Jump to content
Sign in to follow this  
BMWMB

2021 BMW i3 berline

Recommended Posts

Balleke    192
Balleke
2 minutes ago, ir_fuel said:

Misschien moet je zelf lezen wat je schrijft voor je mensen beschuldigt van belachelijke uitspraken te doen. Ik zie nergens het woord "in dat segment" staan, al om te beginnen.

Als ik het over gelijk welke auto in gelijk welke categorie had, dan had ik wel in een ander topic gereageerd.. Je zou toch ook de eerste zijn die twijfelt tussen een premium berline, een hatchback of een supermini als je een auto zoekt die bij je past, sure.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
1 minute ago, Balleke said:

Als ik het over gelijk welke auto in gelijk welke categorie had, dan had ik wel in een ander topic gereageerd..

Goed geprobeerd :D 

1 minute ago, Balleke said:

Je zou toch ook de eerste zijn die twijfelt tussen een premium berline, een hatchback of een supermini als je een auto zoekt die bij je past, sure.

Ik ken er die twijfelden tussen een Range en een 911 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balleke    192
Balleke
3 minutes ago, ir_fuel said:

Ik ken er die twijfelden tussen een Range en een 911 ...

Ik ken er die het gewoon niet willen snappen of lastig willen doen en een topic vervuilen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel

Blijf je er maar proberen uit te lullen 😛 

1 hour ago, Balleke said:


Jij hebt duidelijk een ander beeld van hoe een auto er normaal uit ziet. De “look at me, I’m an eclectic car” accenten zijn op al die voorbeelden toch wel aanwezig.
De i3 sedan ziet er gewoon uit als een 3

Dit ging ook enkel over de D segmenter die niet in de lijst voorkwam zeker? 

:lol: 

Loss Losing GIF by Alcmaria Victrix

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balleke    192
Balleke
7 minutes ago, ir_fuel said:

Loss Losing GIF by Alcmaria Victrix

Ah 't is een wedstrijd? Het enige waar ik je gelijk kan in geven is de eGolf.

Voor de rest hoef je niet alles zo uit zijn context te trekken om autoritair over te komen hoor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeroen_M5    891
Jeroen_M5

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jenkins    1,542
Jenkins
Zojuist, Jeroen_M5 zei:

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Kan je dat eigenlijk wegspeccen, want dat trekt op niks vind ik... @Tommie @Phil @Stancke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,928
Phil

iX3 komt in België standaard zonder die blauwe accenten, je kunt ze wel kosteloos toevoegen.

  • Like 2
  • Thanks Friendly 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
berengun    380
berengun
8 uren geleden, BMWMB zei:


De wereld verandert, markten veranderen, om welke reden dan ook. Een slimme ondernemer ziet dat, en past tijdig zijn bedrijf aan.

Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden 😉

Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lotuzzz    10,748
Lotuzzz
3 uren geleden, Balleke zei:

Amaai, hoe ver kunnen we hier afdwalen omdat ik een positieve reactie geef over een auto.

Ik blijf erbij, in het D-segment is dit de enige auto die er normaal zal uitzien, bruikbaar is met een gezin en een deftige batterij op dit moment. Volwaardig 4/5 zitplaatsen, koffer en 74kwh..
vb. Een Tesla Model 3, ben ik echt fan van. Ik ben hier niet om te bashen op elektrische auto's hé.. Maar je gaat mij toch niet zeggen dat mensen die kopen omdat hij er mooi uit ziet en praktisch is..

Alle andere auto's die hier opgenoemd worden zijn een ander segment en hebben met de i3 berline totaal niets te zien. Als je het over een elektrische Merc C of Audi A4 zou hebben zou je vergelijking wat minder belachelijk overkomen @ir_fuel.

 

Graag terug on-topic

Al eens gezien wat ze met de iX3 uitgevreten hebben? Ik zou m'n hoop niet te hoog leggen. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
13 minutes ago, Lotuzzz said:

Al eens gezien wat ze met de iX3 uitgevreten hebben? Ik zou m'n hoop niet te hoog leggen. 

3-bmw-ix3-2020-fd-hero-rear.jpg?itok=GnR

Gelukkig is er plastidip :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
3 hours ago, Balleke said:

Voor de rest hoef je niet alles zo uit zijn context te trekken om autoritair over te komen hoor.

Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon ik    4,503
gewoon ik
12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ah wow, ik had de velgen nog niet gezien :lol:

BMWiX3gelekt.jpg

Gelukkig valt de grille niet op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lotuzzz    10,748
Lotuzzz

Het blauw is gratis optie maar dat is inderdaad nog lang niet alles. Soit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balleke    192
Balleke
Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Heeft het zo lang geduurd om mijn zin te begrijpen of waarde u koeien gaan melken?
  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMWMB    6,689
BMWMB
4 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Ik vrees ervoor ja. Ah ja, zo blij zijn ze bij BMW dat ze eindelijk eens een redelijk fatsoenlijke EV op markt kunnen brengen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMWMB    6,689
BMWMB
51 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Zeurpiet! @Balleke heeft gelijk. Ik kijk ook uit naar elektrische aandrijflijnen in de auto's die er vandaag zijn, en dan denk ik aan een A6/A7 of een E/CLS, of een 5,... en zelfs ook een klasse lager.  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
44 minutes ago, BMWMB said:

Zeurpiet! @Balleke heeft gelijk. Ik kijk ook uit naar elektrische aandrijflijnen in de auto's die er vandaag zijn, en dan denk ik aan een A6/A7 of een E/CLS, of een 5,... en zelfs ook een klasse lager.  

Heb je ondertussen nog niet door dat wat het beste werkt een nieuw platform ontwikkelen is, en dat een EV proberen te proppen in een bestaand model altijd slecht af loopt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
1 hour ago, Balleke said:


Heeft het zo lang geduurd om mijn zin te begrijpen of waarde u koeien gaan melken?

Mooi argument.

broken heart love GIF by NDR

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMWMB    6,689
BMWMB
Heb je ondertussen nog niet door dat wat het beste werkt een nieuw platform ontwikkelen is, en dat een EV proberen te proppen in een bestaand model altijd slecht af loopt?

Awel, simpel toch, een nieuw platform ontwikkelen en daar de bestaande carrosserie op monteren. How hard can it be?
  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
Just now, BMWMB said:


Awel, simpel toch, een nieuw platform ontwikkelen en daar de bestaande carrosserie op monteren. How hard can it be?

Ik zou eens gaan solliciteren bij BMW :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon ik    4,503
gewoon ik

Ik heb liever dat ze een andere carroserie ontwerpen bij bmw

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMWMB    6,689
BMWMB
Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden  Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

 

Het is toch wat ik bedoel. Een goede ondernemer ziet deze politieke druk, en beseft dat er geen weg meer terug is... Ofwel verander je snel, en dat kan je zelfs markt winnen en een voorsprong creëren, ofwel wacht je af, en ga je markt verliezen, ofwel doe je niks, en ga je failliet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ir_fuel    38,110
ir_fuel
9 minutes ago, BMWMB said:
2 hours ago, berengun said:
Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden emoji6.png Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

 

 

Read more  

Het is toch wat ik bedoel. Een goede ondernemer ziet deze politieke druk, en beseft dat er geen weg meer terug is... Ofwel verander je snel, en dat kan je zelfs markt winnen en een voorsprong creëren, ofwel wacht je af, en ga je markt verliezen, ofwel doe je niks, en ga je failliet.

Idd. Het is niet alsof ze volgend jaar in de EU gaan zeggen "oei, sorry, we waren mis, schroef de dieselproductie maar terug op!"

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • Tiep
      By Tiep
      Men maakte een EV-versie van de GLB (7-zitter) en de productpagina staat al live in DE.
      Enkele impressies (niets speciaals):





      Artikeltje: https://www.caranddriver.com/news/a36151518/2022-mercedes-benz-eqb-revealed/
    • Phil
    • Phil
      By Phil
      Munich. At today’s BMW Group Annual Conference the upcoming BMW i4 was revealed. “With its sporty looks, best in class driving dynamics and zero local emissions, the BMW i4 is a true BMW. It makes the heart of the BMW brand now beat fully electric,” said Pieter Nota, member of the Board of Management of BMW AG responsible for Customer, Brands, Sales.
      The BMW i4 is a fully electric 4 door Gran Coupé and will enter the market during the course of 2021, including a BMW M Performance model. Its refined balance of BMW typical sportiness, comfort and sustainable performance are unique in its segment.
      The BMW i4 model line will be available in different versions covering ranges of up to 590km (WLTP) and up to 300 miles* (EPA). With a power output of up to 390kW / 530HP the BMW i4 can accelerate from zero to 100km/h in around 4 seconds.
       



    • Soul
      By Soul
      https://www.bmwblog.com/2021/03/11/bmw-8-series-gran-coupe-spy-photos/
       
      &
       




      https://www.motorauthority.com/news/1131538_2023-bmw-8-series-gran-coupe-spy-shots
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions