Ga naar inhoud

2021 Roll Royce Ghost


Audi S8

Aanbevolen berichten

juist es geconfigureerd...ik ben klaar om te gaan bestellen zodra ik de bevestigingsmail heb dat de kruisjes correct waren :)

blijft toch mijn droom een Rolls Royce...met de optionele dikke lamswol matten 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideale auto om te tonen hoe rijk en beroemd je bent.

Voor de rest doet dat even veel met mijn emoties als een druppel water in de zee.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ideale auto om te tonen hoe rijk en beroemd je bent.

dat kan je van elke auto zeggen die meer te bieden heeft dan 4 wielen en een stuur....Ik kreeg zelf de opmerking "amai chique meneer" toen ik een oude Lancia Dedra van charme 120000 fr kocht toen ik een jaar of 25 was.😃

Dat het niet ieders cup of tea is is andere koek, de ene droomt van een luxewagen, de andere van een supersportieve wagen, de andere van een oude oldtimer....Ik begrijp dat het de jouwe niet is, maar de mijne is het wel....als het mag he 😇

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, berengun said:

dat kan je van elke auto zeggen die meer te bieden heeft dan 4 wielen en een stuur....Ik kreeg zelf de opmerking "amai chique meneer" toen ik een oude Lancia Dedra van charme 120000 fr kocht toen ik een jaar of 25 was.😃

Dat het niet ieders cup of tea is is andere koek, de ene droomt van een luxewagen, de andere van een supersportieve wagen, de andere van een oude oldtimer....Ik begrijp dat het de jouwe niet is, maar de mijne is het wel....als het mag he 😇

 

Nee. @binnenmuisarchitekt heeft gesproken.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe bak maar natuurlijk als je echt wil uitpakken is het een Phantom natuurlijk. Spijtige is dat je vaak ziet dat het BMW is in de zin van infotainment en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid