Ga naar inhoud

[TK] BMW E91 318d


kris

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een andere wagen en daarom zet de touring alvast op het forum te koop. De reden dat ik wil verkopen is omdat ik te weinig kilometer rijdt voor een diesel. Nu dat ik tot dat besef ben gekomen, heb ik besloten om een benzine aan te schaffen. Ik ben 2de eigenaar van wagen. De touring komt origineel uit Duitsland en is daar steeds onderhouden geweest bij een officiële BMW concessie houder. Sinds dat de wagen in mijn bezit is, wordt hij onderhouden bij PSG. (Facturen ter inzage)Opties:- Elektronische klimaatregeling 2 zones- PDC achteraan- Navigatie Professional- ISOFIX- 4 elektrische ramen- Boordcomputer - Multifunctioneel stuurAchterbumper en klinken zijn recent gespoten. De bumper is gespoten omdat er iemand had tegen geschaafd op een parking en de klinken omdat deze origineel niet in kleur stonden. Verder heeft de wagen enkele weken geleden nog een detail beurt genoten. (wassen/kleien/polieren grof/polieren licht/glazen/wax)Zoals eerder vermeld is de auto steeds bij PSG onderhouden geweest. Op tijd en stond alles dat vervangen moest worden, laten doen. Recent nog nieuwe remblokken laten plaatsen. Wagen is blanco gekeurd. Enkel bijgeleverd attest van verlaagd voertuig. Veranderingen:- EBC Yellow Stuff remblokken rondom- ATE Blue brake fluid- BMW Performance veerpootbrug- BMW Performance vitesse pook (origineel beschikbaar)- 12 mm Spacers achteraan- Weitec Hicon GT schroefset (touring is gekeurd met de ophanging/alle nodige attesten inbegrepen)- Style 162 velgen met Dunlop Sportmaxx TT waarvan 1 velg met wat borduurschade (originele stalen 16" velgen ook beschikbaar) Banden van beide sets zijn nog goed. - Skytune uitlaat sierstuk (OEM look)Kilometers:- 154.xxx kmWagen wordt verkocht met keuring voor verkoop. Liefst zou ik de touring verkopen zoals hij nu staat maar kan eventueel over gesproken worden. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=201289565&sbs=HomeVoor info kan je me een PM sturen of mailen via kris_rooses@hotmail.com of via telefoon 0486/35.61.13

aangepast door kris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hing die nummerplaat vroeger niet op een E30?

Succes met de verkoop!

Nummerplaat hing vroeger inderdaad op een E30. Ik zat vroeger ook op het E30.be forum.

Greetz ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Erg vreemd dat deze niet sneller verkocht geraakt.

Markt van de E9x lijkt redelijk kalm op dit moment.

Markt is blijkbaar heel kalm! Nu juist dat ik een andere op het oog heb natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al veel reactie?

Succes in elk geval!

Eigenlijk nog niet al te veel reactie gekregen. Snap het niet goed, ik denk toch dat ik er geen monsterlijk hoog bedrag voor vraag???

Greetz ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch al aardig wat kilometers, niet extreem dik in de opties, de aanpassingen die gebeurd zijn, zijn mooi, maar kosten ook geen fortuinen.

En vooral, een overaanbod aan E91!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch al aardig wat kilometers, niet extreem dik in de opties, de aanpassingen die gebeurd zijn, zijn mooi, maar kosten ook geen fortuinen.

En vooral, een overaanbod aan E91!

Ik vraag er dan ook geen fortuinen voor. En als je volgeladen met opties wil dan zal je wel wat meer moeten neertellen. KM snap ik niet wat het probleem. De auto is van 6/2006, dus de km zijn niet overdreven. En daarbij zijn ze ook allemaal verantwoord in de onderhoudshistorie. Aanpassingen kosten inderdaad geen fortuinen maar wel genoeg.

Ophanging = 950 EUR

Velgen en banden = 1250 EUR

Veerpootbrug = 200 EUR

Vitessenpook = 100 EUR

Dan zitten we al een 2500 EUR enkel voor die dingen. Rekening houdend daarmee denk ik niet dat mijn prijs overdreven is.

Greetz ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Staat die nog te koop?

collega van mij is dringend opzoek naar een andere wagen omdat de hare het heeft begeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid