Ga naar inhoud

Openroads - Zeeland Classic - 19/04/2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 uren geleden, PJH zei:

Dat wordt een beetje een probeersel. Soort animocheck of het eens iets cooler mag zijn.

De start/finish zal in Watou zijn bij Bar Bernard waar we een drankje nuttigen 's middags, en 's avonds aan tafel gaan voor een leuk diner met foodpairing ivm de producten die de brouwerij maakt. De tussenstop zal Chateau Tilques zijn. Zet die twee uit op Google maps, en dan weet je wat de regio +- zal zijn.

De Ardennenrit zal starten in Arlon, Luxemburg aandoen en eindigen bij de BBQ zoals altijd.

Beide worden top. Ik vermoed dat de Ardennenrit AM only zal worden terwijl de rest allemaal publiek is (maar hier eerst zijn aankondiging krijgt).

Verder twijfel ik om de stap eindelijk eens te zetten, en in september een weekend in de vogezen te doen. Alleen is dat momenteel enkel een twijfel, gezien ik helaas nog altijd geen risico's kan nemen met de moneys.

Daarmee zal je wel over kassel ook passeren zeker :D

Geplaatst:

Ook ingeschreven en de andere 2 data in mijn agenda gezet. Maar weet je wat leuk zou zijn, dat je na de betaling de optie krijgt om de afspraak in je google agenda te kunnen importeren.

Ik ben alvast weer in volle verwachting, zelfs als ik geen co vind. Hopelijk 3 dagen prachtig weer!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ingeschreven en betaald! Looking fwd with ma rwd! 

Geplaatst:

35/50, niet te lang twijfelen is de boodschap :)

Geplaatst:

Ik kan helaas niet... Pas terug van Spanje dat weekend, dochter op scoutskamp en hebben de zondag een communie waarvoor we al toegezegd hebben...

Ging deze komen doen met de 356 :(

ARD komt ook niet goed uit, maar dat probeer ik te fiksen en dat zal met de 911 zijn want te ver met de oldie...

Die in noord frankrijk probeer ik dan met de 356 :D

Geplaatst:

2 op 3 is nog altijd geslaagd!

Geplaatst:

Betaald. Zal op yokohama's komen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 28/1/2020 om 10:44, PJH zei:

Vroeger kreeg je meteen een mail met de betalingsgegevens inderdaad, maar die is nu niet meer nodig gezien je de betaling online doet. Van zodra het aangekomen is zul je wel nog een mail ontvangen met een overzicht en daarbij ook je factuur.

Hoe lang duurt het voor je een mail krijgt? Ik heb maandag betaald maar heb nog niks gekregen :(

Geplaatst:

Het zal langer duren dan vroeger. Dat shop-systeem kost niet alleen geld, maar stuurt zijn bedragen ook slechts één keer door naar mij op vaste tijdstippen.

In de toekomst zal dat wel veranderen naar quasi instant, want dat systeem is blijkbaar ook in staat om de status te updaten van zodra je de betaling doet (dus nog voor ze naar mij storten), maar dat stukje code moet ik nog schrijven :)

1e rondrit dat ik het nu gebruik, dus het heeft wat kleine groeipijnen. Ik zie wel dat je betaling ok is :)

Jij en 41 anderen trouwens.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik zou graag inschrijven, maar ik wacht de diagnose van mijn balansassen en de compressietest van de mijn ragkrel nog af. 

Geplaatst:
5 uren geleden, PJH zei:

Het zal langer duren dan vroeger. Dat shop-systeem kost niet alleen geld, maar stuurt zijn bedragen ook slechts één keer door naar mij op vaste tijdstippen.

In de toekomst zal dat wel veranderen naar quasi instant, want dat systeem is blijkbaar ook in staat om de status te updaten van zodra je de betaling doet (dus nog voor ze naar mij storten), maar dat stukje code moet ik nog schrijven :)

1e rondrit dat ik het nu gebruik, dus het heeft wat kleine groeipijnen. Ik zie wel dat je betaling ok is :)

Jij en 41 anderen trouwens.

goed om weten want heb ook nog geen mail gekregen, ook niet in spam.

dus reeds 42 betalende deelnemers! knap. hopelijk geraak je aan 50 excl reservelijst

Geplaatst:

@PJH Hoe kan ik betalen wanneer ik 2 passagiers heb? ? Ik kan maar max eentje aanvinken.

Geplaatst:

Oeps :D

Ik ga nu het formulier niet meer veranderen gezien we bijna volzet zijn, dus schrijf maar gewoon over op BE29 3630 2848 1664  en dan zie ik het wel verschijnen :) I'll see to it dat het in orde komt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, PJH zei:

Oeps :D

Ik ga nu het formulier niet meer veranderen gezien we bijna volzet zijn, dus schrijf maar gewoon over op BE29 3630 2848 1664  en dan zie ik het wel verschijnen :) I'll see to it dat het in orde komt.

Done ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

heb zonet de bevestigingsmail gekregen, al zat hij wel in de spamfolder. van 28/01 tot 01/02

Geplaatst:

1e van de maand, dus ze zullen hun gegevens gepushed hebben :)

Geplaatst:

Ingeschreven, en eventueel nog plaats vrij voor Co.

Geplaatst:
23 uren geleden, Riskitalltowin zei:

Ik zou graag inschrijven, maar ik wacht de diagnose van mijn balansassen en de compressietest van de mijn ragkrel nog af. 

Onderste balansas staat krom ☹️, compressie is in orde ?

Geplaatst:

Nog 5 plaatsjes :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 29/1/2020 om 21:48, Naish zei:

Ik kan helaas niet... Pas terug van Spanje dat weekend, dochter op scoutskamp en hebben de zondag een communie waarvoor we al toegezegd hebben...

Ging deze komen doen met de 356 :(

ARD komt ook niet goed uit, maar dat probeer ik te fiksen en dat zal met de 911 zijn want te ver met de oldie...

Die in noord frankrijk probeer ik dan met de 356 :D

waar vind ik info over die in Noord-Frankrijk ? Ik vind er niks over op de website ?

Geplaatst:

Eén tegelijk, chill, rustig :D

Edit: nog 2 plaatsjes voor ZLC beschikbaar :)

• Whut?! 1
Geplaatst:
Op 5/2/2020 om 11:01, PJH zei:

Eén tegelijk, chill, rustig :D

Edit: nog 2 plaatsjes voor ZLC beschikbaar :)

nog 2 plaatsjes en je hebt ineens 50 betalende auto's! dat is wel een goed systeem tov vroeger!

Geplaatst:

Nog éééééééntje.

En we doen ons best om continue te verbeteren. Niet enkel op vlak van rondritten maar ook alles er rond :)
Blijkbaar geeft mijn online betalingdinges van bepaalde banken geen gegevens door, dus nu heb ik ne mail of 10 moeten sturen om naar het adres te vragen wat verplicht is op een factuur :facepalm:
Volgende keer dus ook adres opgeven bij inschrijving, dan is dat ook weer van de baan.

Volgende stap is dan misschien eenmalig registreren en daarna gewoon inloggen en inschrijven met een enkele klik...

Geplaatst:

en dan misschien ook die add to google calendar optie :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid