Ga naar inhoud

carbagerun 2012 - Team(s) autominded

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Misschien een team vormen met andere forummers?! :)

Wij zitten wss vol. Met 4! Ik twijfel alleen of ons krel dat gaat kunnen trekken met 4 + bagage en heel de cinema... :s

Wij zitten ook met 3 al.

4 man is imho niet echt comfortabel. Zelfs met 3 is het al lastiger, want dan moet je al minstens het formaat van een 5-serie hebben.

Geplaatst:
Hoe en ik zit er nog niet mee in :)

Schrijf u in! Dan kunnen we met 2 brakkisten gaan. Lijkt mij een veeeel beter plan eigenlijk! En ik zou het echt de max vinden moest je meegaan!

Wie gaat er dan nog mee met jullie?

Tim en manos! :)

Sega pakt z'n tweeling mee?

I wish... :oops:

Geplaatst: (aangepast)

ik heb dus gedroomd over deze run :lol:

ikzelf was samen met het vrouwtje met een murcie die eens zwart was, dan weer gifgroen. porker was samen met carlito met een countach en avanthus met een E30 :lolz:

eerst naar de godhardtunnel die met een reuze grote lift werkte, dan via nederland naar equador :lol:

't was fun.:D

oja in die lift stond een tafel met sandwichen en pistolets. en bij het doorgaan ben ik nog vlug achter V8 tomatensap gelopen, want ik zag porker daarvan drinken toen hij instapte

aangepast door tuscani
Geplaatst:

Hmmz heb ook wel goesting in dit... :-)

Geplaatst:

Gisteren ook ingeschreven!

Matteus & vogue

Benz 300TD op frituurolie!

Team PPOwer :cool:

Geplaatst:
Gisteren ook ingeschreven!

Matteus & vogue

Team PPOwer :cool:

:inlove:

Zwaar jaloers op de ride!

Krijg ineens weer een boost in mijn 190-goesting. Maar mijn teamgenoot is daar geen voorstander van :(

Geplaatst:

Gewoon een rotte 190D kauf0n en pimpen:

Verhogingsveren, zotte mudgrabber banden, bullbar, verstralers op't dak... VET :o

Geplaatst:

twas gisteren weer Taxi op tv, ja fak zo vet :D

Geplaatst:

Matteus & vogue

Team PPOwer

:inlove: Bollen met die kar!

Geplaatst:
Gewoon een rotte 190D kauf0n en pimpen:

Verhogingsveren, zotte mudgrabber banden, bullbar, verstralers op't dak... VET :o

Ik denk er nog niet aan :D

ofwel moet dat een 2.3-2.6 of een 16v zijn, ofwel moet ik opnieuw ergens een betrouwbare 2.5 Turbo vinden.

Kga niet met een tragere 190D rijden :lol:

Geplaatst:
twas gisteren weer Taxi op tv, ja fak zo vet :D

Ik word droevig als ik dat interieur zie....

Geplaatst:

ofwel moet dat een 2.3-2.6 of een 16v zijn, ofwel moet ik opnieuw ergens een betrouwbare 2.5 Turbo vinden.

Mimimimi

Jij mist de pointe van de carbage.

Geplaatst:
Al die dikke motoren zijn heel leuk, maar als daar problemen mee komen sta je daar mooi...

Liefst een diesel of een klein 4-cil naftje ofzo.

Uhu.... :hello:

Geplaatst:
Mimimimi

Jij mist de pointe van de carbage.

Neen, ik heb gewoon de ideale kar daarvoor op mijn oprit staan....

Ik haat in panne vallen en traag rijden :lol:

Heb ooit 1 keer lang in panne gestaan, en ondanks dat dat achteraf bekeken best snel voorbijging die 4u zou ik geld geven om dat niet meer mee te maken.

Als jij denkt aan route du soleil, denk je ook aan de feestjes 's avonds en de gezelligheid onderweg en tussen de deelnemers, niet aan 5uur in de gietende regen staan wachten op iemand die je oppikt terwijl er 20kg rugzak op je rug hangt, en later blijkt dat die aanhoudende regen alles in die rugzak zeiknat gemaakt heeft....

Geplaatst:
Uhu.... :hello:

Wat klopt er niet?

Oké, die 2.6 is een 6-cilinder, maar jij weet ook het verschil tussen een M103 en M102....

Zijn bougiekabels trouwens omwisselbaar? :D

Geplaatst:
Ik word droevig als ik dat interieur zie....

die zetels zitten echter sowieso wel beter dan uw kuipen :D

Geplaatst:
die zetels zitten echter sowieso wel beter dan uw kuipen :D

Steek dan zo een zetel in mijn auto he....

Chauffeurszetel is nog goed genoeg, nergens last van na 1500km aan 1 stuk in de auto zitten.

Maar een jaar is nog lang genoeg om ergens een lederen 16v interieur te vinden. Verwarmd en met elektrische ruiten :D

Geplaatst:

Zit met het volgend dilemma:

Morgen ga ik naar een Volvo 740 Turbo kijken. Als we hem dit jaar nog laten inschrijven: 61,5€ BIV. Als we hem pas in 2012 gaan inschrijven: rond de 400€ als ik CO2 uitstoot 260 invul en euronorm 0 (Beide heb ik nog nergens kunnen vinden..)

Ik zou dus 340€ kunnen besparen als we hem dit jaar al inschrijven. Probleem is dan wel dat er taks moet betaald worden, en die is zo'n 500€ per jaar denk ik voor een 2.3.. Als we nu al 9 maand taks moeten betalen tot en met juli, komt dat ook op 375€.

Om maar te zwijgen van de verzekering..

2011: 61,5€ + 375€ + verzekering

2012: 400€ + 42€ (taks 1 maand) + verzekering 1 maand..

Hij is van 1990, dus oldtimer kan ik ook vergeten:D

Iemand suggesties?

Geplaatst:

Ik heb zojuist de ideale carbage auto ingeruild 8). Vanavond foto's.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in