Ga naar inhoud

carbagerun 2012 - Team(s) autominded

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Gezien de conditie van het voertuig ga ik genoodzaakt zijn iets anders te kopen tegen dan, dus de kans op deelname mindert aanzienlijk.

Fix u ergens een sleur gelijk wij gedaan hebben he. Zoveel auto's te koop voor een paar honderd euro. Wat rondshoppen in de euroshop, en de roadtrip kan beginnen 8)

Geplaatst:
Fix u ergens een sleur gelijk wij gedaan hebben he. Zoveel auto's te koop voor een paar honderd euro. Wat rondshoppen in de euroshop, en de roadtrip kan beginnen 8)

Ja. Ben al aan het zoeken naar ofwel 190D 2.5 of 250TD. Liefst die eerste omdat dat dan ook als daily interessant wordt. Alleen is dat blijkbaar écht moeilijk te vinden voor weinig geld.

Voor de rest weinig eisen: kar mag niet doorgeroest zijn. Mag kapotte motor hebben (zoek dat maar eens...).

Geplaatst:
Staat al te koop:D Hopelijk valt dat wat in de smaak bij de exporteurs!

Op naar de volgende.

Koop onze audi :inlove:

Geplaatst:
Ja. Ben al aan het zoeken naar ofwel 190D 2.5 of 250TD. Liefst die eerste omdat dat dan ook als daily interessant wordt. Alleen is dat blijkbaar écht moeilijk te vinden voor weinig geld.

Voor de rest weinig eisen: kar mag niet doorgeroest zijn. Mag kapotte motor hebben (zoek dat maar eens...).

Mijne huren? :D

Geplaatst:

mijn 100 avant mag waarschijnlijk op korte termijn weg, iemand interesse? handrem pakt wel nog maar aan één kant.

Geplaatst:
Gezien de conditie van het voertuig ga ik genoodzaakt zijn iets anders te kopen tegen dan, dus de kans op deelname mindert aanzienlijk.

Interesse in een Audi 100 Avant? 2.2E. Waarschijnlijk vanaf eind volgende week beschikbaar.

Geplaatst:

Mijn schoonbroer heeft ook nog een 100 staan uit 1984, 2.2 136pk ofzo, automaat, +/-100.000km met OH-boekje.

Start niet meer van lang stil te staan, beetje blutsen in (van oude man geweest).

500 euro

Geplaatst:
Ik heb een mint E34 staan :D

Aan die kar heb ik ook al gedacht:lolz:

mijn 100 avant mag waarschijnlijk op korte termijn weg, iemand interesse? handrem pakt wel nog maar aan één kant.
Interesse in een Audi 100 Avant? 2.2E. Waarschijnlijk vanaf eind volgende week beschikbaar.
Mijn schoonbroer heeft ook nog een 100 staan uit 1984, 2.2 136pk ofzo, automaat, +/-100.000km met OH-boekje.

Start niet meer van lang stil te staan, beetje blutsen in (van oude man geweest).

500 euro

Ze vliegen de deur uit die 100's:lol: Zijn dat ook 5-cilinders? Dan is dat best vet.

Alleen die Volvo verkocht krijgen he. Al een bod gehad van 600€..

Geplaatst:
Kerel alst u niet aanstaat :D

Jij weet mijn gedacht goed genoeg :D

190 :inlove:

Geplaatst:
Mag geen turbo zijn. :D

Die wil ik gerust afkoppelen hoor :D

Geplaatst:

1) in die rapegare stoelen van de 190 zit ik GEEN volle week.

2) ik zie u nog in staat om met die kromme wielen vol onbalans te vertrekken :lolz:

3) dat met uw daily doen is gewoon not done, moet een project-kar zijn imo

we hebben snelheid (sort of toch), comfort, ruimte, en een haalbaar thema.

Ik tracht morgen de lichten te regelen en snel na te zien voor de keuring, en dan ist volgende week keuring :)

Geplaatst:
1) in die rapegare stoelen van de 190 zit ik GEEN volle week.

