Ga naar inhoud

Openroads - Zeeland Classic - 19/04/2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

veeleisend publiek :silly:

• Grappig 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Liquid Li0n zei:

en dan misschien ook die add to google calendar optie :P 

wie gebruikt er nu ook google ?

Geplaatst:
44 minuten geleden, Maverick zei:

wie gebruikt er nu ook google ?

Outlook mag ook hoor

Geplaatst:

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Godmiljaar, te laat. Als er iemand afhaakt, let me know! Vorig jaar toen ook niet geraakt omdat de DIV toen te traag was met de platen op te sturen voor de Exige ?

Geplaatst:
18 uren geleden, Denthrax zei:

Godmiljaar, te laat. Als er iemand afhaakt, let me know! Vorig jaar toen ook niet geraakt omdat de DIV toen te traag was met de platen op te sturen voor de Exige ?

hopelijk is er een reservelijst aangemaakt door PJH want er vallen er altijd last minute nog wel af.

Geplaatst:

Wegvallen kan niet meer. Je betaling is gedaan en komt niet meer terug ;)

Edit: voor een forummer kan ik mss wel nog een plaats extra bijmaken, maar dat moet ik nog bekijken

Geplaatst:
19 uren geleden, Denthrax zei:

Moet wel lukken, vorig jaar ook uitverkocht maar uiteindelijk best nog wel wat mensen afgevallen.  @PJH regel dat eens.

Geplaatst:

En voor een Lotus doet hij wel een efforke

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wij zijn geheel onpartijdig.

Geplaatst:
Wij zijn geheel onpartijdig.

Kan ik me best voorstellen: je maakt geen ondérscheid tussen een Evora, Exige of Elise
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
47 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Kan ik me best voorstellen: je maakt geen ondérscheid tussen een Evora, Exige of Elise*

*indien 3-pedaals.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@PJH moest er nog een plaats vrijkomen zou ik ook nog willen inschrijven. Ik heb wat te lang gewacht... 

Geplaatst:
Op 27/1/2020 om 20:23, PJH zei:

Dat wordt een beetje een probeersel. Soort animocheck of het eens iets cooler mag zijn.

De start/finish zal in Watou zijn bij Bar Bernard waar we een drankje nuttigen 's middags, en 's avonds aan tafel gaan voor een leuk diner met foodpairing ivm de producten die de brouwerij maakt. De tussenstop zal Chateau Tilques zijn. Zet die twee uit op Google maps, en dan weet je wat de regio +- zal zijn.

De Ardennenrit zal starten in Arlon, Luxemburg aandoen en eindigen bij de BBQ zoals altijd.

Beide worden top. Ik vermoed dat de Ardennenrit AM only zal worden terwijl de rest allemaal publiek is (maar hier eerst zijn aankondiging krijgt).

Verder twijfel ik om de stap eindelijk eens te zetten, en in september een weekend in de vogezen te doen. Alleen is dat momenteel enkel een twijfel, gezien ik helaas nog altijd geen risico's kan nemen met de moneys.

Meer info ivm Vogezen? 

• 2 weken later...
Geplaatst:
49 minuten geleden, PJH zei:

https://www.openroads.be/2020/vosges/

Beetje een late reply, maar hier is de info :)
Binnenkort topic.

ziet er goed uit, maar aan 950/man krijg ik niet uitgelegd because pauper...

succes alvast Pieter-Jan

Geplaatst:

wat is het aantal voor beperkte plaatsen? 

Geplaatst:
5 uren geleden, Liquid Li0n zei:

wat is het aantal voor beperkte plaatsen? 

Die vraag begrijp ik niet.

Maar 10 auto's, en 1200 euro btwi als je alleen bent.

Geplaatst:
1 uur geleden, PJH zei:

Die vraag begrijp ik niet.

Maar 10 auto's, en 1200 euro btwi als je alleen bent.

ik zie dat je nu een eigen topic hebt maar zal de vraag hier nog even stellen, of een mod moet alles van de vogezen maar naar je topic verplaatsen

Ik bedoel: er staat plaatsen zijn beperkt. Dus hoeveel plaatsen zijn er dan? Ik vermoed niet dat dit is zoals bij de namiddagritten (zoals zeeland en ardennen) waar je +- met 100 deelnemers zit (+- 50 auto's)

Geplaatst:

Er is plaats voor 10 wagens/20 man.

Ik wil graag klein beginnen omdat ik echt wil kunnen praten met de deelnemers, zien hoe zij het ervaren, bijsturen indien nodig en ook om het iets makkelijker te maken voor mezelf. Bovendien zijn de grote hotels in de vogezen niet dik gezaaid, of ze zijn "op zijn frans" en serieus ouderwets. Het was nu al niet makkelijk om iets charmants te vinden :)

Bovendien heb ik een bak stress :D dus niet te zot doen om te beginnen.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
8 uren geleden, Stephane zei:

ziet er goed uit, maar aan 950/man krijg ik niet uitgelegd because pauper...

succes alvast Pieter-Jan

Idem..

Geplaatst:

De datum is onder voorbehoud nog vrij hier. Ik stel me dan ook kandidaat om te co'en bij iemand :) 

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Polygoon mocht je nog interesse hebben, heb ik eventueel nog een plaatje vrij voor een co. 

Ik rij dan met een E30. Afhankelijk waar in Antwerpen je woont, kunnen wij vlakbij afspreken.  

Geplaatst:
1 uur terug, fuxhound zei:

@Polygoon mocht je nog interesse hebben, heb ik eventueel nog een plaatje vrij voor een co. 

Ik rij dan met een E30. Afhankelijk waar in Antwerpen je woont, kunnen wij vlakbij afspreken.  

Er is ondertussen nog iets tussengekomen, sorry!

Sowieso bedankt voor het voorstel, ik had het zeker aanvaard :) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid