PJH 21.017 Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Het is weer zo ver Ook dit jaar trekken we Zeeland opnieuw in om het Openroads seizoen op gang te trekken. Zoals jullie van mij gewoon zijn gaan we voor verlaten wegen, een leuke tussenstop en een traject vol mooie plekjes Vertrekken doen we bij Karting Yeti in Eeklo, waarna we met een eenvoudig roadbook Zeeland verkennen. Iets over halfweg kunnen jullie even pauzeren met een drankje, waarna jullie opnieuw kunnen genieten van de kleine wegen die Zeeland rijk is. Zo'n 190 kilometer laten komen jullie opnieuw aan bij Karting Yeti waar het roadbook eerder begon. Indien je copiloot op eigen kracht naar de rondrit komt, kan deze zijn wagen laten staan op de parking van Karting Yeti en deze na afloop terug oppikken. Inschrijven via: https://www.openroads.be/2020/zeelandclassic/ Groeten, PJ 4 Quote
Baiden 522 Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Ingeschreven. Handig dat je nu ineens kan betalen. Dit jaar sowieso géén dubbele boeking! 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 26 januari 2020 Auteur Geplaatst: 26 januari 2020 3 minuten geleden, Baiden zei: Handig dat je nu ineens kan betalen. Thanks. Ik hoop dat alles goed gaat, toch wel wat stress voor Quote
jvc 543 Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Gelukkig nog vrij deze dag, nu nog een copiloot vinden 1 Quote
Thibaut De Winter 174 Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Ingeschreven. Looking forward! 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 27 januari 2020 Auteur Geplaatst: 27 januari 2020 20/50 momenteel. Wel cool als je meteen weet dat dat betaalde deelnemers zijn Quote
Milton1 168 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Straks bekijken... hou m'n plaats even bij aub Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 27 januari 2020 Auteur Geplaatst: 27 januari 2020 Omdat nog niet alles vast ligt kondig ik de rest nog niet aan, maar ik wil hier toch al even vermelden dat: - Ardennenrit: 28/6 - Noord Frankrijk: 18/10 5 Quote
Luv4DLM 1.279 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Omdat nog niet alles vast ligt kondig ik de rest nog niet aan, maar ik wil hier toch al even vermelden dat: - Ardennenrit: 28/6 - Noord Frankrijk: 18/1018/10 is genoteerd! Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk 1 Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Noord frankrijk ingeschreven voor de Zeeland classic....auto zal afhangen van het weer... 1 Quote
jvc 543 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 22 uren geleden, jvc zei: Gelukkig nog vrij deze dag, nu nog een copiloot vinden Copiloot gevonden en betaald! 1 Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Wij zijn niet in ‘t land dan, anders heel graag 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 1 uur geleden, PJH zei: Omdat nog niet alles vast ligt kondig ik de rest nog niet aan, maar ik wil hier toch al even vermelden dat: - Ardennenrit: 28/6 - Noord Frankrijk: 18/10 Zeelandrit bij deze ingeschreven met mijn dochter Ardennenrit mogelijks met de zoon Kan je iets meer vertellen over de Noord-Frankrijkrit? Regio onder West-Vlaanderen veronderstel/vrees ik? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 27 januari 2020 Auteur Geplaatst: 27 januari 2020 5 minuten geleden, msxx zei: Kan je iets meer vertellen over de Noord-Frankrijkrit? Regio onder West-Vlaanderen veronderstel/vrees ik? Dat wordt een beetje een probeersel. Soort animocheck of het eens iets cooler mag zijn. De start/finish zal in Watou zijn bij Bar Bernard waar we een drankje nuttigen 's middags, en 's avonds aan tafel gaan voor een leuk diner met foodpairing ivm de producten die de brouwerij maakt. De tussenstop zal Chateau Tilques zijn. Zet die twee uit op Google maps, en dan weet je wat de regio +- zal zijn. De Ardennenrit zal starten in Arlon, Luxemburg aandoen en eindigen bij de BBQ zoals altijd. Beide worden top. Ik vermoed dat de Ardennenrit AM only zal worden terwijl de rest allemaal publiek is (maar hier eerst zijn aankondiging krijgt). Verder twijfel ik om de stap eindelijk eens te zetten, en in september een weekend in de vogezen te doen. Alleen is dat momenteel enkel een twijfel, gezien ik helaas nog altijd geen risico's kan nemen met de moneys. 4 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 24 minuten geleden, PJH zei: Dat wordt een beetje een probeersel. Soort animocheck of het eens iets cooler mag zijn. De start/finish zal in Watou zijn bij Bar Bernard waar we een drankje nuttigen 's middags, en 's avonds aan tafel gaan voor een leuk diner met foodpairing ivm de producten die de brouwerij maakt. De tussenstop zal Chateau Tilques zijn. Zet die twee uit op Google maps, en dan weet je wat de regio +- zal zijn. De Ardennenrit zal starten in Arlon, Luxemburg aandoen en eindigen bij de BBQ zoals altijd. Beide worden top. Ik vermoed dat de Ardennenrit AM only zal worden terwijl de rest allemaal publiek is (maar hier eerst zijn aankondiging krijgt). Verder twijfel ik om de stap eindelijk eens te zetten, en in september een weekend in de vogezen te doen. Alleen is dat momenteel enkel een twijfel, gezien ik helaas nog altijd geen risico's kan nemen met de moneys. Benieuwd naar de uitgewerkte versie Quote
Goesting 431 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Ingeschreven! Heb wel nog geen e-mail gehad, wat vroeger meteen het geval was? Van PayPal wel bevestiging gehad. Ik kijk ook uit naar de rit in Noord-Frankrijk. Een streek die wat potentieel zou moeten hebben, en toch onderbelicht is. Laten we vooral duimen voor goed weer op die datum. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Co-piloot is zijn dagplanning aan het omgooien atm, en dan ook inschrijven Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Ingeschreven! Piloot + copiloot. Het zal met een Porsche 911 zijn. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 28 januari 2020 Geplaatst: 28 januari 2020 Ja lap, zit normaal in de ardennen den 19e... Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 28 januari 2020 Auteur Geplaatst: 28 januari 2020 12 uren geleden, Goesting zei: Ingeschreven! Heb wel nog geen e-mail gehad, wat vroeger meteen het geval was? Van PayPal wel bevestiging gehad. Vroeger kreeg je meteen een mail met de betalingsgegevens inderdaad, maar die is nu niet meer nodig gezien je de betaling online doet. Van zodra het aangekomen is zul je wel nog een mail ontvangen met een overzicht en daarbij ook je factuur. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.