Ga naar inhoud

2021 BMW i3 berline


BMWMB

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, ir_fuel said:

Misschien moet je zelf lezen wat je schrijft voor je mensen beschuldigt van belachelijke uitspraken te doen. Ik zie nergens het woord "in dat segment" staan, al om te beginnen.

Als ik het over gelijk welke auto in gelijk welke categorie had, dan had ik wel in een ander topic gereageerd.. Je zou toch ook de eerste zijn die twijfelt tussen een premium berline, een hatchback of een supermini als je een auto zoekt die bij je past, sure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Balleke said:

Als ik het over gelijk welke auto in gelijk welke categorie had, dan had ik wel in een ander topic gereageerd..

Goed geprobeerd :D 

1 minute ago, Balleke said:

Je zou toch ook de eerste zijn die twijfelt tussen een premium berline, een hatchback of een supermini als je een auto zoekt die bij je past, sure.

Ik ken er die twijfelden tussen een Range en een 911 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, ir_fuel said:

Ik ken er die twijfelden tussen een Range en een 911 ...

Ik ken er die het gewoon niet willen snappen of lastig willen doen en een topic vervuilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf je er maar proberen uit te lullen 😛 

1 hour ago, Balleke said:


Jij hebt duidelijk een ander beeld van hoe een auto er normaal uit ziet. De “look at me, I’m an eclectic car” accenten zijn op al die voorbeelden toch wel aanwezig.
De i3 sedan ziet er gewoon uit als een 3

Dit ging ook enkel over de D segmenter die niet in de lijst voorkwam zeker? 

:lol: 

Loss Losing GIF by Alcmaria Victrix

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ir_fuel said:

Loss Losing GIF by Alcmaria Victrix

Ah 't is een wedstrijd? Het enige waar ik je gelijk kan in geven is de eGolf.

Voor de rest hoef je niet alles zo uit zijn context te trekken om autoritair over te komen hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jeroen_M5 zei:

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Kan je dat eigenlijk wegspeccen, want dat trekt op niks vind ik... @Tommie @Phil @Stancke

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:


De wereld verandert, markten veranderen, om welke reden dan ook. Een slimme ondernemer ziet dat, en past tijdig zijn bedrijf aan.

Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden 😉

Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Balleke zei:

Amaai, hoe ver kunnen we hier afdwalen omdat ik een positieve reactie geef over een auto.

Ik blijf erbij, in het D-segment is dit de enige auto die er normaal zal uitzien, bruikbaar is met een gezin en een deftige batterij op dit moment. Volwaardig 4/5 zitplaatsen, koffer en 74kwh..
vb. Een Tesla Model 3, ben ik echt fan van. Ik ben hier niet om te bashen op elektrische auto's hé.. Maar je gaat mij toch niet zeggen dat mensen die kopen omdat hij er mooi uit ziet en praktisch is..

Alle andere auto's die hier opgenoemd worden zijn een ander segment en hebben met de i3 berline totaal niets te zien. Als je het over een elektrische Merc C of Audi A4 zou hebben zou je vergelijking wat minder belachelijk overkomen @ir_fuel.

 

Graag terug on-topic

Al eens gezien wat ze met de iX3 uitgevreten hebben? Ik zou m'n hoop niet te hoog leggen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Balleke said:

Voor de rest hoef je niet alles zo uit zijn context te trekken om autoritair over te komen hoor.

Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Heeft het zo lang geduurd om mijn zin te begrijpen of waarde u koeien gaan melken?
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Je gaat dat trouwens evengoed zien op zo'n i3. Blauwe accenten, geen uitlaten, ik vermoed ook de lichtjes hoekigere grill zoals bij de iX3, velgen met minder luchtweerstand, ...

 

Ik vrees ervoor ja. Ah ja, zo blij zijn ze bij BMW dat ze eindelijk eens een redelijk fatsoenlijke EV op markt kunnen brengen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wie is hier uit de context beginnen trekken om zijn hachje te redden? :lol: 

Zeurpiet! @Balleke heeft gelijk. Ik kijk ook uit naar elektrische aandrijflijnen in de auto's die er vandaag zijn, en dan denk ik aan een A6/A7 of een E/CLS, of een 5,... en zelfs ook een klasse lager.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, BMWMB said:

Zeurpiet! @Balleke heeft gelijk. Ik kijk ook uit naar elektrische aandrijflijnen in de auto's die er vandaag zijn, en dan denk ik aan een A6/A7 of een E/CLS, of een 5,... en zelfs ook een klasse lager.  

Heb je ondertussen nog niet door dat wat het beste werkt een nieuw platform ontwikkelen is, en dat een EV proberen te proppen in een bestaand model altijd slecht af loopt?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ondertussen nog niet door dat wat het beste werkt een nieuw platform ontwikkelen is, en dat een EV proberen te proppen in een bestaand model altijd slecht af loopt?

Awel, simpel toch, een nieuw platform ontwikkelen en daar de bestaande carrosserie op monteren. How hard can it be?
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, BMWMB said:


Awel, simpel toch, een nieuw platform ontwikkelen en daar de bestaande carrosserie op monteren. How hard can it be?

Ik zou eens gaan solliciteren bij BMW :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden [emoji6] Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

 

Het is toch wat ik bedoel. Een goede ondernemer ziet deze politieke druk, en beseft dat er geen weg meer terug is... Ofwel verander je snel, en dat kan je zelfs markt winnen en een voorsprong creëren, ofwel wacht je af, en ga je markt verliezen, ofwel doe je niks, en ga je failliet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, BMWMB said:
2 hours ago, berengun said:
Goh, er is maar 1 reden waarom iedereen naarstig elektrische of plug in hybrides ontwikkelt, en dat heeft echt niets te maken met veranderde noden in de markt, eerder met veranderde politieke klimaat en monsterboetes voor diegene die hier niet aan voldoen.  Uiteraard een goede reden om die wagen te ontwikkelen maar of dat nu met slim ondernemershap te maken heeft of eerder met "het is van te moeten om geen monsterboetes te betalen" laat ik in het midden emoji6.png Zonder opgedrongen belastingdruk voor (op papier) minder milieuvriendelijke modellen met traditionele motor zou deze nieuwe elektromarkt een zeer kleine markt zijn met zeer hoge ontwikkelingskosten en dus niet zo een slim pakketje.

Maar uiteraard, het is wat het is.....

 

 

Read more  

Het is toch wat ik bedoel. Een goede ondernemer ziet deze politieke druk, en beseft dat er geen weg meer terug is... Ofwel verander je snel, en dat kan je zelfs markt winnen en een voorsprong creëren, ofwel wacht je af, en ga je markt verliezen, ofwel doe je niks, en ga je failliet.

Idd. Het is niet alsof ze volgend jaar in de EU gaan zeggen "oei, sorry, we waren mis, schroef de dieselproductie maar terug op!"

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid