Ga naar inhoud

carbagerun 2012 - Team(s) autominded

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil die wintereditie ook wel eens meedoen, met een Lada Niva :D

Geplaatst:

Als ik ooit meedoe gaat het de Wintereditie zijn, daar ben ik wel zeker van.

Spijtig genoeg kost het wat en als student is dat momenteel moeilijk te bekostigen, anders was ik al weggeweest. Damn zo zalig.

Geplaatst:

Zowiezo, ik wil ook meedoen volgend jaar. Ziet er vééél te zalig uit !

Geplaatst:
Zowiezo, ik wil ook meedoen volgend jaar. Ziet er vééél te zalig uit !

GMTA! :D

Geplaatst:
Qué?

5 tekens

Great minds think alike. ;)

Geplaatst:

het wàs zalig :inlove:

Hoogtepunten:

- Anderhalf uur op Poolse snelwegen tegen 160 gemiddeld

- Live tracking gegevens: 2500km tegen 90kmh gemiddeld

- Vrouwen :inlove:

- Rijden door boerendorpjes terwijl heel het dorp staat te supporteren

-....

Geplaatst:

'k heb eigenlijk maar één vraag over heel dat circus:

- Is het nu eigenlijk iets voor rijders, of is het eerder snelwegzever + feesten zoals de gumball rally.

Ik zie het wel zien zitten om eens mee te doen, maar ik vind er niks aan om gewoon 600km snelweg te doen en daarna een feestje te bouwen. Ik wil driving roads en knalpartijen, geen zuippartijen want daar heb ik niks aan

Geplaatst:

- Is het nu eigenlijk iets voor rijders, of is het eerder snelwegzever + feesten zoals de gumball rally.

Ik zie het wel zien zitten om eens mee te doen, maar ik vind er niks aan om gewoon 600km snelweg te doen en daarna een feestje te bouwen. Ik wil driving roads en knalpartijen, geen zuippartijen want daar heb ik niks aan

Wij hebben ook geen zuippartijen gedaan. Driving roads waren er genoeg als je de route volgt. Geweldige stukken asfalt/beton getemd.

Geplaatst:

Ik wil ook wel eens meedoen, maar beter plannen (congé).

Geplaatst:

Iedereen wilt "ook wel eens meedoen". Maar tussen het woord en den daad staat een heel lange straat!

Geplaatst:

u choose.

Je kan feesten + snelwegzever (was jij vroeger niet zo'n snelwegknaller?), je kan je focusen op de opdrachten, je kan de opgegeven scenery route rijden, ... er zijn zoveel manieren om de carbagerun te beleven. Wij hebben een combinatietje gedaan.

Carbagerun is gelijk de ardennenrit, maar dan zoveel malen groter. En met een ander soort vehikels.

Het heerlijkst is nog de driving roads afknallen, en dat in combinatie met de opdrachten. Al zou ik mij wel eens een editie vol op de opdrachten willen smijten.

Geplaatst:
u choose.

Je kan feesten + snelwegzever (was jij vroeger niet zo'n snelwegknaller?), je kan je focusen op de opdrachten, je kan de opgegeven scenery route rijden, ... er zijn zoveel manieren om de carbagerun te beleven. Wij hebben een combinatietje gedaan.

Carbagerun is gelijk de ardennenrit, maar dan zoveel malen groter. En met een ander soort vehikels.

Het heerlijkst is nog de driving roads afknallen, en dat in combinatie met de opdrachten. Al zou ik mij wel eens een editie vol op de opdrachten willen smijten.

opdrachten? Geef voorbeelden aub.

Geplaatst:

zoek een steen van exact 10kg

Geplaatst:

Maak een testrit (en staaf met foto's) van een Puli Pinguin.

Zoek een condoom met kiwismaak.

Vind de langste chinees en breng die mee naar de finishlocatie 's avonds.

Maak een foto van je dashboard als het reservelampje van je benzine brandt.

Leuke opdrachten. Maar het geheel maakt het zo zalig. Een weekje met wa maten in den auto, km's malen, intussen door landen rijden waar je nog nooit geweest bent, bekijks van de plaatselijke bevolking. Was bangelijk! :)

Geplaatst:

Wel vermoeiend, maar dat houdt je niet tegen om volgend jaar opnieuw mee te willen doen

Geplaatst:

Waarom mee doen aan de carbagerun

attachment.php?attachmentid=1330&d=1343049302

563921_256135357835411_295570462_n.jpg

Meer foto's bij mijn collega's

Geplaatst:

Om vanuit de auto foto's te trekken van miekes? :unknown:

Geplaatst:
Om vanuit de auto foto's te trekken van miekes? :unknown:

klopt!

plaatselijk schoon ruim aanwezig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in