2) ik zie u nog in staat om met die kromme wielen vol onbalans te vertrekken :lolz:

3) dat met uw daily doen is gewoon not done, moet een project-kar zijn imo

we hebben snelheid (sort of toch), comfort, ruimte, en een haalbaar thema.

Ik tracht morgen de lichten te regelen en snel na te zien voor de keuring, en dan ist volgende week keuring :)

1) Heb ik geen probleem mee, je kan ook op de achterbank

2) Dat gaat niet gebeuren

3) Ik zie nog altijd niet wat er mis zou gaan. Maar ik vind uw manier van denken wel interessant. 100 mag dus kapot :party:

Geplaatst:

Achterbank? Mijn benen en hoofd zijn nog niet geamputeerd voor zover ik zie :D

En tuurlijk mag die 100 kapot, ik heb er zo al genoeg gehad :D

Geplaatst:

500 euro

Heb je daar foto's van?

Geplaatst:

Fak! :D

Die 100tjes die hier opeens in aanbieding komen...! Zalig! :D

Onze Anthony (E34 525i T) bolt momenteel al lekker rond op platen. Groen gekeurd en heel de shit. Ligt ook op LPG trouwens dus lekker cheap. :P

Geplaatst:

Zit hier diep in de shit...:( Die Volvo nog voor juli ingeschreven krijgen lijkt me al een zo goed als onmogelijke zaak. Net een attest gaan halen van Volvo Belgium dat de auto geen PVG-nummer heeft in België..

Da's 1 ding. Verkocht krijg ik dat wel, zonder verlies, alhoewel dat dat attest ook nog eens 100€ kostte:facepalm:

Maar dan het 2e ding is dat mijn maat geen verlof krijgt in juli, en dus niet meer mee wil.. Op je maten moet je rekenen:facepalm:

Dus als ik helemaal niet meer mee wil doen, ben ik 150€ al sowieso kwijt, want inschrijvingsgeld betalen ze niet terug staat op de site. Nu heb ik nog wel ne maat die mee zou willen doen, maar die wordt pas 20 in november.

Staat er in het reglement dat iedereen die achter het stuur zit, 2 jaar zijn rijbewijs moet hebben en minstens 20j moet zijn:facepalm:

Geplaatst:

Hier ongeveer dezelfde shit. Vogue is net begonnen op haar nieuw werk, maar ze kan die week dus geen verlof nemen omdat alle andere collega's ook dan vakantie willen. Kans dat we dus gaan meedoen lijkt me ondertussen praktisch nihil.

Geplaatst:
Zit hier diep in de shit...:( Die Volvo nog voor juli ingeschreven krijgen lijkt me al een zo goed als onmogelijke zaak. Net een attest gaan halen van Volvo Belgium dat de auto geen PVG-nummer heeft in België..

Da's 1 ding. Verkocht krijg ik dat wel, zonder verlies, alhoewel dat dat attest ook nog eens 100€ kostte:facepalm:

Maar dan het 2e ding is dat mijn maat geen verlof krijgt in juli, en dus niet meer mee wil.. Op je maten moet je rekenen:facepalm:

Dus als ik helemaal niet meer mee wil doen, ben ik 150€ al sowieso kwijt, want inschrijvingsgeld betalen ze niet terug staat op de site. Nu heb ik nog wel ne maat die mee zou willen doen, maar die wordt pas 20 in november.

Staat er in het reglement dat iedereen die achter het stuur zit, 2 jaar zijn rijbewijs moet hebben en minstens 20j moet zijn:facepalm:

Hier ongeveer dezelfde shit. Vogue is net begonnen op haar nieuw werk, maar ze kan die week dus geen verlof nemen omdat alle andere collega's ook dan vakantie willen. Kans dat we dus gaan meedoen lijkt me ondertussen praktisch nihil.

Min en min is plus hé mannen!!!

Geplaatst:
Min en min is plus hé mannen!!!

Eigenlijk wel:lol:

Inschrijvingsgeld wegsmijten is me ook wat onnozel. Kan ik 2x voor tanken en een maand mee rijden:D

Geplaatst:

Hmmm wanneer in juli?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in