DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Is dat ook verwijderbaar dan? Natuurlijk! Met Wheelspray is dat zo weer proper! Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Geplaatst: 3 juli 2012 Is dat ook verwijderbaar dan? Neen, maar die velgen zijn toch al niet meer in topstaat, en moeten na de rally toch nieuwe banden rond. Quote
manos 13 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Hebben momenteel tegenslag. Radiator vanavond vervangen. Koppakking proberen we de komende dagen nog vervangen te krijgen. Bestickering komt er ook stilaan aan en heel de licht- en lawaaiboel moet ook nog online komen. We hebben nog werk maar geven voorlopig nog niet op. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Het is dan ook niet mijn auto Zoals Manos al zei was de radiator dringend aan vervanging toe, dit is reeds in orde. Deze hebben we gisteren vervangen maar ik bleef en bleef maar luchtbellen krijgen bij het ontluchten. Na de zoveelste keer brak de ontluchtingsschroef af....zucht...Mits wat kloten hebben we deze toch uit de radiator gekregen en ondertussen heb ik al een nieuwe. Beetje over opgezocht en blijkbaar is het een vrij moeilijk blok om te ontluchten en mag je niet te snel denken dat het mis is al die bellen... Vanavond gaan we de nieuwe ontluchtingsschroef erin zetten en rijden met dat spel. Ook al moet ik mss 100km gaan bollen, ik moet weten of hij nog water gaat verbruiken. Maar ik heb ook geen risico genomen en koppakkingsset besteld + kopbouten, morgenvroeg is dat binnen. Die kar moet klaar geraken...hoe dan ook... Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Ik ben wel ranzig jaloers op die sirene. Moddervet. Jij op kop, sirene en je lampen aan. Ik erachter (als hij rijdt) met ook al m'n lampen en strobo's aan + hoorn op m'n dak = vrijheid op de baan. Quote
fiddy 782 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Nog best wel een dikke E34 geworden, in dat kermitt-groen Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gaat dat volgend jaar terug door. Heb afgelopen week een 1990 S124 TDT gekocht. Was van een zwitser die in Antwerpen er mee in panne is gevallen (ketting gebroken wat abnormaal is voor dit type motor). Dank aan het depannagebedrijf om rond te bellen naar alle niet bruine medebergers voor te horen wie er interesse had. Voordeel is: automaat en nooit geen zout gezien. Och voor 250euro kan ne mens niet sukkelen. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Ondertussen ook gezien dat hij dus koelwater lekt aan de LPG verdamper, had ik eerder naar moet zien...:s Het is aan de aansluitingen dus volgens mij snel op te lossen Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gaat dat volgend jaar terug door. Heb afgelopen week een 1990 S124 TDT gekocht. Was van een zwitser die in Antwerpen er mee in panne is gevallen (ketting gebroken wat abnormaal is voor dit type motor). Dank aan het depannagebedrijf om rond te bellen naar alle niet bruine medebergers voor te horen wie er interesse had. Voordeel is: automaat en nooit geen zout gezien. Och voor 250euro kan ne mens niet sukkelen. Een TDT? Kilometers? Opties? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Die BMW is echt DIK. Echt he, en dat dakrek maakt het helemaal af:D Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gisterenavond m'n aanhanger afgewerkt... Compressor en stroomgroep staan vast gemonteerd Vervolgens sidepipe gemaakt en in verstek gesneden... In de oude lichtbalk zat er fout en had geen zin om er naar te zoeken. Op m'n eigen aanhanger hangt een ledlichtbalk...die krijgt hier dus een nieuwe plaats Quote
fiddy 782 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gaat dat volgend jaar terug door. Heb afgelopen week een 1990 S124 TDT gekocht. Was van een zwitser die in Antwerpen er mee in panne is gevallen (ketting gebroken wat abnormaal is voor dit type motor). Dank aan het depannagebedrijf om rond te bellen naar alle niet bruine medebergers voor te horen wie er interesse had. Voordeel is: automaat en nooit geen zout gezien. Och voor 250euro kan ne mens niet sukkelen. wtf... koopje van de eeuw? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Wat komt er allemaal in die aanhanger? Ik zie daar al remschijven liggen:lol: Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Wat komt er allemaal in die aanhanger? Ik zie daar al remschijven liggen:lol: Mits we toch zoveel plaats hebben komt daar nog wat rommel in: reserve wiel, krik, wat sleutelgerief, sleepkabel, startkabel,... En een frigo ook Die remschijven moet ik nog van't weekend nog onder de auto steken Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Een TDT? Kilometers? Opties? Jij krijgt na mijn verlof beeldmateriaal er van... En op je andere vragen "ik zou het niet weten". Het was een koopje. Wat ik nog kan inbeelden: *open dak *automaat *airco *cruisecontrol Kilometers: *?? echt geen idee meer. +200000 alleszins... Staat bij mijn schoonouders gestalt. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Jij krijgt na mijn verlof beeldmateriaal er van... En op je andere vragen "ik zou het niet weten". Het was een koopje.Wat ik nog kan inbeelden: *open dak *automaat *airco *cruisecontrol Kilometers: *?? echt geen idee meer. +200000 alleszins... Staat bij mijn schoonouders gestalt. Dik. Ben benieuwd. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Te zalige karren hier die participeren! Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Vette bak Gio!! @RRD Wat is er speciaal aan een TDT? Vind niet zo snel iets op het internet dat me wijzer maakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.