Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag lieve forummertjes,

Voor de eerste keer ooit gaan we naar Noord-Frankrijk met Openroads :party:
Ik kan al meteen zeggen: nee, we gaan niet over de D940 gaan rijden tussen Sangatte en Bologne-Sur-Mer. Voor cliché's moet je niet bij Openroads zijn ? Bovendien is het een absolute kutbaan tussen april en oktober omwille van onze goeie vriend Jean D'Armerie en het feit dat half nederland er moet zijn met zijn caravan.

Dualiteit is het kernwoord voor deze rondrit. We beginnen in Heuvelland op 1 kilometer van de Franse grens en steken deze dan meteen over. Het landschap is daar vergelijkbaar met de Polderrit: denk single track, bochtiger dan Zeeland, af en toe een tweevaksbaan. Vertrouwde wegtypes dus voor de liefhebber van de westhoek.
Halfweg echter zien we een verandering in landschap met meer glooiing in het landschap, grotere wegen en een occassioneel dorpje. De terugweg is dan weer meer zoals de Polderrit. Twee rondritten voor de prijs van één dus.

8EDA16E843DFBE9CEFAEC44CEE84825B.jpg

Inschrijven kan via deze link:

https://www.openroads.be/2022/noordfrankrijk/

Voor de mensen die nog Zeeland Classic of Noord-Frankrijk tegoed hebben: jullie hebben allemaal een mail gekregen dit weekend, met daarin een persoonlijke link om aan te geven of je komt of niet. Gelieve die in te vullen, ook als je niet komt. En als je wel komt, zeker niet opnieuw inschrijven en betalen ?

Hopelijk tot op de rondrit ?
PJH

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
17 minuten geleden, PJH zei:

Voor de mensen die nog Zeeland Classic of Noord-Frankrijk tegoed hebben: jullie hebben allemaal een mail gekregen dit weekend, met daarin een persoonlijke link om aan te geven of je komt of niet. Gelieve die in te vullen, ook als je niet komt. En als je wel komt, zeker niet opnieuw inschrijven en betalen ?

Hopelijk tot op de rondrit ?
PJH

Kan je eens zien of ik ook in die lijst sta? Ongeacht, ik schrijf me in!

Geplaatst:

Verdorie, op weekend dan naar NL ?

Geplaatst:
45 minuten geleden, Balleke zei:

Verdorie, op weekend dan naar NL ?

De Zeeland Classic was vorig weekend é manneke!

Geplaatst:

Je weet er de data wel uit te kiezen dit jaar, ook voor deze ben ik helaas al bezet :noparty: Zal wel weer dik in orde zijn, enjoy!

Geplaatst: (aangepast)

Ik had me ingeschreven via je eerdere mail met link om tegoed op te gebruiken. heb geen bevestigingsmail gekregen maar ik vermoed dat het in orde is?

aangepast door Liquid Li0n
Geplaatst:

Ook wel interesse om deze te doen, maar die zondag al verplichtingen...

Geplaatst:
29 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Ik had me ingeschreven via je eerdere mail met link om tegoed op te gebruiken. heb geen bevestigingsmail gekregen maar ik vermoed dat het in orde is?

Daar zit geen bevestiging op idd ? Is geen nieuwe inschrijving dus mijn betaalsysteemke komt daar niet tussen. Maar 't is idd goed!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Trouwens, is er dit jaar een AM ardennenrit? Hebben we daar anders al een datum voor? Dan kan ik die mogelijks eens proberen vrij te houden :D

Geplaatst:

Heerlijk. Even kijken of ik een co-piloot vind :inlove:

Geplaatst:

Verdorie, kan niet die dag ? 

• Omhelzing 1
Geplaatst:

Ons gaat het nog es lukken, dus ingeschreven met de Yaris (non hybrid ?)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Aanwezig ?

geen hybride maar wel een groene ?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Betaald! En aanwezig met de Cayman, wel nog geen co piloot maar treintje rijden is ook niet erg ?

Geplaatst:

wooow, de max!

Geplaatst:

Ik kijk thuis nog even de agenda na, maar co-piloteren zou me niet tegensteken

Geplaatst:
34 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

wooow, de max!

Kom jij ook?

Geplaatst:
4 uren geleden, Krikkie zei:

Kom jij ook?

Aangezien er geen familiefeest is, zou dat zomaar eens kunnen. Maar eerst eens deftig inschrijven. Zal sowieso ook zonder Copi zijn, heb ik met de E28 ook nog gedaan.

Geplaatst:
Op 26/4/2022 om 15:50, Naish zei:

Trouwens, is er dit jaar een AM ardennenrit?

Ik heb de vraag al een paar keer gekregen. Ik ben het momenteel aan het bekijken en wil asap beslissen.

Vorig jaar was een redelijke tegenvaller en dit jaar heb ik enorm veel pech gehad waardoor het nu al een rampjaar is voor Openroads. Daarom is de kalender ook zo leeg, ik ben massas recurrente klanten kwijt dus ik moet volop verkopen nu ? En terwijl ik dat probeer, steek ik wat kleinere ritten samen ? Maar die mogen wel niet verlieslatend zijn natuurlijk....

• Vind ik leuk 1
  • Omhelzing 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, PJH zei:

Ik heb de vraag al een paar keer gekregen. Ik ben het momenteel aan het bekijken en wil asap beslissen.

Vorig jaar was een redelijke tegenvaller en dit jaar heb ik enorm veel pech gehad waardoor het nu al een rampjaar is voor Openroads. Daarom is de kalender ook zo leeg, ik ben massas recurrente klanten kwijt dus ik moet volop verkopen nu ? En terwijl ik dat probeer, steek ik wat kleinere ritten samen ? Maar die mogen wel niet verlieslatend zijn natuurlijk....

Tegenvaller op vlak van opkomst?

Geplaatst:
2 minuten geleden, PJH zei:

Als ik met iets kan helpen?

Geplaatst:
3 minuten geleden, Maverick zei:

Tegenvaller op vlak van opkomst?

Klopt

2 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Als ik met iets kan helpen?

Inschrijven! :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, PJH zei:

Klopt

Inschrijven! :D

prijs x2 dan heb je maar half zoveel volk nodig :D

Geplaatst:
11 minuten geleden, PJH zei:

Er staat niets in de kalender, nu is het over drie weken deze rit… dat is voor mij (en denk niet dat ik de enige ben) te kort dag..

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid