gTa 28.076 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 11 minuten geleden, Joske zei: Recht vanachter vind ik het er nog 'erger' uit zien. Reed laatst achter eentje, viel hard op hoe hoog die achterkant er dan uitziet. Het zou me eerlijk gezegd wordt wezen, zittende in mijn kuipje, rechterhand op de manuele pook en linkervoet op 't koppelingspedaal, muziek makend met die atmo flat six en mijn stoppels in de wind. 1 1 Quote
tuscani 11.813 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Normaal ga ik vlot mee in je configuraties, gTa. Maar deze doet het mij niet. In het echt kan het anders zijn, maar het GT zilver werkt voor mij precies niet op deze cabrio. Dan was je blauwe variant met bruin leder, beter. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Ik vind 't machtig. Wat Lotuzzz schrijft klopt ook 200%: de speciallekes (wide front fenders + rear fender guards) komen nog zoveel beter uit. Zilver is nooit sexy op een configurator. Maar een 911 verdraagt dat in realiteit altijd magistraal goed. Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Na heel wat prutsen in de configurator en specs opzoeken ben ik eigenlijk gewoon hier uitgekomen 5 Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 47 minuten geleden, gTa zei: Ik vind 't machtig. Wat Lotuzzz schrijft klopt ook 200%: de speciallekes (wide front fenders + rear fender guards) komen nog zoveel beter uit. Zilver is nooit sexy op een configurator. Maar een 911 verdraagt dat in realiteit altijd magistraal goed. Agreed! Specifiek een GT3 komt imho magnifiek uit in gt silver. Tijd geleden zoeentje casual zien langsrijden en die is me altijd bijgebleven, veel simpeler kan je hem niet speccen, maar de combo werkt gewoon. 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Ik heb ooit GT silver gehad…… best color ever ! @gTa Je wordt dat echt NOOIT beu Quote
Naish 9.593 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 16 uren geleden, gTa zei: Zelfs al is PTS "maar" een klein % van de kostprijs van 't ding ... ik denk dat ik, ook owv snellere productie ... zou kiezen voor GT zilver, binnenin de kuipjes met het (std) leder/alcantara met rode stikking. Rode remklauwen (op PCCB's, how awesome) meer moet dat niet zijn. Twijfel over de rode kap. 't Maakt het "speciaal", which I like, maar 't is eigenlijk al zo knap in 't zwart. Rode kap is mooi, maar past niet echt met de zwarte vooruitomlijsting als het toe is... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.