Ga naar inhoud

Oude regenband

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 hours ago, gTa said:

Dit laat me nog altijd niet los :lolz:

Heel af en toe komt mijn brein weer op deze (voor mijn part nog steeds onvoldoende beantwoorde) vraag terug.

Ik WIL en MOET dat terugvinden.

@Bompa gaat helpen door in zijn oude magazines te snuisteren.
Nu, ik herinner me dat als een Duits product van toen (ik kan me vergissen) en vooral de reclames herinner ik me in 't Duits.
Dus in de AG gaat ge dat niet terugvinden, bompa.

Ofwel was het toch de Goodyear Aquatred, en laat jullie geheugen jullie in de steek :D 

Geplaatst:
11 uren geleden, Bompa zei:

Oei, nee.

Ik heb dat nooit gekocht of gelezen, Auto Motor und Sport.  Dat laatste woordje was er sowieso al te veel aan, en dat Duits ook :D

En het zegt me bijgevolg ook niks. Ik ken m'n collectie redelijk goed, maar er komt niets voor me.

Ik heb zo mijn Duits beginnen leren toen ik 10-11 jaar was. In de Duitse pers had je steeds de scoops. In de Belgische pers hadden ze dat niet. Zij waren ofwel te klein om voor de fotos te betalen of de redactie werd geleid door linkse rukker, Tony Verhelle, die principieel die fotografen dat geld niet wou betalen want hij vond dat teveel vergeleken met zijn ambtenarenloon. 

Ik herinner me die bladen te zitten lezen achterin de auto op weg naar Zuid Frankrijk (geen tablets in die dagen) met het Duits-Nederlands zakwoordenboek erbij. 

Good old days toen je nog leerde je plan te trekken en te werken.

51 minuten geleden, Capitol zei:

Jein.

Dit was inderdaad een band in die trend, maar deze Goodyear had gewoon een deftige V in het midden. 

De band die ik zoek had letterlijk een groef in het midden van zo een 2cm (vlak, niet in V).

Ga deze avond zelf ook wat zoeken.

Geplaatst:
20 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ofwel was het toch de Goodyear Aquatred, en laat jullie geheugen jullie in de steek :D 

Op 21/9/2020 om 16:45, gTa zei:

Door dit nog een keer door te lezen, ga ik toch wel weer aan 't twijfelen of het toch niet de Aquatred was, zoals Frekkel zei.

PneuStore - Propaganda do pneu Aquatred da Goodyear em... | Facebook

Maar dan toch ook weer niet: er was nog iets anders, nog wat extremer dan dit.

Ik denk dat ik binnenkort wel met 't antwoord kom, heb een hulplijn ingeschakeld. :D 

Ik zat net hetzelfde te denken maar nu het topic gefreshed is, zie ik dat je het al vond.

Geplaatst:
Op 21/9/2020 om 18:10, gTa zei:

Op 21/9/2020 om 18:14, gTa zei:

Dat is ‘em, @gTa!!

Merci!

Geplaatst:

Komt ook 't dichtst bij mijn herinnering.

De Aha-Erlebnis blijft evenwel uit. Maar bij jou niet, dus: case closed! :D

Geplaatst:

Pippo, ik ben echt content dat je dat vond, @gTa. Top speurwerk.

Ze zouden jou bij de politie goed kunnen gebruiken! :D 

(sjorry)

Echt tof dat je dat vond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in