die of dat


tuscani

Aanbevolen berichten

wat zouden jullie kiezen. het is nog toekomstmuziek, maar zoals elke autofiel kijk je al wat rond naar mogelijke opvolgers, bij een opvolging van je huidige wagen.

standing (merk) zegt me niet veel zoals jullie wel al weten. pug citroen en consoorten komen er wel niet in. :D maar ik bedoel eerder dat ik geen 50K voor een bmw 3 serie ga betalen.

ik heb echter nog niet echt een flauw benul van welke stijl ik uit wil.

-ga ik terug voor nieuw of toch eens een occasie

-ga ik terug voor een break/touring of eerder iets SUV achtig

ik speel momenteel met van alles in mijn gedachten

soms denk ik bv aan een RR (occasie natuurlijk) dan weer aan iets hypersportief in break vorm (RS4, V70R)

(sowieso een break als gewone wagenvorm want die zijn veel homogener dan een sedan in mijn ogen.)

een RS4 is idd kleiner dan men huidige, maar sally liet zelf al eens vallen dat wanneer de kinderen groter zijn er geen buggy's meer mee moeten en de ruimte dus ook eventueel kleiner mag zijn

maar ik zit bv. evengoed sommige dagen met een dodge ram in m'n gedachten.

ik ga dus alle kanten uit:grin:

als ik occasie ga shoppen wil ik wel onder de psychologische 100K km blijven en geen 4 of 5 jaar oud.

budget is moeilijk te zeggen maar pak rond de 30K à 35K. lijkt dat een haalbaar budget voor iets vlotjes? (sportieve break) of toch iets dat niet alledaags is (pick-up, suv)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik de volgende keer wil is:

-geen nieuw meer als je ziet wat er allemaal op de tweedehandsmarkt beschikbaar is.

-kleiner model (liefst geen break meer)

-benzine

-AWD (jaj, de kracht van AF,sorry AM, is niet te onderschatten...)

Wat ik zal nodig hebben:

-Break

-Diesel

:(

Als ik kan doe ik op vandaag de huidige A4 weg en rij ik morgen in een 125i/135i. Maar ja...

Dit is nu mijn 3de nieuwe wagen die ik koop, maar als je ziet wat de markt (oa duitsland) te bieden heeft... stel ik me de vraag of ik nog wel nieuw zou kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Range Rover Sport 3.0 diesel is een vrij briljante auto. Ik vind jou niet direct het type voor een ''grote'' Range, of zit ik daar mis?

wat mis zie je aan mij daarvoor?

(serieuze vraag hoor)

te jong, niet sjiek genoeg, te lomp qua stijl,.....

kijk van zoiets verschiet ik dus.

de XC60 ziet er wel wat banaal uit op die foto's, maar er zullen er wel "hetere" bestaan met dezelfde motorisatie en de V70 is wel knap. prijs valt heel goed mee en dus blijkbaar maar 1 jaartje oud. :o

zoiets is dus heel realistisch in mijn ogen, of zijn dat probleembakken enzuipen die u arm aan taks en benzine? want ik heb altijd wat argwaan als je zo'n jonge occasie's ziet staan.

de RS4 is te oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nu mijn 3de nieuwe wagen die ik koop, maar als je ziet wat de markt (oa duitsland) te bieden heeft... stel ik me de vraag of ik nog wel nieuw zou kopen.

daarmee dit topic. ik twijfel ook hard, als je ziet hoeveel % je verliest na 1 jaar.

meteen ook de reden dat ik schreef een jonge occasie en geen 5jaar oude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Range Rover Sport 3.0 diesel is een vrij briljante auto. Ik vind jou niet direct het type voor een ''grote'' Range, of zit ik daar mis?

Sjjjt, ik vraag me al jaren af hoe een RR eruit ziet met zwarte johnny velgen met een rood randje...

Dit is nu mijn 3de nieuwe wagen die ik koop, maar als je ziet wat de markt (oa duitsland) te bieden heeft... stel ik me de vraag of ik nog wel nieuw zou kopen.

Import kopen is toch ook een optie...

Op dit moment (kan binnen X maand of jaar ook gedaan zijn) is het interessanter UK nieuw te kopen dan een occassie van DE van 1 jaar oud met 20K erop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Import kopen is toch ook een optie...

Op dit moment (kan binnen X maand of jaar ook gedaan zijn) is het interessanter UK nieuw te kopen dan een occassie van DE van 1 jaar oud met 20K erop...

Ik wacht geduldig op uw uiteenzetting in het desbetreffende topic. ;)

Echt waar, ben zeer benieuwd naar dit verhaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht geduldig op uw uiteenzetting in het desbetreffende topic. ;)

Echt waar, ben zeer benieuwd naar dit verhaal!!

Alééé, ik maak er werk van...

Ga wel een nieuw topic maken, geen zin dat de uitleg op pagina 4 staat of zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mis zie je aan mij daarvoor?

(serieuze vraag hoor)

te jong, niet sjiek genoeg, te lomp qua stijl,.....

De keren dat ik jou gezien heb had je altijd een trendy brilleke op je snuit en droeg je redelijk trendy kleren. Dat link ik zelf eerder aan een sport dan aan een gewone Range. Over het algemeen vallen daar wat klassieker ingestelde mensen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keren dat ik jou gezien heb had je altijd een trendy brilleke op je snuit en droeg je redelijk trendy kleren. Dat link ik zelf eerder aan een sport dan aan een gewone Range. Over het algemeen vallen daar wat klassieker ingestelde mensen op.

RRS is een verdoken discovery...

Gewone Range is pas de echte patserkar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keren dat ik jou gezien heb had je altijd een trendy brilleke op je snuit en droeg je redelijk trendy kleren. Dat link ik zelf eerder aan een sport dan aan een gewone Range. Over het algemeen vallen daar wat klassieker ingestelde mensen op.

achzo

een sport is ook knap in mijn ogen, maar als ik wat rondhoor is dat meestal een beetje het zwarte schaap van de familie. "geen echte" "een would-be" en dat wil ik dan ook niet voorhebben.

een RR is veel statiger in mijn ogen, en dat spreekt me wel aan, meer dan bv. een X5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik de volgende keer wil is:

-geen nieuw meer als je ziet wat er allemaal op de tweedehandsmarkt beschikbaar is.

Ik zeg dat ook altijd ....

.... tot het zover is :fp:

Nuja, 12% korting op de ene en 19% op de andere gehad. (en bij de eerste was de keuze op de 2dehandsmarkt amper goedkoper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo

ook niet slecht, maar dan zit je weer met zo'n slagschip natuurlijk. :D

zou ik dan niet beter naar een A6 avant gaan? zo'n allroad bv. of zitten die nog serieus boven budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo

ook niet slecht, maar dan zit je weer met zo'n slagschip natuurlijk. :D

zou ik dan niet beter naar een A6 avant gaan? zo'n allroad bv. of zitten die nog serieus boven budget.

Ik zou dat niet doen.

Het is een slagschip, maar echt wel fun om mee te rijden. Heel comfortabel en practisch. (koffer=huge)

Om het in dreamland-termen te zeggen 'een vierdeurs berline'.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n A8 is idd best knap.

voorlopig onthoud ik dus

-XC60 T6 R-design (heb al een rode zien staan :inlove:) http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195726904&sbs=Details

-V70 T6

-A8

-RR (al zitten die precies nog in een schijf hoger qua prijs)

zijn er nog van die zaken?

een recente RS4 ofzo? of blijven die redelijk waardevast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid