Ga naar inhoud

carbagerun 2012 - Team(s) autominded

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
:lolz:

sorry :$

scan of foto van het formulier? Ik heb best wat onderdelen liggen. En dat is snel een lijst hoor :P

Zal ik volgende week doen. Momenteel een midweekje in centerparcs met het gezin voor Tania's verjaardag. Doet goed na bijna 2 maand 7op7. :)

Geplaatst:
Auwtsj.

Goede les is: eerst controleren op roest, dan keuring.

nu moet je het goed maken, anders kon je het oplappen :D

Ik had al onder haar rokje gekeken en was dus al op de hoogte. Toch gekozen om niet de foefelmethode te kiezen.

Maar het is nog meer dan ik had verwacht. Je hebt gaar... Gaarder... En dan nog zoiets als ons krel. :D

Gaat zowiezo plezant worden. :)

Geplaatst:
Ik had al onder haar rokje gekeken en was dus al op de hoogte. Toch gekozen om niet de foefelmethode te kiezen.

Maar het is nog meer dan ik had verwacht. Je hebt gaar... Gaarder... En dan nog zoiets als ons krel. :D

Als die echt zo overgaar is, misschien dan voor jullie krel een uitzondering maken en de naam veranderen naar E30 520i?

:D

Geplaatst:

Vet, die kist is dus nog gaarder dan mijne :D

Geplaatst:
Onze 520i is lekker rot... Bijna onmogelijk om door de keuring te krijgen.

Alles valt natuurlijk door de keuring te krijgen maar aan deze zitten toch een hoop kosten. Maandag ermee naar de keuring geweest en letterlijk een waslijst teruggekregen... :s

Bummer! Wat staat er zoal op?

Onze kar start ondertussen al terug, bolt recht en donderdag gaan we zorgen dat het ook te stoppen is (remschijven zitten tot onder de minimumdikte :?).

Gelukkig zit er bij ons geen roest op de dragende delen dus moeten we daar alvast niets aan doen. :D

Volgende maand ook ermee naar de keuring, maar tegen dan zou alles in orde moeten zijn zodat na de winter het pimpen kan beginnen! Enkel de uitstoot kan nog een probleem zijn. :)

Geplaatst:

Damn, hou m'n hart vast voor de keuring van de 300TD. :lol:

Geplaatst:
Onze 520i is lekker rot... Bijna onmogelijk om door de keuring te krijgen.

Alles valt natuurlijk door de keuring te krijgen maar aan deze zitten toch een hoop kosten. Maandag ermee naar de keuring geweest en letterlijk een waslijst teruggekregen... :s

Setje meyle draagarmen, 2 verse schokdempers en je staat al een pak verder ;)

Geplaatst:

Leg tweede set draagarmen dan ook maar weer klaar voor als je terug bent :D

Geplaatst:
Leg tweede set draagarmen dan ook maar weer klaar voor als je terug bent :D

Echt hé...wegen in't oostblok zijn ook niet alles denk ik :)

Geplaatst:
Echt hé...wegen in't oostblok zijn ook niet alles denk ik :)

Klopt!

gelukkig hebben wij een oerdegelijke Audi :inlove:

Geplaatst:

Eerst even die waslijst afwachten... Ik zal het hier posten wat er allemaal opstaat... :s

Geplaatst:
Klopt!

gelukkig hebben wij een oerdegelijke Audi :inlove:

Hij zal iig al niet roesten, maar nu de rest nog :D

Geplaatst:

Zal ik eens met die kar naar de keuring gaan? :D

Geplaatst:
Vet, die kist is dus nog gaarder dan mijne :D

No shit 8)

Langs buiten ziet die van ons er nog wel echt super uit... Ondertussen is er al wat aan gesleuteld en steken er dus al wat euro'tjes in... Nieuw schijven rondom, andere klauwen, nieuwe remblokjes, een hele hoop dichtingen en wat rubbertjes... :)

Dus ik begin een beetje te twijfelen...

Gasinstalatie lekt ook... Ze heeft al twee keer deftig geknald... Een keertje tijdens de werken en een keer op de keuring. Die keurder scheet bijna in zijn broek. BMW... Bom Met Wielen. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Som de lijst van afkeurpunten eens op?
Zal ik volgende week doen. Momenteel een midweekje in centerparcs met het gezin voor Tania's verjaardag. Doet goed na bijna 2 maand 7op7. :)

;)

Geplaatst:

Zal wel zijn godverdomme. :D

Morgen al terug aan het werk... :(

Geplaatst:

De voorste remmen zijn in orde, daar komt voorlopig geen rook meer uit :lol: volgende week de achterste!Ik denk wel dat wij het traagste AM team gaan zijn :(

Geplaatst:

Wij zijn misschien wel sneller... Maar halen 'No Way' de finish momenteel. :D

Geplaatst:
Wij zijn misschien wel sneller... Maar halen 'No Way' de finish momenteel. :D

Jullie hebben een trekhaak toch? Neem een donorwagen mee op trailer :D

Geplaatst:

OEM dakdragers kunnen scoren, nu aan het zoeken voor een imperiaal maar verschoten van hoeveel zo'n dingen kosten. Waarschijnlijk dus zelf iets in elkaar steken ... Zou hout sterk genoeg zijn of best staal?Zou moeten dienen om reservewielen en jerrycan enzo op te zwieren.

Geplaatst:
OEM dakdragers kunnen scoren, nu aan het zoeken voor een imperiaal maar verschoten van hoeveel zo'n dingen kosten. Waarschijnlijk dus zelf iets in elkaar steken ... Zou hout sterk genoeg zijn of best staal?Zou moeten dienen om reservewielen en jerrycan enzo op te zwieren.

Hout alleen gaat volgens mij niet sterk genoeg zijn.

Nuja, tenzij je zoveel hout gaat gebruiken dat staal uiteindelijk lichter zal zijn, door bijvoorbeeld een pallet als basis te nemen :lol:

Ik zou gewoon een stalen frame lassen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in