Ga naar inhoud

"New Car"


toere

Aanbevolen berichten

1 uur terug, stradge zei:

@toere Die topoccasie heeft 140.000 km geloof ik, da's waarschijnlijk wat veel dan (voor een Volvo is dat nochtans niets ☝️)

Dewelke? 140.000km is inderdaad veel teveel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, toere zei:

Ik heb een mooie 207 gevonden. Zeer proper onderhouden. Wel 100.000km, maar kost "slechts" 3900€. 

 

20190211_133730.jpg

Voor 3900 euro kunde al wat herstellingen maken he. Zoveel verschil me 80k is er toch ook ni ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kinders die ik graag zie nooit in een 206/207/208 steken.

De kreukelzones kreukelen wel goed, beetje gelijk papier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2019 om 12:43, stradge zei:

Ik verkoop verkoop binnenkort een topoccassie, mooie dealeronderhouden 1.6D, laat maar weten als je interesse hebt 😁

 

Moh, de stradge!

 

1 uur geleden, jan.van.gent zei:

Alhoewel ik fan ben van Japanse degelijkheid, blijf weg van de Colt. Rijdt bagger, is niet veilig, amper comfort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Bompa said:

Alhoewel ik fan ben van Japanse degelijkheid, blijf weg van de Colt. Rijdt bagger, is niet veilig, amper comfort.

NCAP rating is nochtans goed?
Mijn vrouw (en ik sporadisch) rijdt dagelijks met een Smart forfour, en dat is onderhuids hetzelfde als een mitsubishi colt. Ik ben daar nochtans heel tevreden over voor een wagentje in dat segment. Zit ook gewoon goed in elkaar (geen miserie om aan te sleutelen). 

Op vlak van comfort moet je dat natuurlijk vergelijken met andere wagentjes in dat segment, met een 5 bak gekoppeld aan een kleine benzine motor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jan.van.gent zei:

NCAP rating is nochtans goed?
Mijn vrouw (en ik sporadisch) rijdt dagelijks met een Smart forfour, en dat is onderhuids hetzelfde als een mitsubishi colt. Ik ben daar nochtans heel tevreden over voor een wagentje in dat segment. Zit ook gewoon goed in elkaar (geen miserie om aan te sleutelen). 

Op vlak van comfort moet je dat natuurlijk vergelijken met andere wagentjes in dat segment, met een 5 bak gekoppeld aan een kleine benzine motor. 

Stond recent op een vergelijking van stadswagens als slechtste keuze, en overduidelijk slechtste keuze. Ik zoek even op waar ik dat gelezen heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, toere zei:

Is niet de bedoeling om die binnen 2j weer te verkopen he. 

Gewoon om aan te geven dat je daar ook altijd van afraakt. Onze Mini is op die 6j quasi kostenvrij. Spotgoedkope kar.

budgetaspect mogen we uiteraard niet vergeten, maar wat een duffe karren passeren hier allemaal 😅

aangepast door erq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze namiddag gaan kijken naar een zeer knappe Kia Rio, die juist verkocht werd toen we daar waren in de garage. Verkoper kreeg telefoon van iemand die zaterdag was gaan kijken en besliste van hem te kopen. Bummer dus...

Tweede auto was een blauwe VW Polo in Torhout die in real-life veel minder mooi blauw was dan op foto.

Derde was een Opel Corsa 1.4 benzine black Edition in Diksmuide. Reed eigenlijk verbazend goed en vlot( 95 PK) grote kanshebber denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, toere zei:

Ik heb een mooie 207 gevonden. Zeer proper onderhouden. Wel 100.000km, maar kost "slechts" 3900€. 

 

20190211_133730.jpg

Je hebt er bijna geen nieuwe set velgen voor 😀

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, walter zei:

Behoort tot de meest onveilige auto's die je momenteel nog nieuw kan kopen.

Zal toch nog altijd veel beter zijn dan 3/4 van al dat klein prul wat rondrijdt op onze wegen denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Bompa said:

Stond recent op een vergelijking van stadswagens als slechtste keuze, en overduidelijk slechtste keuze. Ik zoek even op waar ik dat gelezen heb.

Ik heb deze vergelijking gevonden (zie bijlage).

Daar komt hij er toch niet enorm slecht uit. Ik stel me ook de vraag in welke mate ik belang aan dat artikel zou hechten, gezien de Mini op de aller laatste plaatst staat. De nadruk ligt duidelijk enorm op het praktische/boodschappenkar ipv rijplezier.

vergelijking.pdf

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, jan.van.gent zei:

Ik heb deze vergelijking gevonden (zie bijlage).

Daar komt hij er toch niet enorm slecht uit. Ik stel me ook de vraag in welke mate ik belang aan dat artikel zou hechten, gezien de Mini op de aller laatste plaatst staat. De nadruk ligt duidelijk enorm op het praktische/boodschappenkar ipv rijplezier.

vergelijking.pdf

Valt idd nog redelijk mee hier. Heb gisteren zitten zoeken, en de test waarin zijn neefje, de Mirage voorkomt, heb ik gevonden, die daar ook een stuk slechter scoorde dan hier.  Maar de technische verwantschap met de Colt was vroeger 100%, nu weet ik het niet meer.

In elk geval niet lovend over het comfort, en als ik me niet vergis nergens sprake van veiligheid, behalve jouw vermelding van hierboven die nog redelijk ok was.

Ik mag nu nog zoeken tot en met om die test terug te vinden, als autogids voorgaande besluit, zal het misschien dan toch nog meevallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Nog tof in 't zwart met sportkitje!

Gaat wel wat kosten aan bandenzwart 😛

Ja, die sportdetailkes vinden we wel mooi. Leder interieur  ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid