ScoobySteve 866 Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Ik wil die wintereditie ook wel eens meedoen, met een Lada Niva Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Als ik ooit meedoe gaat het de Wintereditie zijn, daar ben ik wel zeker van. Spijtig genoeg kost het wat en als student is dat momenteel moeilijk te bekostigen, anders was ik al weggeweest. Damn zo zalig. Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Zowiezo, ik wil ook meedoen volgend jaar. Ziet er vééél te zalig uit ! Quote
Yoran 116 Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Zowiezo, ik wil ook meedoen volgend jaar. Ziet er vééél te zalig uit ! GMTA! Quote
Jupke 11.079 Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Qué?5 tekens Great minds think alike. Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Geplaatst: 15 juli 2012 het wàs zalig Hoogtepunten: - Anderhalf uur op Poolse snelwegen tegen 160 gemiddeld - Live tracking gegevens: 2500km tegen 90kmh gemiddeld - Vrouwen - Rijden door boerendorpjes terwijl heel het dorp staat te supporteren -.... Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 15 juli 2012 Geplaatst: 15 juli 2012 'k heb eigenlijk maar één vraag over heel dat circus: - Is het nu eigenlijk iets voor rijders, of is het eerder snelwegzever + feesten zoals de gumball rally. Ik zie het wel zien zitten om eens mee te doen, maar ik vind er niks aan om gewoon 600km snelweg te doen en daarna een feestje te bouwen. Ik wil driving roads en knalpartijen, geen zuippartijen want daar heb ik niks aan Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Geplaatst: 15 juli 2012 'k heb eigenlijk maar één vraag over heel dat circus:- Is het nu eigenlijk iets voor rijders, of is het eerder snelwegzever + feesten zoals de gumball rally. Ik zie het wel zien zitten om eens mee te doen, maar ik vind er niks aan om gewoon 600km snelweg te doen en daarna een feestje te bouwen. Ik wil driving roads en knalpartijen, geen zuippartijen want daar heb ik niks aan Wij hebben ook geen zuippartijen gedaan. Driving roads waren er genoeg als je de route volgt. Geweldige stukken asfalt/beton getemd. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 Ik wil ook wel eens meedoen, maar beter plannen (congé). Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 Iedereen wilt "ook wel eens meedoen". Maar tussen het woord en den daad staat een heel lange straat! Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 'k heb eigenlijk maar één vraag over heel dat circus:- Is het nu eigenlijk iets voor rijders, of is het eerder snelwegzever + feesten zoals de gumball rally. Ik zie het wel zien zitten om eens mee te doen, maar ik vind er niks aan om gewoon 600km snelweg te doen en daarna een feestje te bouwen. Ik wil driving roads en knalpartijen, geen zuippartijen want daar heb ik niks aan u choose. Je kan feesten + snelwegzever (was jij vroeger niet zo'n snelwegknaller?), je kan je focusen op de opdrachten, je kan de opgegeven scenery route rijden, ... er zijn zoveel manieren om de carbagerun te beleven. Wij hebben een combinatietje gedaan. Carbagerun is gelijk de ardennenrit, maar dan zoveel malen groter. En met een ander soort vehikels. Het heerlijkst is nog de driving roads afknallen, en dat in combinatie met de opdrachten. Al zou ik mij wel eens een editie vol op de opdrachten willen smijten. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 u choose.Je kan feesten + snelwegzever (was jij vroeger niet zo'n snelwegknaller?), je kan je focusen op de opdrachten, je kan de opgegeven scenery route rijden, ... er zijn zoveel manieren om de carbagerun te beleven. Wij hebben een combinatietje gedaan. Carbagerun is gelijk de ardennenrit, maar dan zoveel malen groter. En met een ander soort vehikels. Het heerlijkst is nog de driving roads afknallen, en dat in combinatie met de opdrachten. Al zou ik mij wel eens een editie vol op de opdrachten willen smijten. opdrachten? Geef voorbeelden aub. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 opdrachten? Geef voorbeelden aub. zoek een steen van exact 10kg Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 opdrachten? Geef voorbeelden aub. http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=33187.600 In dit topic zijn er wel wat te vinden Quote
manos 13 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 opdrachten? Geef voorbeelden aub. Maak een testrit (en staaf met foto's) van een Puli Pinguin. Zoek een condoom met kiwismaak. Vind de langste chinees en breng die mee naar de finishlocatie 's avonds. Maak een foto van je dashboard als het reservelampje van je benzine brandt. Leuke opdrachten. Maar het geheel maakt het zo zalig. Een weekje met wa maten in den auto, km's malen, intussen door landen rijden waar je nog nooit geweest bent, bekijks van de plaatselijke bevolking. Was bangelijk! Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 19 juli 2012 Auteur Geplaatst: 19 juli 2012 Wel vermoeiend, maar dat houdt je niet tegen om volgend jaar opnieuw mee te willen doen Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Geplaatst: 23 juli 2012 Waarom mee doen aan de carbagerun Meer foto's bij mijn collega's Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 juli 2012 Geplaatst: 23 juli 2012 Om vanuit de auto foto's te trekken van miekes? :unknown: Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Geplaatst: 23 juli 2012 Om vanuit de auto foto's te trekken van miekes? :unknown: klopt! plaatselijk schoon ruim aanwezig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.