Ga naar inhoud

Fisker Surf


TCT

Aanbevolen berichten

fisker-surf_2013_1024x768_wallpaper_08.jpg

fisker-surf_2013_1024x768_wallpaper_03.jpg

fisker-surf_2013_1024x768_wallpaper_12.jpg

Durven we stellen dat deze Surf er beter uitziet dan zijn broertje Karma? De Shooting Break moet de tweede peiler van het Fisker-gamma worden, en zal volgend jaar zij aan zij met de Karma geproduceerd worden bij Valmet in Finland. Technisch blijft de plug-in hybrid met range extender identiek. Dat betekent een geblazen 2.0 viercilinder van 260 pk (denk Opel GT) en voldoende opslagcapaciteit om ongeveer 80km puur elektrisch te rijden - of in ’stealth mode, zoals Fisker het zelf noemt. In 2015 volgt dan een derde peiler in de vorm van een tweedeurs cabrio met stalen vouwdak en de ‘cheesy’ naam Sunset.

www.drivr.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las "Fisker smurf"... wat wil je met al die smurf-gedoe...:$

Soit, dit is mijn ding niet, veel te veel tierelantijntjes en die C30-achterlichten/kont heeft me nooit kunnen bekoren.

Volgende aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten ze de Karma maken met een (nu nog) gewone motor, dan zou dat wel eens een succes kunnen zijn, die lijn is enorm knap !!!!!!!!!! Van het mooiste dat ik ken. Deze shooting break is trouwens knapper dan die van den Italiaan imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid