Ga naar inhoud

Mercedes GLB


Parsifal

Aanbevolen berichten

De velgen maken de auto, en die eerste hierboven ziet er echt goed uit

edit: dienen eersten op de eerste pagina dus 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik ook alleen die prijs.

Sorry maar ik kan dergelijke auto’s moeilijker serieus nemen( weet niet waarom), en dan zie op de iaa glb’s met een vanafprijs van 37k ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook alleen die prijs.
Sorry maar ik kan dergelijke auto’s moeilijker serieus nemen( weet niet waarom), en dan zie op de iaa glb’s met een vanafprijs van 37k ... 

Er is gewoon veel te veel keuze ook. Of ligt dat aan mij? Waarom moet er tussen elk segment nog eens een tussensegment gecreëerd worden, en op basis van dat tussenmodel nog eens een model dat een beetje langer/hoger/kleiner/... is? Kost dat niet gigantisch veel in productiekost/research? Nuja met die vanafprijzen maakt dat mss minder uit. [emoji38]
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Ian zei:


Er is gewoon veel te veel keuze ook. Of ligt dat aan mij? Waarom moet er tussen elk segment nog eens een tussensegment gecreëerd worden, en op basis van dat tussenmodel nog eens een model dat een beetje langer/hoger/kleiner/... is? Kost dat niet gigantisch veel in productiekost/research? Nuja met die vanafprijzen maakt dat mss minder uit. emoji38.png

 

Prijszetting hé, waarom wordt een 3-coupé een 4-reeks? Dat zijn meestal al bestaande platformen waar lichte aanpassingen aan worden gedaan, grotendeels dezelfde motoren en aandrijving, het interieur is zelfs bijna helemaal onveranderd tussen de modellen heen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Toen ik gisteren de werkgever aan de lijn had, vroeg hij me wat ik van de Mercedes GLB vond. Volgens hem komt daar binnenkort een (plug-in) hybride variant van. Aan zij die het kunnen weten: klopt dit verhaal? En indien ja: wanneer wordt die verwacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gisteren de werkgever aan de lijn had, vroeg hij me wat ik van de Mercedes GLB vond. Volgens hem komt daar binnenkort een (plug-in) hybride variant van. Aan zij die het kunnen weten: klopt dit verhaal? En indien ja: wanneer wordt die verwacht?
Ik neem aan dat 250e in alle afgeleiden van de A komt. Van die motorisatie is wel al wat te vinden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, josenjef said:

Van die motorisatie is wel al wat te vinden.

Dat snap ik. Maar over de GLB "250e" heb ik nog geen info gevonden. Mij gaat het eerder over wanneer hij gelanceerd zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 6/14/2019 at 9:34 AM, ir_fuel said:

Ja want veel mensen zijn op zoek naar een auto om mee in 't veld te gaan rijden :D 

In Vlaandrenland misschien niet, maar als je in Zwitserland of bepaalde meer afgelegen streken van Frankrijk, Groot-Brittannie, Scandinavie of andere woont, dan is er zeker een markt voor een 4x4. 

Is dit ding trouwens standaard 4-matic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid