bt. 7.566 Geplaatst: 21 augustus 2019 Geplaatst: 21 augustus 2019 Beste forummers Zoals ieder jaar sinds 2014, organiseren wij met onze oldtimerclub (Youngsters Classic Club - www.ycclub.be) een 'classic car rally' ofte bolletje-pijl rondrit voor klassieke auto's. Ook dit jaar, op zondag 8 september aanstaande, verzorgen we een mooie rit met start in Merelbeke en finish in de ruime omgeving van Kortrijk. We starten met een ontbijt in de AD Delhaize Merelbeke Centrum, van waaruit de rondrit start en via het Oost-Vlaamse platteland richting Vlaamse Ardennen trekt. Na ongeveer anderhalf uur rijden is er een 1e tussenstop voorzien, zo kunnen de benen even gestrekt worden en verhelpen we de 1e dorst ! Vervolgens duiken we helemaal de Vlaamse Ardennen in en trekken in 1 adem door naar de 2e tussenstop die zal plaats vinden bij RSC Automobile te Lauwe. Aangezien dit gedeelte van de rondrit een stevige brok betreft, voorzien we de deelnemers van een bevoorradingspakket. Bij RSC Automobile wordt u een aperitief aangeboden en kan u even de tijd nemen om het bedrijf en haar razend knappe ateliers te ontdekken. De laatste etappe serveert nog een mooie lus doorheen het Kortrijkse platteland waarna u aankomt op de finish voor een late lunch. Tijdens deze lunch kan u gezellig napraten en gaan we over tot de prijsuitreiking van 1 of meerdere wedstrijden/proeven die tijdens de rondrit plaatsvinden. Deelname kan met een wagen van minimaal 25 jaar oud en kost € 165,00 voor 1 voertuig met bestuurder en 1 passagier. Extra passagiers zijn uiteraard steeds mogelijk. In deze prijs ontvangt u dus: ontbijt - goodie bag - tussenstops - apero - lunch - roadbook & rallyplaat. Inschrijven kan via volgende Eventbrite-link: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-youngsters-rally-2019-66304886701 Bij vragen of opmerkingen kan u steeds een reactie plaatsen (en mij even taggen) of mailen naar [email protected] 7 Quote
jvc 543 Geplaatst: 21 augustus 2019 Geplaatst: 21 augustus 2019 Ziet er leuk uit, nog 12 jaar wachten 2 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 25 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2019 Geen liefhebbers alhier? Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 25 augustus 2019 Geplaatst: 25 augustus 2019 Ik doe mee broere! leuke tussenstop jongens 1 Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 25 augustus 2019 Geplaatst: 25 augustus 2019 Helaas al andere verplichtingen. Anders was ik gaarne van de partij.... 1 Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 27 augustus 2019 Geplaatst: 27 augustus 2019 Op 25/8/2019 om 17:33, bt. zei: Geen liefhebbers alhier? Geen Youngtimer hier, anders graag 1 Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 Mogelijks interesse... Maar hoe laat starten? Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 Hier in de uitleg niets van uren, op de flyer niets van uren en op de website ook niets van uren En ontbijten kan tussen 4u en 11u bij wijze van spreken Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 2 hours ago, Naish said: Hier in de uitleg niets van uren, op de flyer niets van uren en op de website ook niets van uren En ontbijten kan tussen 4u en 11u bij wijze van spreken Hey, er staat tenminste bij welke dag. 1 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 28 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2019 3 uren geleden, Naish zei: Hier in de uitleg niets van uren, op de flyer niets van uren en op de website ook niets van uren En ontbijten kan tussen 4u en 11u bij wijze van spreken Eventbrite-link Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 Late lunch is ook vaag. Kan een boterkoek zijn Heb geen Youngtimer dus veel plezier! Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 28 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2019 We kunnen toch moeilijk de exacte spijzen en dranken vermelden? Maar ik kan potentiële deelnemers geruststellen, ‘t is geen boterkoek of soep met pistolets Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 21 minuten geleden, bt. zei: We kunnen toch moeilijk de exacte spijzen en dranken vermelden? Maar ik kan potentiële deelnemers geruststellen, ‘t is geen boterkoek of soep met pistolets Persoonlijk vind ik van wel. Aan die prijzen mik je op een beter publiek maar 't zal hun dus niets kunnen schelen Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 28 augustus 2019 Geplaatst: 28 augustus 2019 Wees gerust, ik heb 1 editie meegedaan en het was op en top in orde, je kwam letterlijk niets te kort dus twijfelaars kunnen op hun 2 oren slapen. Sindsdien is het echter telkens op een dag waarop ik zelf bezet ben dus dit jaar zal ik net zoals vorig jaar moeten passen, anders deed ik zonder twijfel mee. 1 Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 Had al een vermoeden op basis van de beschrijving dat het een lange dag ging zijn... Ik zal nog eens zien, maar zal moeilijk zijn 21 uren geleden, ICM zei: Hey, er staat tenminste bij welke dag. Zwijg me ervan... Manman... 1 Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 10 hours ago, dragonfly said: Persoonlijk vind ik van wel. Aan die prijzen mik je op een beter publiek maar 't zal hun dus niets kunnen schelen Bizarre uitspraak. Als je ontbijt, apero, middageten + roadboek + wat marge inrekent is dat toch echt geen dure rit? En daar zeggen ze toch ook niet exact wat er op je bord ligt? Le petit tour: 2750per persoon of 550 per dag. Luxury Leads is ook een 500€ ING Ardennes 1750€ en dan spreken we nog niet van grand tour, ZGP, MC, CNP,... 1 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 29 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2019 56 minuten geleden, Naish zei: Had al een vermoeden op basis van de beschrijving dat het een lange dag ging zijn... Ik zal nog eens zien, maar zal moeilijk zijn Aankomst op de lunchlocatie is voorzien omstreeks 14u, u bent uiteraard vrij om te beschikken van zodra u dat wenst 32 minuten geleden, Simoni zei: Bizarre uitspraak. Als je ontbijt, apero, middageten + roadboek + wat marge inrekent is dat toch echt geen dure rit? Thx Simon! Zonder wat sponsoring links en rechts zou het zelfs niet mogelijk zijn om de rit aan te bieden aan dergelijk tarief. Ik denk dat de kostprijs van een degelijke omkadering onderschat wordt Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 11 uren geleden, TomT zei: dus twijfelaars kunnen op hun 2 oren slapen. Of de hele nacht proberen en geen oog dicht doen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 1 uur geleden, Simoni zei: Bizarre uitspraak. Als je ontbijt, apero, middageten + roadboek + wat marge inrekent is dat toch echt geen dure rit? En daar zeggen ze toch ook niet exact wat er op je bord ligt? Dat staat er helemaal niet, lees de tekst nog eens aub Quote Doorheen de rit houden we 2 maal halt waarbij u respectievelijk een drankje en een bevoorradingspakket ontvangt. We sluiten af op de eindlocatie met een apero en een late lunch. Ontbijt = bij velen een koffiekoek + doorloopkoffie Drankje = duidelijk Bevoorradingspakket = een sandwich en een banaan? Apero = duidelijk Late lunch = supervaag Helemaal niet mijn bedoeling om bt. aan te vallen. Ik weet hoeveel werk daarin kruipt en 1x was genoeg met een drukke job als je alles alleen moet doen. Ik zei alleen dat het niet duidelijk was. Bij bt. is het misschien super maar ik heb al anders ervaren dus als mensen vaag blijven ga ik er meestal niet meer op in. Je mag hier echt niets meer zeggen want iedereen voelt zich meteen aangevallen. I.p.v. eens na te denken en in te zien dat het misschien anders kon. 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 1 uur geleden, Simoni zei: Luxury Leads is ook een 500€ Elke cent waard wel met zo'n goed roadbook 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 29 augustus 2019 Geplaatst: 29 augustus 2019 Tot wanneer kan er ingeschreven worden? Start is echt achter mijn deur. Maar ik zit met enkele andere zaken thuis die ik nog gedaan moet krijgen. Moet de auto blinken of is blinken op een foto ook goed? Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 29 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2019 Wees gerust @dragonfly, ik kan wel tegen een beetje opbouwende kritiek. Het tijdstip van aanvang is inderdaad onvoldoende duidelijk in onze communicatie. De inhoud van de dag lijkt me dan wel weer voldoende duidelijk, alles in detail meegeven kunnen we immers (nog) niet 1 uur geleden, gewoon ik zei: Tot wanneer kan er ingeschreven worden? Start is echt achter mijn deur. Maar ik zit met enkele andere zaken thuis die ik nog gedaan moet krijgen. Moet de auto blinken of is blinken op een foto ook goed? Eventbrite inschrijvingen sluiten woensdag denk ik maar we moeten aan de eindlocatie pas zaterdag de definitieve telling doorgeven dus laat me gerust een berichtje mocht je last-minute nog willen deelnemen De blinkgraad van je auto is vooral iets waarmee je zelf tevreden moet zijn Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 30 augustus 2019 Geplaatst: 30 augustus 2019 Het ziet er wijs uit... maar verjaardagsfeest voor onze zoon die dag. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 30 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2019 37 minuten geleden, Ugeken zei: Het ziet er wijs uit... maar verjaardagsfeest voor onze zoon die dag. Dit lijkt me nochtans een schoon cadeau voor uw zoon! Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 30 augustus 2019 Geplaatst: 30 augustus 2019 Helaas, hij wil bowlen! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.