SpeedExceed 262 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 1 uur geleden, gTa zei: Nee, ze slaan je daar dood mee, lately. Ik wil iets specialers. Dan zou ik zelfs nog veel liever jouw interieur erin hebben @ICM, dus het "klassieke", heldere beige (bicolor wel, het mag met zwart maar idealiter ook met een dark knight interieur). En dan de houtlijstjes (op licht alu dragers) en de pookknop van de Carrera T. Een Maritim'ke, zegt. Nu, dat donkerblauw (metallic of uni) met rood binnenin is een hele oude combo, ttz een combinatie die al heel lang geleden gesmaakt werd. Zag je in de jaren '50-'80 regelmatig, in de 90's en 00's is die combinatie wat in onbruik geraakt maar ik zie die zachtjes aan weer fans vinden. Ik ben iig helemaal verlekkerd daarop (cfr. onze Giulietta). You read my mind gTa... mbt de houten pookknop gecombineerd met de houten inleglijsten. Ik hoop nog steeds dat dat (evt aftermarket) beschikbaar zal worden op de nieuwe 992.2 Turbo (Touring). Thx. Quote
Dante 78 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 6 uren geleden, gTa zei: Ik twijfel er niet aan dat Porsche dat brengt, van zodra de toeleverancier ertoe in staat is. Dat op "mijn" GT3 cabrio. Woeaah (In de veronderstelling dat de kuipjes leverbaar zullen zijn daarop, 't is afaik nog nooit mogelijk geweest om de kuipjes in de 911 te bestellen op iets anders dan een coupé; wel in de Boxster Spyder uitvoeringen dus dat geeft hoop.) Kuipen zijn wel mogelijk geweest bij de cabrio: https://finder.porsche.com/de/de-DE/search/911?model=911&performance=full-bucket-seats&category=911-turbo-s-convertible https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=372702010&c=Cabrio&dam=false&isSearchRequest=true&ms=20100%3B%3B40%3Bschalen&od=up&ref=srp&refId=a26503a3-4932-4325-5a55-58bd917e3b97&s=Car&sb=p&searchId=a26503a3-4932-4325-5a55-58bd917e3b97&vc=Car https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-996-911-carrera-4s-cabrio-excl-schalensitze-benzine-wit-bf7e83f9-4bae-4f5b-9d9c-d3d8634c0569?sort=standard&desc=0&position=1&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none&_gl=1*s0syni*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiAybfLBhAjEiwAI0mBBjb56r-sKuDWOmoWBpaQF2AmzQ2LzZGVpWqQL1C3slbs1PppLb5V7RoC8EUQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAD3CGfe-Mn1H-QpCqO32yTl7qgHty 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 4 uren geleden, gTa zei: Dromen op maandag, om de week aangenaam te starten. PTS ocean blue metallic bordeaux cabrio-kap bicolor bordeaux/zwart binnenin (maar liefst wel met de zetels volledig in bordeaux, niet met die zwarte randjes en zwarte achterkant ... dus zoals in de laatste render) (hier "helaas" op de adaptieve sportzetels ipv de kuipjes, visualisator laat 't niet toe) Waar heb je die configurator gevonden? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 13 minuten geleden, BMWMB zei: Waar heb je die configurator gevonden? Gewoon porsche.de. Maar die kan je nog niet configureren, hé. Da's een Carrera S cabrio én een GT3 touring geconfigureerd in dezelfde spec, en daarna knip- en plakwerk. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 3 uren geleden, Mich zei: Prachtige spec met het lichtere interieur Zo achteraf bekeken: dat zou mijn keuze zijn. Misschien nog eens een photoshopje proberen maken van de CXX combo guards / dark knight (met contrasting stitch) op de kuipzetels. Daar zou ik wel geen hout bij speccen, maar de geborsteld alu interieurlijstjes (op de zilverkleurige dragers). Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 6 uren geleden, SpeedExceed zei: You read my mind gTa... mbt de houten pookknop gecombineerd met de houten inleglijsten. Ik hoop nog steeds dat dat (evt aftermarket) beschikbaar zal worden op de nieuwe 992.2 Turbo (Touring). Thx. Gaat die ook met manuele bak komen, dan? Het hout is alvast verkrijgbaar op de turbo, ingelegd in de alukleurige lijstjes. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 9 uren geleden, gTa zei: Of met blauwe kap en guards red leder binnenin ... wel in een dark knight interieur (dus geen zwart interieur maar donkerblauw). Wat meer IYF, wat minder speciaal met de kap dicht. Binnenin wel zoveel specialer (rode stitching in blauw interieur ... afaik heeft de schoonpa van @Alexanderr dat ooit nog gehad in één van z'n auto's). Op deze render niet, maar het mag van mij wel een tik lichter dan bordeaux binnenin (ik denk aan het superknappe rode Alfa-leder in onze ex-Giulietta). Yep, zo. Wat gefoefeld om in een Carrera S cabrio interieur de GT3-specifieke dingen te krijgen. dark knight blue interieur + guards red leder contrasterende stikking belederde interieurlijsten op licht-alukleurige dragers manuele bak (en idealiter kuipjes) 2 Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 12 uren geleden, ICM zei: Doe maar gewoon cognac en blauwe kap. Dat is zonde want cognac is in bicolor met zwart en dat matcht niet met een blauwe kap. Je kunt wel naar een Exclusive manufaktur interieur gaan met blauwe basis en daarop cognac nemen, maar ik zou cohiba doen. Iets warmer / donkerder. Die zilver/cognac was direct weg en wordt vervangen door PTS Bali over cognac leder, aluminium exterieurpakket, zilveren wielen en gele PCCB. Ben erg benieuwd 2 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari 4 uren geleden, gTa zei: Gaat die ook met manuele bak komen, dan? Het hout is alvast verkrijgbaar op de turbo, ingelegd in de alukleurige lijstjes. Tuurlijk, de paldao dark inleglijsten, een zero cost option zelfs! Maar ik doelde eigenlijk op de pookknop, ben die al eens aftermarket -en dacht zelfs gelimiteerd- tegengekomen voor een PDK bak zelfs. (Voor de scheerapparaatbediening althans ;-)) Quote
PieterA 1.342 Geplaatst: 20 januari Geplaatst: 20 januari De pook uit de Carrera T is in ieder geval grof geld waard https://www.suncoastparts.com/product/sku992g2wood.html 1 Quote
ICM 24.977 Geplaatst: 20 januari Geplaatst: 20 januari 9 uren geleden, Alexanderr zei: Dat is zonde want cognac is in bicolor met zwart en dat matcht niet met een blauwe kap. Je kunt wel naar een Exclusive manufaktur interieur gaan met blauwe basis en daarop cognac nemen, maar ik zou cohiba doen. Iets warmer / donkerder. Die zilver/cognac was direct weg en wordt vervangen door PTS Bali over cognac leder, aluminium exterieurpakket, zilveren wielen en gele PCCB. Ben erg benieuwd Ik had geen details bekeken. Als cognac gekund op een 992, dan had ik waarschijnlijk een zilveren. Cfr die 991 okkazie die je staan had indertijd. Quote
Fr79 506 Geplaatst: 20 januari Geplaatst: 20 januari Op 19/1/2026 om 09:07, Mich zei: Harry vindt dat em teveel lawijt maakt vanbinnen Die optielijst...bijbetalen voor zwarte remklauwen Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Het heeft iets. Ice grey, met rood leder. 4 Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Dat rood is te fel, dat zou ik zeer snel beu zijn. Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Optie achterzetels maakt de comfy-voorzetels wel echt verteerbaar Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Is idd vrij rood, ik zou liever een iets meer wijnrood zien dan... Ook om het koude van het ice silver wat te compenseren... 1 Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Zou de foto het niet versterken ook? Lijkt me sowieso serieus in contrastfilter te staan. Beetje zoals dat oranje bruin bij bmw. Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Is in 't algemeen moeilijk correct op foto vast te leggen, zo'n interieurkleuren Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Nee dat is correct qua weergave. Is niet het bordeaux dat je op een gewone Carrera kunt krijgen, maar het Exclusive Manufaktur interieur in bicolor zwart / guards red. Je kan het herkennen aan de embossing op de middenarmsteun. Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari https://www.porsche.com/belgium/nl/models/911/911-gt3-fa90/911-gt3-fa90/ Heerlijke 'Heritage Edition'. Misschien zelfs wat té veel details, maar goed, I'd still take it. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 12 uren geleden, Alexanderr zei: Nee dat is correct qua weergave. Is niet het bordeaux dat je op een gewone Carrera kunt krijgen, maar het Exclusive Manufaktur interieur in bicolor zwart / guards red. Je kan het herkennen aan de embossing op de middenarmsteun. Nog makkelijker aan de middenconsole die niet de kleur van de zetel-/deurbekleding krijgt. (Hier dus zwart.) 1 Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Proficiat @Alexanderr! https://www.instagram.com/p/DVmEjtmggn4/?img_index=19&igsh=YnJ6N2FucWt5bzJp 1 Quote
Redfive 243 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 1 uur geleden, tuscani zei: Proficiat @Alexanderr! https://www.instagram.com/p/DVmEjtmggn4/?img_index=19&igsh=YnJ6N2FucWt5bzJp Amai.. Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Ik ben er niet wild van. Kan ook aan de foto's liggen. Quote
Luv4DLM 1.285 Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Idem, het onderste gedeelte van de voorbumper in crayon is er te veel aan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.