Ga naar inhoud

Voorstel Invoeren Snelheidslimiet op Autobahn


Le Capri Mauve

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, brjefs zei:

Dit is toch een voorstel dat volledig uit zijn context is getrokken?

Wacht, bedoelt ge dat het voorstel de context niet begrijpt of dat het artikel het voorstel niet begrijpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Le Capri Mauve zei:

Wacht, bedoelt ge dat het voorstel de context niet begrijpt of dat het artikel het voorstel niet begrijpt?

Ik meen gelezen te hebben dat de snelheidsbeperking op de Autobahn slechts één zinnetje was uit een veel uitgebreider document en dat de media hier weer gretig op is gesprongen en het heeft opgeblazen. Levert uiteindelijk heel wat clicks op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, brjefs zei:

Ik meen gelezen te hebben dat de snelheidsbeperking op de Autobahn slechts één zinnetje was uit een veel uitgebreider document en dat de media hier weer gretig op is gesprongen en het heeft opgeblazen. Levert uiteindelijk heel wat clicks op.

alles met de milieuhype werkt tenslotte he...zelfs spijbelen is geen probleem meer!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, brjefs zei:

Ik meen gelezen te hebben dat de snelheidsbeperking op de Autobahn slechts één zinnetje was uit een veel uitgebreider document en dat de media hier weer gretig op is gesprongen en het heeft opgeblazen. Levert uiteindelijk heel wat clicks op.

Ge hebt een punt dat het maar een punt is in een heel onderzoek. Maar ik zie het niet gewoon als media. De meesten hier zouden dat document lezen als in deze cartoon :

nl 'blabla blabla...blabla snelheidslimiet autobahn blabla blabla blabla blabla'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel eens het percentage willen kennen van het aantal km snelweg in Duitsland, waar de snelheidslimiet nog echt onbeperkt is.

Het wordt sowieso elk jaar minder en minder.

En zelfs op stukken waar het kan, zie je eigenlijk ook steeds minder chauffeurs écht door rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja waar is de snelheid eigenlijk onbeperkt.. Ik zou graag een kaart hebben met de plaatsen waar geen snelheidslimiet is en waar het ook niet te druk is maar waze toont dat nog niet :)

De onderliggende vraag is eigenlijk, hoe snel kan ik aan de oostenrijkse grens staan als moeder de vrouw niet klaagt over de snelheid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/26/2019 at 4:06 AM, Lefty said:

Toptip: EK/WK voetbal en rijden als de Duitsers spelen.

 

Op het WK, bitter weinig dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit zou goedgekeurd zijn (weet niet of het al gepost is)? alle mogelijke veiligheidssystemen en monitorsystemen moeten op alle nieuwe modellen zitten vanaf 2022 en op alle bestaande modellen vanaf 2024. https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/speed-limiters-driver-monitors-become-mandatory-eu .

Van dat moment wordt elke kleine verkeersovertreding geregistreerd. Nog niet doorgegeven, of toch niet onmiddelijk. Tot de verzekeraar er uw verzekering van laat afhangen neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid